У цій спеціальній презентації, що базується на ексклюзивних дослідженнях і даних The WIT, Вірджинія Муслер розповість учасникам KMW про те, що ж вона називає телебаченням у 2019 році.
Вірджинія дасть відповіді на запитання, що зараз цікавлять усіх:
– Ефірне телебачення мертве, як і раніше?
– Золотий вік серіалів ще триває?
– Неігрові шоу так само невиразні?
– Чи скоро відбудеться новий прорив: the next big thing у сфері ТБ – коли й що це буде?
– Якими будуть тренди в індустрії контенту в новому сезоні?
– Чого ж насправді бажають телеглядачі?
Аргументовані та об'єктивні відповіді на ці питання допоможуть виробникам та дистрибуторам контенту скласти правильну бізнес-стратегію, що веде до успіху й прибутку.
Вірджинія– експерт зі світовим ім'ям, чиї регулярні презентації Fresh TV, присвячені найсвіжішим новинкам шоу і серіалів, на найбільших світових кіноринках MIPCOM і MIPTV в Каннах завжди відбуваються з незмінним аншлагом. За першою освітою Вірджинія – філософ і психоаналітик, при цьому вона також закінчила одну з кращих бізнес-шкіл. Такий комплекс професійних компетенцій, що дозволяє їй тонко вловлювати суспільні запити й вимоги часу, а також бачити реальні можливості для їхньої монетизації, зробив Вірджинію Муслер провідним світовим експертом у галузі прогнозування телетрендів.
The WIT – аналітичний партнер KMW – компанія, заснована 1996 року, сьогодні її послугами користуються передові виробники, дистрибутори та мовники по всьому світу. Основний профіль досліджень The WIT – аналіз трендів і креативних ідей на ТБ. Серед іншого, The WIT надає доступ до Daily Wit – щоденної добірки, присвяченої новинам проектів і форматів, що перебувають у розробці; The Fresh TV – онлайн-бази даних по всім новим шоу, які транслюються в понад 40 країнах; Fresh Projects – бази даних нових ідей; Cool TV – аналітики креативних трендів; Witspotter – аналітики соціального ТБ, інновацій в області телевізійного, digital і брендованого контенту, мобільних додатків тощо; а також – до The Wit Schedules, розкладу програмних мереж 80 каналів по всьому світу для стратегій програмування.
Зміни, які тривалий період обговорюються професіоналами українського телеринку – відключення аналогового ефіру, кодування супутникового сигналу телеканалів чотирьох українських телегруп, мовні квоти, держфінансування серіального виробництва та інші зміни – тепер стають реальністю.
Успіх та радикальний вплив на медіагалузь таких платформ, як Amazon та Netflix, інші світові тенденції, також привносять зміни в стратегії розвитку українських мовників, як щодо виробництва власного продукту, так і щодо закупівель на локальному та міжнародному ринках.
Як зміняться орієнтири українських телеканалів в контексті мінливих умов гри на внутрішньому і світовому ринках? Як відреагує панель, чи зміняться глядацькі вподобання, і на які формати варто робити ставки? Власне виробництво або закупівля контенту – як знайти ефективне співвідношення при плануванні програмної стратегії? Який він, той унікальний контент, який стане популярним і фінансово успішним і на локальному, і на міжнародному ринках?
Другий рік поспіль KYIV MEDIA WEEK стає зручною платформою для ділових зустрічей та встановлення бізнес-відносин між представниками українських та китайських медіакомпаній. Цьогоріч у програмі ще більше подій та гостей з азійського регіону.
Обсяги державного фінансування китайських медіа, глобальна медійна присутність та динаміка інтеграції КНР в світовий інформаційний простір вражають. Спеціальна програма KMW Focus on China надає відвідувачам форуму можливість зустрітися із провідними китайськими виробниками та дистриб'юторами контенту. В рамках шоукейсу представники китайських компаній презентують аудиторії успішніші, унікальні та різні за жанрами формати. Зокрема й такі, що передбачають можливість міжнародної ко-продукції.
Серед учасників заходу – представники китайських компаній:
• LI Yi, керуючий директор Dragon TV (Shanghai Media Group)
• FENG Huan, бренд-директор CCTV Animation Inc.
• LIU Yihan, фахівець з міжнародного співробітництва Youhug Media
• SUN Yiping, віце-президент Beijing Share Television-Media Cultural Development Co.,Ltd.
• LIU Xi, менеджер з контенту Hwachain Culture Communication Co., Ltd
• MA Xiaoning, асистент продюсера Inner Mongolia Radio and TV Station
• WANG Xinyк, заступник генерального директора Dragon TV (Shanghai Media Group)
Організатори заходу – Національне Управління у справах радіомовлення та телебачення КНР спільно з Національною радою України з питань телебачення та радіомовлення, за участю Shanghai Media Group, iFORMATS та Української Кіноасоціації.
iFORMATS – заснована Shanghai Media Group професійна дослідницька платформа, яка орієнтована на ринок китайського та азійського TV, OTT та мобільного контенту та є найбільшою онлайн-базою китайських форматів.
Українська Кіноасоціація (УКА) – фахове неприбуткове відкрите об'єднання продюсерів телебачення і кінематографії, що представляє інтереси галузі виробництва аудіовізуального контенту України. Одним з основних завдань УКА є створення сприятливих умов для національної індустрії у співпраці з органами державної влади та представниками міжнародних структур. Заснована у 2011 році.
Добірка найсвіжіших та актуальних форматів неігрового контенту різноманітних жанрів від найкращих виробників та дистрибуторів з усього світу.
На скринінгу будуть представлені новинки осіннього сезону та хедлайнери каталогів all3media international, Banijay Rights, ITV Studios Global Entertainment, BBC Worldwide, Red Arrow Studios International, FremantleMedia, Endemol Shine Group, Armoza Formats, Dori Media, Eccho Rights, Small World IFT, Global Agency, Fuji Creative Corporation, CBS Studios та багатьох інших.
Презентує Катерина Удут, заступник директора Media Resources Management (Україна).
Формат – це телешоу, необмежене державними кордонами, воно має чітку структуру сторітелінгу, яку можна адаптувати для кожної окремої країни і культури. Так, в першу чергу він повинен бути цікавий локальній аудиторії. Але щоб подорожувати за межі своєї країни, він від самого початку повинен мати потенціал для адаптації закордоном.
У своєму виступі, Джастін Скроджі (Justin Scroggie), креативний директор і партнер глобальної консалтингової компанії The Format People, більш відомий в професійних колах як Форматний Доктор, розповість про 8 ключових елементів, на які повинні звернути увагу автори і продюсери, щоб зробити свій формат цікавим для інших ринків уже на стадії розробки.
Джастін використовує ці та інші унікальні прийоми у своїй роботі креативним консультантом в країнах Європи, Азії, Африки та Північної Америки. На KYIV MEDIA WEEK він поділиться успішними кейсами з усього світу, на прикладі яких покаже, як зміни в суспільстві і тренди впливають на суть міжнародного форматного бізнесу.
«В наш час, коли кордони стають бар'єрами, а країни дивляться на внутрішній ринок більше, ніж на зовнішній, особливо важливо, щоб телебачення об'єднувало різних людей, веселило їх і давало теми для обговорень – в соцмережах або на офісній кухні», – говорить Джастін.
Створення хітових форматів, які відображають процеси в суспільстві, освічують і розважають його, їх міжнародна дистрибуція і консультування авторів, продюсерів і мовників з цих же питань – ось чим займається Джастін. Приходьте і дізнайтеся, як.
Джастін Скроджі – експерт міжнародного контентного бізнесу, лауреат BAFTA, автор і форматний консультант з майже 30-річним досвідом роботи в цій галузі, більш відомий як Форматний Доктор.
У 2009 році Джастін разом зі своїм партнером Мішелем Родрігом (Michel Rodrigue) заснували The Format People – міжнародну консалтингову компанію, в штаті якої більше 20 професіоналів. Послуги компанії включають створення, розробку і докторінг телеформатів; розробку стратегії закупівель, продажів і дистрибуції; навчання та підвищення кваліфікації; дизайн і брендинг; проведення майстер-класів та міжнародних конференцій.
Останні 9 років Джастін працює з мовниками і продакшнами по всьому світу і консультує їх в питаннях створення, розробки та дистрибуції своїх форматів у багатьох жанрах – game show, talent show, factual entertainment, lifestyle, make-over, specialist factual, reality, chat та social experiments.
Джастін є автором формату кулінарного шоу Chef in your Ear, який був адаптований на 10 територіях, включаючи Канаду (англійська і французька мови), Францію, Бельгію, Нідерланди, Німеччину, Південну Корею, Монголію, а також Мексику і Бразилію в 2018 році.
Джастін є співавтором вокального шоу Sing My Song (CCTV, Китай). На екрани вийшло 3 сезони, кожен з яких в середньому кожен переглянули 252 мільйони глядачів, також шоу було адаптовано у В'єтнамі для каналу S2. Також Джастін брав участь в розробці хітового формату NRK Doctors Vs Internet, який в 2017 році отримав International Formats Award як краще студійне шоу.
Спеціальна презентація та скринінг Девіда Чіарамелли (David Ciaramella), менеджера з комунікацій K7 Media – Інтелектуального партнера KMW.
Онлайн-відеоплатформи стрімко розвиваються і стають не просто дистрибуторами контенту, а й повноцінними гравцями та трендсеттерами глобальної телеіндустрії. Тільки у 2018 році для їхньої аудиторії було створено сотні годин контенту! Кожна платформа має унікальний набір цілей та вимог, крім цього їхні стратегії можуть в одну мить змінитися, адаптуючись до потреб користувачів.
На цій презентації Девід Чіарамелла з K7 Media занурить нас у світ FAANGS. Він розповість про те, який контент активно закуповують Facebook, Apple, Amazon, Netflix, Google і Snapchat, які території є головним пріоритетом для цих цифрових гігантів, а також до чого вони прагнуть найближчим часом.
Також під час презентації ви дізнаєтеся про те, як Amazon намагається підкорити Індію, що чекає платформу Facebook Watch в майбутньому, як витрачається мільярдний бюджет Apple на відео та багато іншого.
K7 Media – Інтелектуальний партнер KYIV MEDIA WEEK – міжнародна медіаконсалтингова компанія, що проводить аналітичні дослідження про глобальні тенденції в індустрії контенту для великих світових медіабрендів. K7 Media випускає щорічний звіт Top 100 Traveling TV Formats на основі своїх глибоких знань і досвіду в сфері телебачення та digital, а також складає індивідуальні звіти про шоу, серіали та дитячий контент для мовників, дистрибуторів, продакшн компаній та digital-сектору.
Відомі експерти індустрії ліцензування, представники українських і міжнародних компаній, торговельних марок, виробники контенту зберуться разом, щоб представити аудиторії, як створюється бренд, і як consumer products program впливає на формування всесвіту бренду.
Учасники зустрічі обговорять:
• навіщо, створюючи контент, закладати IP і як це робити
• з якими проблемами стикається правовласник на етапі виробництва
• як монетизація через IP може допомогти бренду стати сильніше, а правовласнику отримати фідбек для створення наступного контенту з брендом
Лідери ринку презентують кейси монетизації IP і вплив consumer products на популярність бренду, а також свої плани по реалізації даної моделі в Україні та за її межами.
Імена учасників будуть незабаром оголошені.
Панельна дискусія за участю продюсерів успішних українських фільмів та Голови Державного агентства України з питань кіно. Експерти обговорять досягнення українського кіно за 2017-2018 роки, роль держави в процесі становлення кіноіндустрії, окреслять проблеми галузі та можливі шляхи їх вирішення.
Які фільми можна вважати успішними: ті, що здобули фестивальні нагороди, чи ті, що принесли прибуток своїм творцям? Чи існує в Україні кіноіндустрія? Чи стає наша країна впізнаваним гравцем на світовому ринку? Чи виграв, врешті-решт, український глядач? Відповіді на ці та інші запитання шукатимуть учасники дискусії.
Модератор – Вікторія Ярмощук, Директор Media Resources Management
Спікери:
• Пилип Іллєнко, Голова Державного агентства України з питань кіно
• Сергій Лавренюк, продюсер Solar Media Entertainment
• Сергій Созановський, співзасновник FILM.UA Group
• Іванна Дядюра, продюсер Idas International Film
• Юрій Мінзянов, продюсер Kristi Film
Організовано за підтримки Державного агентства України з питань кіно та Української Кіноасоціації
Державне агентство України з питань кіно (Держкіно) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра культури України. Державне агентство України з питань кіно реалізує державну політику у сфері кінематографії.
Українська Кіноасоціація (УКА) – фахове неприбуткове відкрите об'єднання продюсерів телебачення і кінематографії, що представляє інтереси галузі виробництва аудіовізуального контенту України. Одним з основних завдань УКА є створення сприятливих умов для національної індустрії у співпраці з органами державної влади та представниками міжнародних структур. Заснована у 2011 році.
Фінал SMALL WORLD. BIG IDEAS – щорічного конкурсу нових оригінальних концепцій (форматів) розважальних шоу.
Переможець SMALL WORLD. BIG IDEAS – автор найкращої ідеї, на думку експертів і партнерів конкурсу, отримає унікальні можливості для професійного розвитку на міжнародному рівні, а його формат – путівку у світ і шанс підкорити серця глядачів на всіх континентах.
Фіналістів будуть оцінювати:
- Тім Кресценті (Tim Crescenti), співзасновник і президент Small World IFT (США)
- Джастін Скроджі (Justin Scroggie), співзасновник The Format People (США)
- Олексій Гладушевський, генеральний продюсер Нового каналу (Україна)
Фіналістами SMALL WORLD. BIG IDEAS стали:
– Віктор Булига (Україна) – проект «Брат за брата, сестра за сестру»
– Андрій Бабкін (Україна) – проект F*ck-up and win!
– Jokin Etcheverria (Іспанія) – проект President Me
– Павло Лінєвич (Україна) – проект «Син маминої подруги»
– Євгенія Зінько (Україна) – проект «Клуб "Заодно"»
Партнери проекту – міжнародний дистрибутор Small World IFT (США), найбільший міжнародний ринок аудіовізуального контенту MIPCOM (Франція) та мережа магазинів гаджетів і аксесуарів «Цитрус».
Другий рік поспіль KYIV MEDIA WEEK стає платформою для ділових зустрічей та становлення бізнес-відносин між представниками українських та китайських медіакомпаній. У цьогорічній програмі ще більше подій та гостей з азійського регіону.
Китайські медіакомпанії присутні та мають філії й партнерів в багатьох країнах світу, а китайська кіноіндустрія – найбільш швидкозростаюча в світі. Безсумнівно, що партнерство між Україною та Китаєм є взаємовигідним. Проте, попри значні зрушення у відносинах між нашими країнами в сфері культури та медіа, Україна, як потенційний партнер, поки є недостатньо відомою в азійському регіоні.
Для обговорення результатів співробітництва за минулий рік, визначення спільних інтересів, цілей та напрямів подальшого партнерства, взяти учать у круглому столі запрошені:
• Євген Нищук, Міністр культури України
• Валентин Коваль, член Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення
• Вікторія Ярмощук, виконавчий директор Української Кіноасоціації, радник Міністра культури України
• Ірина Костюк, генеральний продюсер FILM.UA Group
• Пан Лю Чаожун (LIU Chaorong), заступник генерального директора департаменту організації мовлення Національного управління у справах радіомовлення та телебачення КНР
• Пані Янь Ні (YAN Ni), директор департаменту міжнародної копродукції Національного управління у справах радіомовлення та телебачення КНР
• Пан Лі І (LI Yi), керуючий директор Dragon TV (Shanghai Media Group)
• Пан Чжу Тао (ZHU Tao), директор департаменту програмування Shanghai Media Group (SMG)
• Пані Фен Хуань (FENG Huan), бренд-директор CCTV Animation Inc.
• Пані Лю Іхань (LIU Yihan), фахівець з міжнародного співробітництва Youhug Media
Організатори заходу – Національне Управління у справах радіомовлення та телебачення КНР спільно з Національною радою України з питань телебачення та радіомовленняза участю Shanghai Media Group, iFORMATS та Української Кіноасоціації.
iFORMATS – заснована Shanghai Media Group професійна дослідницька платформа, яка орієнтована на ринок китайського та азійського TV, OTT та мобільного контенту та є найбільшою онлайн-базою китайських форматів.
Українська Кіноасоціація (УКА) – фахове неприбуткове відкрите об'єднання продюсерів телебачення і кінематографії, що представляє інтереси галузі виробництва аудіовізуального контенту України. Одним з основних завдань УКА є створення сприятливих умов для національної індустрії у співпраці з органами державної влади та представниками міжнародних структур. Заснована у 2011 році.
Кастинг-директор – людина за кадром, без якої кіно не відбудеться. ЇЇ завдання – обличчя проекту. Марджері Сімкін за свою більш ніж тридцятирічну кар`єру відкрила тисячі імен, деякі з яких стали дійсно знаковими для світової кіноіндустрії. Наприклад, пані Сімкін проводила кастинг для «Найкращого стрільця» (Top Gun, 1986), фільму, що зробив зіркою Тома Круза.
Найбільш відомий проект, над яким вона працювала, – «Аватар» (Avatar, 2009) Джеймса Кемерона, який здобув три «Оскари» та став одним із найкасовіших фільмів в історії. А зараз Марджері Сімкін – кастинг-директор другої, третьої та четвертої частин «Аватара», які знаходяться у виробництві. Також серед її проектів – біографічна драма Стівена Содерберга «Ерін Брокович» (Erin Brockovich, 2000), за роль в якій Джулія Робертс отримала «Оскар» та «Золотий глобус» як «Найкраща акторка». Ще – драма Річарда Лагравенезе «Вільні письменники» (Freedom Writers, 2007) з Хіларі Суонк, сімейна трагікомедія Девіда Френкеля «Марлі та я» (Marley & Me, 2008) з Оуеном Вілсоном та Дженніфер Еністон, фантастичний бойовик Гільєрмо дель Торо «Тихоокеанський рубіж» (Pacific Rim, 2013) з Чарлі Ханнемом та Ідрісом Ельбою. Крім того, пані Сімкін займалася кастингом для багатьох серіалів, включаючи два минулорічні хіти – «Американські боги» (American Gods) та «Зоряний шлях: Діскавері» (Star Trek: Discovery).
В рамках свого виступу на KMW пані Сімкін поділиться професійними секретами та розповість про міжнародний кастинг для Голлівуду.
Організовано за підтримки Vancouver Film School
Vancouver Film School (Ванкуверська школа кіномистецтв) – провідна канадська школа післядипломної освіти в сфері кіно, телебачення та суміжних сфер. На даний момент в ній представлено 13 напрямків післядипломної освіти за найбільш востребуваними спеціальностями, враховуючи акторську та сценарну майстерність, кіно- та телевиробництво, звукорежисуру, інтерактивний та ігровий дизайн та ін. Серед випускників Vancouver Film School – багато професіоналів, що досягли успіху в різних царинах кіно- та телеіндустрії. Наприклад – режисер «Клерків» (Clerks, 1994) та «Догми» (Dogma, 1999) Кевін Сміт і режисер «Района №9» (District 9, 2009) Ніл Бломкамп.
Досвід Майкла Бейсера в індустрії нараховує більше 38 років. За цей час він встиг попрацювати з такими великими компаніями як 20th Century Fox, Universal Pictures, Disney, Columbia TriStar та Warner Brothers. Серед його проектів в якості сценариста – комедійний серіал «Повний будинок» (Full House) про батька-одинака, який виховує трьох доньок; серіал «Гарні часи» (Good Times) про родину афроамериканців, яка намагається вирватися з бідності; комедійний серіал «Джеферсони» (The Jeffersons) про афроамериканців-нуворишів, які переїхали в престижний житловий комплекс та намагаються пристосуватися до світу багатих білих, та багато інших.
«Ідея може прийти до тебе, коли ти просто приймаєш душ. І, якщо тобі пощастить, через півроку 200 людей вже втілюють її в життя», – так пан Бейсер говорить про унікальність роботи шоуранера. І продовжує: «Бути шоуранером – це все одно, що бути в бейсбольній команді. Таку роботу не можна назвати стабільною. Завжди є рейтинги та інші змінні. Це – не для людей зі слабкими нервами. Але в той же час люди, які працюють в індустрії, займаються тим самим, чим і я раніше, – найбільші щасливчики у світі. Тому що ми можемо робити те, що любимо, сміятися, працювати з творчими людьми та змінювати щось».
Вже багато років пан Бейсер очолює факультет сценарної майстерності Ванкуверської школи кіномистецтв (Vancouver Film School) – однієї з найбільш відомих шкіл в індустрії кіно, дизайну, анімації та ін. в світі.
Свій виступ на KMW, який відбудеться в форматі inspiration talk, пан Бейсер присвятить нюансам роботи сценаристів та шоуранерів. Зокрема – зупиниться на тому, як працюють сценаристи в групах та як організувати цей процес найкращим чином. Ще – поділиться рекомендаціями відносно того, як розвинути в собі талант сценариста, та на які нюанси звертати увагу при написанні сценарію для телебачення. А також – розповість про специфіку роботи шоуранера та про те, хто і як приходить у цю професію.
Організовано за підтримки Vancouver Film School
Vancouver Film School (Ванкуверська школа кіномистецтв) – провідна канадська школа післядипломної освіти в сфері кіно, телебачення та суміжних сфер. На даний момент в ній представлено 13 напрямків післядипломної освіти за найбільш затребуваними спеціальностями, враховуючи акторську та сценарну майстерність, кіно- та телевиробництво, звукорежисуру, інтерактивний та ігровий дизайн та ін. Серед випускників Vancouver Film School – багато професіоналів, що досягли успіху в різних царинах кіно- та телеіндустрії. Наприклад – режисер «Клерків» (Clerks, 1994) та «Догми» (Dogma, 1999) Кевін Сміт і режисер «Района №9» (District 9, 2009) Ніл Бломкамп.
Карні Зів (Karni Ziv) – одна з найбільш успішних і затребуваних жінок ТВ-індустрії Ізраїлю. 2013 року вона приєдналася до команди Keshet Media Group як керівник напрямку виробництва драми та комедії Keshet Broadcasting. Саме пані Зів відповідає за розробку й управління творчими процесами всіх сценарних проектів Keshet.
Компанія Keshet – один із лідерів створення серіальних форматів, затребуваних навіть за океаном. Найбільш яскравий кейс Keshet – ізраїльський серіал «Бранці війни» (Prisoners of War). Саме він став основою для створення американського проекту «Батьківщина» (Homeland), одного з головних хітів Showtime, на рахунку якого «Золотий глобус» за «Кращий драматичний серіал» (у 2012 і 2013 роках), а також – «Еммі» за «Кращий сценарій драматичного серіалу» (2013).
Серед найбільш відомих проектів, створених для Keshet під безпосереднім керівництвом пані Зів, – драматичний серіал «Під чужим прапором» (False Flag). У жовтні 2015-го на MIPCOM було оголошено, що проект купила Fox International, і для компанії це стало першим придбанням серіалу не англійською мовою. Також Карні Зів займалася створенням романтичної комедії «Пекар і красуня» (The Baker and the Beauty), глобальні права на трансляцію перших 2 сезонів в 2017 році серіалу викупив Amazon. Навесні цього року ще один проект пані Зів – драматичний серіал «Коли герої літають» (When Heroes Fly) про групу друзів, які намагаються відшукати в колумбійських джунглях свого зниклого товариша, – став переможцем Міжнародного фестивалю серіалів в Каннах (International Cannes Series Festival, він же – Canneseries).
На KMW виступ пані Зів «Серіальне виробництво: від локального до глобального. Історія Keshet» відбудеться в форматі сase study, де вона розповість, як компанії Keshet вдалося стати однією з лідерів створення серіальних форматів, які б'ють рейтингові рекорди на батьківщині, затребувані за океаном і отримують призи на міжнародних фестивалях.
Модератор: Наталя Стрибук, головний продюсер департаменту кіно-серіального виробництва телеканалу «Україна».
Організовано за підтримки ТРК Україна
«Україна» – провідний національний телеканал країни. За підсумками 2017-го року посідає 1-е місце в рейтингу загальнонаціональних каналів за основними аудиторіями. В ефірі телеканалу представлені різні жанри телевізійного продукту: серіали, інформаційні і розважальні програми, соціальні ток-шоу, музичні, гумористичні, документальні проекти, спортивні трансляції. У 2018 році до ефіру на каналі заплановано понад 900 прем’єрних годин серіалів, з них 440 годин – україномовні. Загалом, у 2018 році на каналі відбудуться прем’єри понад 80 серіалів. В осінньому сезоні – близько 50.
Спеціальна презентація та скринінг нового і популярного контенту з Південної Кореї, організована за сприяння KOCCA. Учасникам KMW будуть представлені шоу і серіали різноманітних жанрів від провідних корейських медіакомпаній і виробників, як прем'єрні, так і ті, що вже стали хітами в Кореї і мають великий потенціал завоювати серця глядачів по всьому світу.
Свій контент презентуватимуть такі корейські компанії:
– KBS Media, представник – Jessie H.Y Shin, менеджер з продажів
– OCON, представник – Vera Park, асистент керівника
– CJ E&M, представник – Albert Park, асистент менеджеру з продажів
KOCCA (Korea Creative Content Agency) – це урядове агентство, яке займається просуванням корейської креативної індустрії, підтримує і об'єднує виробників різноманітного контенту – відео, ігор, а також проектів з віртуальною і доповненою реальністю.
В контексті стрімкого поширення платформ SVOD (subscription video on demand), що дозволяють глядачеві взаємодіяти з контентом у будь-який зручний для нього час, в будь-якому місці і на будь-якому пристрої, сьогодні найчастіше говорять про те, як дана ситуація позначається на змінах способів дистрибуції. Проте Лілія Кім обрала інший аспект.
А саме – які можливості цей фактор, що кардинально змінив правила гри в глобальній індустрії кіно й ТБ, відкриває для авторів. Адже сьогодні – коли контент може бути створений незалежно, апробований в інтернеті та доставлений глядачам по всьому світу, – відкривається широке вікно можливостей для всіх учасників процесу його створення. І для сценаристів – навіть з нерідною англійською – в тому числі.
Сама Лілія Кім – живий приклад того, як реально скористатися цими можливостями. Російський письменник і сценарист, вона десять років успішно працювала на національному ТБ-ринку як автор прайм-тайм серіалів і спільних проектів, а 2015 року отримала пропозицію роботи в США на проектах, орієнтованих на міжнародну дистрибуцію.
Зараз вона – повноправний член Гільдії сценаристів Америки (Захід), живе та працює в Лос-Анджелесі. До її обов’язків входить продумування та реалізація стратегії просування й дистрибуції контенту – зокрема, серіалів – для максимально широкої аудиторії на цифрових платформах. Розробкою цієї стратегії Лілія Кім починає займатися ще на ранньому етапі створення проекту, а допомагає їй в цьому не лише досвід письменника та сценариста, а й освіта маркетолога.
«Серед усіх, хто обіцяє навчити заробляти на життя створенням історій з будь-якої точки світу, – у мене є робочий proof of concept. Багато в чому це сталося завдяки тому, що я використала такий саме шанс, який є зараз в людей, що пишуть для України», – каже Лілія Кім. У своєму виступі на KMW 2018 вона розповість, як використовувати свої шанси не лише на локальному, а й на міжнародному ринку.
Добірка найсвіжіших та актуальних форматів неігрового контенту різноманітних жанрів від найкращих виробників та дистрибуторів з усього світу.
На скринінгу будуть представлені новинки осіннього сезону та хедлайнери каталогів all3media international, Banijay Rights, ITV Studios Global Entertainment, BBC Worldwide, Red Arrow Studios International, FremantleMedia, Endemol Shine Group, Armoza Formats, Dori Media, Eccho Rights, Small World IFT, Global Agency, Fuji Creative Corporation, CBS Studios та багатьох інших.
Презентує Катерина Удут, заступник директора Media Resources Management (Україна).
В рамках свого case study «Міжнародна копродукція. Перспективи для України» Олесов розповість про свій досвід роботи на міжнародних майданчиках і ринках копродукції й про те, якою бачать Україну іноземні партнери: чого вони побоюються, наскільки готові співпрацювати – в яких сферах та на яких умовах. Також він зупиниться на моменті фінансової держпідтримки – й того, наскільки вона важлива для копродюсерів. Та окремо приділить увагу нюансам, які відрізняють копродукційне партнерство від надання сервісів.
А також Єгор Олесов детально розкриє кейс «Гарета Джонса». Над виробництвом цього повнометражного художнього фільму всесвітньо відомого польського режисера Аґнешки Холланд, прем'єра якого відбудеться 2019 року, працюють компанії з 4 країн: польська Film Produkcja, українські Kinorob та FILM.UA Group, шотландська Crab Apple Films, бельгійська Studio Orka. У фінансуванні проекту задіяні Польський інститут кінематографії (Polski Instytut Sztuki Filmowej), Краківське фестивальне бюро (Krakowskie Biuro Festiwalowe) та Державне агентство України з питань кіно.
У проекті, що присвячений розслідуванню уельського репортера Гарета Джонса, який відкрив світові правду про трагедію Голодомору в Україні, зайняті світові зірки. А саме – британець Джеймс Нортон, що прославився головною роллю Алекса Годмана в популярному серіалі «Макмафія» (McMafia) і роллю Андрія Болконського в міні-серіалі BBC «Війна та мир» (War and Peace); британка, лауреатка BAFTA Ванесса Кірбі (серіал «Корона» (The Crown), блокбастер «Місія нездійсненна: Фоллаут» (Mission: Impossible – Fallout)); Пітер Сарсгаард (драми «Хлопці не плачуть» (Boys Do not Cry), «Афера Стівена Гласса» (Shattered Glass)).
У своєму виступі Єгор Олесов розповість, як налагодити роботу такого складного міжнародного механізму. Яким був початок проекту, коли й чому до нього приєдналася компанія FILM.UA Group? Як просувалися переговори: на яких етапах і умовах до проекту долучалися різні країни та компанії? Коли творці фільму звернулися за держпідтримкою та які в результаті частка й права України на проект? Як формувалася творча команда: хто працював над сценарієм, на якому етапі було прийнято рішення залучити Аґнешку Холланд, як підбиралися актори? Що потрібно враховувати при плануванні зйомок в Україні та які особливості роботи з іноземної знімальною групою? Яка промо-стратегія проекту та як розподіляється відповідальність сторін? Відповіді на всі ці питання – в рамках спеціального case study KMW 2018.
Організовано за підтримки Держкіно та Української Кіноасоціації
Державне агентство України з питань кіно (Держкіно) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра культури України. Державне агентство України з питань кіно реалізує державну політику у сфері кінематографії.
Українська Кіноасоціація (УКА) – фахове неприбуткове відкрите об'єднання продюсерів телебачення і кінематографії, що представляє інтереси галузі виробництва аудіовізуального контенту України. Одним з основних завдань УКА є створення сприятливих умов для національної індустрії у співпраці з органами державної влади та представниками міжнародних структур. Заснована у 2011 році.
Гіслі Орн Гардарссон (Gisli Orn Gardarsson) ‒ людина, яка досягла успіху в цілому комплексі професій, пов`язаних із кіно та театром. Його роботи відзначені багатьма нагородами. Наприклад, написана ним драма «Діти» в 2006 році отримала нагороду за «Найкращий сценарій» на Edda Awards ‒ головній кінопремії країни, яка присуджується Академією кіно та телебачення Ісландії (Icelandic Film and Television Academy). Роком пізніше він – вже як продюсер – отримав Edda Awards в номінації «Найкращий фільм» за драму «Батьки». В тому ж 2007-му на Берлінському кінофестивалі його нагородили премією EFP Shooting Star, якою міжнародне жюрі щороку нагороджує 10 найкращих молодих європейських акторів та актрис, віком від 18 до 32, які вже стали відомими в рідних країнах.
Зараз Гіслі в якості продюсера та режисера працює над проектом «Чорний порт» (Black Port) ‒ драматичним серіалом Vesturport, який розповідає про мешканців маленького ісландського селища, добробут яких, що повністю залежить від рибного промислу, руйнується через регуляторні рішення уряду. Хоча серіал ще знаходиться на стадії розробки, в цьому році він вже отримав нагороду Series Mania в рамках пітчингу Berlinale Drama Series Days.
В своєму виступі Гіслі Орн Гардарссон зробить акцент саме на проекті «Чорный порт», а також ‒ зупиниться на специфіці роботи Vesturport, яка допомогла ісладнській компанії незвичайного формату вийти на міжнародний рівень.
Крім того, Гіслі розповість про подробиці свого кар`єрного шляху ‒ від театрального до кіно- та серіального виробництва. А ще ‒ поділиться напрацьованими на цьому шляху лайфхаками для представників різних професій: акторів, режисерів, продюсерів.
Модератор: Олександр Скічко, ведучий ТРК «Україна», актор, шоумен |
Організовано за підтримки ТРК Україна
«Україна» – провідний національний телеканал країни. За підсумками 2017-го року посідає 1-е місце в рейтингу загальнонаціональних каналів за основними аудиторіями. В ефірі телеканалу представлені різні жанри телевізійного продукту: серіали, інформаційні і розважальні програми, соціальні ток-шоу, музичні, гумористичні, документальні проекти, спортивні трансляції. У 2018 році до ефіру на каналі заплановано понад 900 прем’єрних годин серіалів, з них 440 годин – україномовні. Загалом, у 2018 році на каналі відбудуться прем’єри понад 80 серіалів. В осінньому сезоні – близько 50.
Як локальні телеканали задовольняють свою аудиторію і підвищують телеперегляд за допомогою нових, свіжих і оригінальних локальних форматів? Чи є формула для утримання локальної аудиторії і створення форматів, які будуть затребувані за кордоном? На яких трьох стовпах тримається формула успішного міжнародного формату і чи може «the next big thing» бути родом з Центральної і Східної Європи?
Про все це та багато іншого ви дізнаєтесь під час панельної дискусії «Оригінальні формати з країн Центральної та Східної Європи: бути чи не бути?». У ній візьмуть участь:
• Зелко Мітровіч, генеральный директор RTV Pink, Сербія
• Іван Влатковіч, віце-президент Pink Media Group, Сербія
• Ольга Слісаренко, головний продюсер розважальних програм, 1+1 Медіа, Україна
• Домінікас Кубіліус, продюсер, TymDrym, Литва
• Лаура Паукусте, продюсер, TymDrym, Литва
• Ірма Йокстіте, ведуча шоу In the Dark на каналі LNK, Литва
Модератором панельної дискусії виступить Станіслав Кімчев, старший віце-президент з продажів CEETV.
CEETV – портал для професіоналів сфери телебачення Центральної та Східної Європи. На CEETV ви знайдете ексклюзивні дані від понад 100 провідних телеканалів і новини ринку з 20 країн. Сайт надає своїм підписникам можливість активно стежити за останніми подіями на ринку: останні новини і контракти, рейтинги, аналіз ринку і відомості про локальні канали і продакшни. Широкий архів CEETV містить описи та історію ефірів більш як 6 000 шоу, в тому числі понад 760 міжнародних форматів.
Останні 20 років Андерс Танген був продюсером великої кількості драматичних серіалів, художніх, документальних та короткометражних фільмів, що здобули різноманітні нагороди. В 2005 році він заснував міжнародну дистрибуційну продакшн-компанію Viafilm. Сьогодні у неї є офіси не лише в Норвегії (в Осло та Ставангері), але й в США (в Лос-Анджелесі). Компанія створює та розповсюджує телевізійні драматичні серіали та художні фільми, які знімаються в Європі, Африці, Південній та Північній Америці. А також – надає послуги по виробництву, ко-продукції та фінансуванню проектів, які знімаються в Скандинавії. Контент Viafilm універсальний, розрахований на глобальну аудиторію і наочно демонструє, що скандинавські серіали – це не лише похмурі історії про поліцейських та маніяків.
Серед найбільш відомих проектів компанії – кримінальна драмеді «Ліллехаммер» (Lilyhammer) із зіркою «Клану Сопрано» (The Sopranos) Стівеном Ван Зандтом, драмеді «Даг» (Dag) про шлюбного консультанта з великими проблемами в особистому житті. А також – комедійний серіал про вікінгів «Мешканці півночі» (Norsemen), який в 2017 році посів 8-е місце в топ-10 найкращих міжнародних серіалів року за версією The New York Times. Серіал «Мешканці півночі» вийшов на Netflix та NRK і став першим телесеріалом, який був знятий і реалізований двома мовами – англійською та норвезькою – і перетворився на світову сенсацію.
На KYIV MEDIA WEEK Андерс розповідатиме про кейси «Ліллехаммера», «Мешканців півночі» та інші цікаві проекти, але основна увага буде приділена новій романтичній real-time драмеді «Одна ніч» (One Night). Цей серіал, також знятий одночасно норвезькою та англійською, розповідає про одинаків, чоловіка та жінку «за 30», які не просто шукають кохання, але й взагалі намагаються знайти для нього місце в своєму усталеному житті.
В своєму виступі Андерс Танген зробить акцент на практичних моментах – продюсерському підході, рішенні про зйомки двома мовами, деталях виробництва, промо та дистрибуції обох версій.
Подробиці тут.
Організовано за підтримки ТРК Україна
«Україна» – провідний національний телеканал країни. За підсумками 2017-го року посідає 1-е місце в рейтингу загальнонаціональних каналів за основними аудиторіями. В ефірі телеканалу представлені різні жанри телевізійного продукту: серіали, інформаційні і розважальні програми, соціальні ток-шоу, музичні, гумористичні, документальні проекти, спортивні трансляції. У 2018 році до ефіру на каналі заплановано понад 900 прем’єрних годин серіалів, з них 440 годин – україномовні. Загалом, у 2018 році на каналі відбудуться прем’єри понад 80 серіалів. В осінньому сезоні – близько 50.
Спікери:
Дейвидас Мізіулис VABALO FILM, Литва |
Тітас Мотузас VABALO FILM, Литва |
Чи можуть локальні європейські фільми робити конкуренцію голлівудським блокбастерам на своїй території? Кожного року на KMW це питання отримує відповідь «так!». Секцію розпочне керівник аналітичного відділу MRM Артем Вакалюк з оглядом бокс-офісів європейських країн та долі локального кіно в топі, з акцентом на ті країни, що останнім часом суттєво змінили показники зборів національних фільмів.
Кейс-стаді представить продюсер фільму «Три мільйона Євро» (Trys Milijonai Euru) виробництва компанії Vabalo Film, Дейвідас Мізіуліс (Литва). Комедія стала лідером прокату в Литві в 2017 році. Дейвідас присвятить свій виступ деталям створення проекту, етапам роботи продюсера, деталям фінансування,промо-кампанії та дистрибуції.
Vabalo Filmai – це успішна литовська компанія, яка працює в жанрі інтертеймент, спеціалізується на виробництві кіно та організації концертних турів.За короткий трирічний період їм вдалося завоювати лідерську позицію в світі шоу-бізнесу Литви, працюючи з найкращими акторами, режисерами та іншими професіоналами своєї галузі.
Організовано за підтримки Державного агентства України з питань кіно та Української Кіноасоціації
Державне агентство України з питань кіно (Держкіно) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується та координується Кабінетом Міністрів України через Міністра культури України. Державне агентство України з питань кіно реалізує державну політику в сфері кінематографії.
Українська Кіноасоціація (УКА) – фахове неприбуткове відкрите об'єднання продюсерів телебачення і кінематографії, що представляє інтереси галузі виробництва аудіовізуального контенту України. Одним з основних завдань УКА є створення сприятливих умов для національної індустрії у співпраці з органами державної влади та представниками міжнародних структур. Заснованау2011 році.
У своєму виступі на KYIV MEDIA WEEK Скаді Ліз поділиться історією становлення й розвитку своєї компанії Getaway Pictures – незалежної платформи виробництва фільмів, яка динамічно розвивається та займається продюсуванням і фінансуванням оригінального й затребуваного контенту для кіно та телебачення.
Ще спікер приділить особливу увагу питанням міжнародної копродукції в Європі, пошуку фінансування – як приватних інвестицій, так і soft money, – й тим широким можливостям, що відкриваються зараз у цій сфері для країн Східної Європи, включно з Україною.
Про питаня копродукції вона, зокрема, розповість на прикладі кейсу фільму «Берлін, я люблю тебе» (Berlin, I Love You, 2018). 2017-го Скаді Ліз стала копродюсером продовження знаменитої франшизи «зізнань у коханні містам»: прем'єра картини, де грають такі зірки як Хелен Міррен, Кіра Найтлі та Міккі Рурк, за підтримки студії Warner Bros. запланована на цей рік. Спікер KMW зробить акцент на специфіці роботи копродюсерів над таким складним проектом: частках відповідальності, особливостях дистрибуції тощо.
Скаді Ліз має великий досвід у сфері фінансування кіновиробництва. Свого часу вона працювала в діловому та юридичному департаментах продакшн-компанії X Filme, серед співзасновників якої режисер Том Тиквер і продюсер Штефан Арндт, де займалася фінансуванням виробництва та дистрибуцією понад 35 національних та міжнародних художніх фільмів.
Серед найбільш відомих продюсерських проектів Скаді Ліз – «Прощавай, Бафана» (Goodbye Bafana, 2007), біографічна драма режисера Біллі Аугустома з Дайан Крюгер і Джозефом Файнсом у головних ролях, що отримала престижну нагороду Berlinale Peace Award (фільм було продано в понад 20 країн). Також – «Монгол» (Mongol, 2007) Сергія Бодрова, що став першим в історії представником Казахстану в оскарівській номінації «Кращий фільм іноземною мовою». Ще – «Забавні ігри» (Funny Games U.S., 2007) Міхаеля Ханеке з Наомі Уоттс, Тімом Ротом і Майклом Піттом, показані на престижних кінофестивалях, включаючи Sundance та London Film Festival.
Виступ Скаді Ліз організовано за підтримки Держкіно та Української Кіноасоціації
Свій воркшоп Ніл Ландау (Neil Landau) присвятить найактуальнішим питанням серіального виробництва. Зокрема, він зупиниться на темі масової «міграції» великих кінорежисерів в серіали та пояснить, що вони, завдяки цьому, отримують у професійному плані. Ще – розповість, у чому різниця в написанні сценаріїв для фільмів і серіалів, а також – про те, яку творчу свободу можуть дозволити собі ті, хто створює телесеріали для безкоштовних бродкастерів з широкою аудиторією, які їхні ризики та як робити проекти з низьким або середнім бюджетом. Окремо – торкнеться моменту пролонгації історії на наступні сезони. А також – зробить акцент на темі цифрового споживання й того, яку революцію це спричинило в індустрії.
Творча діяльність Ніла Ландау дуже широка та різноманітна. Він був виконавчим скрипт-консультантом в міжнародних підрозділах Sony Pictures Television і Columbia Pictures, знімав пілоти CBS, ABC, ABC Family, Warner Bros., Disney, Lifetime і Fremantle, а зараз працює над пілотом для Netflix.
Також Ландау – сценарист культових молодіжних проектів 1990-х: «ФАКультет», «Таємний світ Алекс Мак», «Молоді та зухвалі» та, звичайно, «Район Мелроуз».
Крім того, Ніл Ландау займається викладацькою діяльністю. Він – професор, помічник декана спеціальних програм і замдиректора магістерської програми сценарного мистецтва для ТВ Школи телебачення, кіно і цифрових ЗМІ в Каліфорнійському університеті Лос-Анджелеса (UCLA).
Свій величезний досвід в індустрії Ніл Ландау підсумовував у бестселерах «101 урок, який я вивчив у кіношколі» (101 Things I Learned in Film School, 2010), «Дорожня карта сценариста» (The Screenwriter's Roadmap, 2012), «Дорожня карта шоуранера» (The TV Showrunner's Roadmap, 2014 року) та «Затребувані сценарії для телебачення: створення відмінного контенту в еру діджиталу» (TV Writing on Demand: Creating Great Content in the Digital Era, 2018). Його «Дорожні карти» перекладено на 10 мов, а сам він проводить лекції та майстер-класи по всьому світу.
«На сьогодні в телевізійній індустрії – з різноманітністю глядацьких інтересів, зі впливом VoD-фактору – попит на свіжий новий контент перевищує пропозицію. Все рухається занадто швидко, аби успіх чи провал можна було попередньо прорахувати й спрогнозувати », – каже Ніл Ландау. Проте навіть за таких умов ризики можна мінімізувати, і про те, як це зробити, він розповість у своєму виступі на KMW.
Правила гри в міжнародній дистрибуції контенту стрімко змінюються, і чи не найбільше це прослідковується у сферіфінансування та дистрибуції дорогих серіалів. Компанії-дистрибутори відчувають, що відпрацьовані роками бізнес-моделі зазнають суттєвого впливу різноманітнихфакторів,наприклад, стаєвже очевидно, що кількістьконтенту, яка виробляється сьогодні, може виявитись недостатньою для забезпечення існування дистрибуції як індустрії.
В ході доповіді будуть розглянуті наступні питання:
- як SVoD платформи змінили всю бізнес-модель: від розробки до дистрибуції
- як нові моделі впливають на способи дистрибуції серіалів
- приклади роботи нових моделей
- які загрози чекають на традиційний серіальний ринок
- чи є майбутнє у класичної дистрибуційної моделі
C21Media – міжнародний медіапартнер KMW – надає щоденні новини та аналітичні матеріали на своїх онлайн-ресурсах, мобільних додатках і в друкованих виданнях. З моменту створення в 1997 році, C21Media побудувала універсальний, ефективний і мультиплатформенний консультаційний бізнес для тих, хто займається створенням і дистрибуцією контенту на різних платформах. Клієнти і підписники C21Media – від співробітників телеканалів і продакшнів до топ-менеджерів голлівудських студій.
Скринінг найновіших та знакових серіалів, що задають тренди в сфері виробництва, дистрибуції та перегляду ігрового контенту. В ході секції будуть представлені найкращі серіали зі США, Латинської Америки, Європи та Азії, що вже вийшли на екрани або ще готуються до прем’єри.
Презентує Катерина Удут, заступник директора Media Resources Management (Україна).
Організовано за підтримки ТРК Україна
«Україна» – провідний національний телеканал країни. За підсумками 2017-го року посідає 1-е місце в рейтингу загальнонаціональних каналів за основними аудиторіями. В ефірі телеканалу представлені різні жанри телевізійного продукту: серіали, інформаційні і розважальні програми, соціальні ток-шоу, музичні, гумористичні, документальні проекти, спортивні трансляції. У 2018 році до ефіру на каналі заплановано понад 900 прем’єрних годин серіалів, з них 440 годин – україномовні. Загалом, у 2018 році на каналі відбудуться прем’єри понад 80 серіалів. В осінньому сезоні – близько 50.
Спеціальна презентація та скринінг від K7 Media – Інтелектуального партнера KMW.
«Телевізори, планшети, ноутбуки і смартфони... Діти дивляться відео на величезній кількості пристроїв, і їхнє число постійно зростає. Так само як і обсяг споживання контенту, що в свою чергу впливає на способи його споживання юними глядачами. І це, вочевидь, створює певні виклики для виробників контенту, які тепер повинні відійти від традиційних 22-хвилинних епізодів до більш коротких і легко адаптованих під будь-які девайси формати відео. В той же час, кількість можливостей, які відкриваються перед виробниками контенту, висока як ніколи», – анонсував Девід Чіарамелла.
На цій презентації ми разом із Девідом Чіарамеллою зазирнемо на територію дитячого контенту і розглянемо найновіші, модні, крос-платформенні і мультиекранні дитячі шоу з усього світу.
K7 Media – Інтелектуальний партнер KYIV MEDIA WEEK – міжнародна медіаконсалтингова компанія, що проводить аналітичні дослідження про глобальні тенденції в індустрії контенту для великих світових медіабрендів. K7 Media випускає щорічний звіт Top 100 Traveling TV Formats на основі своїх глибоких знань і досвіду в сфері телебачення та digital, а також складає індивідуальні звіти про шоу, серіали та дитячий контент для мовників, дистрибуторів, продакшн компаній та digital-сектору.
В ході дискусії ми подивимося на ринок платного телебачення України під новим кутом. У центрі нашої уваги – глядач. Чи готовий український глядач платити за телебачення? Якщо платити готові не всі, то тоді ми спробуємо з'ясувати, хто готовий, скільки таких глядачів і як виявити їх в загальній масі потенційних клієнтів, зрозуміти, чому вони готові платити.
Крім того, експерти ринку обговорять і інші питання, які хвилюють галузь. Які інновації пропонує індустрія? Супутникове ТБ і OTT: друзі чи вороги? Чи відлякає глядача кодування каналів або навпаки спонукає дивитися більш якісний контент? Чи потрібен для дійсно якісного контенту певний канал доставки? Платне телебачення та платний контент – це синоніми? Що важливіше для платного ТБ: дійсне теледивлення або просто кількість передплатників?
Однією з тем дискусії стане вплив на ринок стрімінгових платформ. Ми поговоримо про феномен НВО та туманні перспективи для Netfilx в Україні. А також розберемося, яке значення має вивчення вподобань глядача для максимального успіху платного ТБ і ОТТ.
Чи існує глобальний ринок платного телебачення, і чи стануть український контент й українські канали його частиною – дізнаємося думку експертів українського медіаринку.
Организовано за підтримки Eutelsat
Модератор – Орест Білоскурський, маркетинг-директор медіагрупи StarLightMedia Group.
Учасники панельної дискусії:
• Валентин Коваль, член Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення
• Апостолос Тріантафіллоу, регіональний віце-президент Eutelsat в Центральній та Східній Європі, Центральній Азії
• Ярослав Пахольчук, виконавчий директор групи, директор напрямку платного телебачення 1+1 медіа
• Федір Гречанінов, директор зі стратегічного розвитку StarLightMedia
• Вікторія Цомая, директор з маркетингу компанії ВОЛЯ
• Сергій Созановський, співзасновник FILM.UA Group
• Вадим Сидоренко, генеральний директор компанії «Тріолан»
• Віталій Петров, керівник відділу В2В продажів DIVAN.TV
• Володимир Паніотто, генеральний директор Київського міжнародного інституту соціології (КМІС)
Тенденція до збільшення касових зборів українських релізів в кінотеатрах країни є беззаперечною. Проте, незважаючи на помітні успіхи, ще належить вирішити чимало гострих питань, перш ніж на українському ринку стратегія win-win стане можливою для продюсера, прокатника, кінотеатру та глядача.
Продюсери, кінопрокатники та представники кінотеатрів зберуться за круглим столом та спробують знайти відповідь на запитання: що потрібно робити, щоб касові успіхи українських релізів стали нормою в найближчому майбутньому, щоб українське кіно займало топові позиції не тільки в окремі вікенди, але і під час підрахунку найбільш успішних релізів за рік. І при цьому виграти мають усі задіяні сторони, зокрема і глядач.
Модератор – Артем Вакалюк, Голова аналітичного відділу Media Resources Management
Спікери:
• Андрій Дяченко, Голова Ukrainian Film Distribution (UFD)
• Роман Мартиненко, CEO MMD Distribution
• Наталія Байдан, CEO Мережа кінотеатрів Planeta Kino
• Інна Янакаєва, CEO MULTIPLEX-Holding
• Андрій Ногін, керуючий партнер FinalCutMedia
• Поліна Толмачова, директор з PR та маркетингу FILM.UA Group
Організовано за підтримки Державного агентства України з питань кіно
Державне агентство України з питань кіно (Держкіно) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра культури України. Державне агентство України з питань кіно реалізує державну політику у сфері кінематографії.
YLE – фінська національна телерадіокомпанія, що охоплює кілька підрозділів: національні телеканали, національні і місцеві радіостанції, а також інтернет-радіо та IPTV.
Протягом багатьох років, Рамі Ліндхолм створював реаліті-шоу, ток-шоу та документальні фільми, тому він знає, як керувати процесом виробництва. Сфера його діяльності включає від простої однокамерної зйомки до зйомки музичних шоу в прямому ефірі глобального масштабу, таких як пісенний конкурс Євробачення. Рамі спеціалізується на винайденні нових шляхів виробництва телеконтенту та підтримці великих мультимедійних проектів з використанням передових технологій, а також на інструментах, що раніше не використовувалися.
В рамках воркшопу на KYIV MEDIA WEEK пан Ліндхолм розповість про особливості роботи телевізійних продюсерів та режисерів масштабних проектів, які транслюються в прямому ефірі. Зокрема, про програмні рішення, необхідні для оптимізації роботи великої команди. Також Рамі Ліндхолм розповість про роботу з Dramatify (мобільна платформа для управління виробництвом) і Cuepilot (програма для зйомки музичних шоу в прямому ефірі) а також про те, як ці дві програми працюють разом.
Анніка Лідне розповість про те, як перехід від одноцільового індивідуального користування програмним забезпеченням до сучасних рішень для виробництва на базі хмари допоможуть створити фільм чи телесеріал розумніше та швидше. Також про те, які переваги отримають продюсери, другі режисери, продакшн-менеджери, команда та акторський склад завдяки легкому доступу до інформації в умовах великої кількості знімальних днів (15-100) та великої команди, та як Dramatify заохочує співпрацю, автоматизує повторювані завдання та звіти – зберігаючи час та мінімізуючи ризики.
«Теле- та кіноіндустрія на роки відстала від інших індустрій в плані мобільних smart-інструментів взаємодії. Саме тому ми створили Dramatify. Багато продакшн-компаній та бродкастерів одночасно працюють над проектами в різних жанрах – від драматичних фільмів і серіалів до розважальних та ток-шоу, від документальних програм до реклами та трейлерів. Ми розуміємо їхню потребу в єдиному інструменті, призначеному для конкретних форматів та процесів в нашій галузі, і з якими при цьому можна працювати незалежно від специфіки контенту. Dramatify – саме така система для всіх учасників процесу, враховуючи як знімальну команду, так і акторів», – говорить Анніка Лідне, CEO та співзасновник Dramatify.
Організовано за підтримки Державного агентства України з питань кіно та Dramatify
Державне агентство України з питань кіно (Держкіно) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується та координується Кабінетом Міністрів України через Міністра культури України. Державне агентство України з питань кіно реалізує державну політику в сфері кінематографії.
Dramatify – це революційний шведський стартап в галузі виробничого менеджменту телебачення, кіно, VR-проектів та інших суміжних галузей. В 2015 році, коли платформа Dramatify існувала ще тільки в beta-версії, на міжнародному ринку телевізійного контенту MIPTV в Каннах її назвали «одним із найбільш інноваційних стартапів в сфері телебачення та відео-технологій в світі».
Хоча в Україні партнерство брендів і кіновиробників лише починається, у світовій практиці спонсорство та продакт-плейсмент в кінопроектах – звичний, широко вживаний та ефективний інструмент маркетингу. В рамках case study на KMW 2018 на конкретних прикладах буде розглянуто механізми його роботи та вигоди, які він приносить як брендам, так і виробникам контенту в контексті стратегії win-win.
Захід дозволить скласти комплексне, засноване на реальних кейсах, уявлення про спектр причин, через які світові бренди зацікавлені у своїй присутності в кіно. Наприклад – які додаткові можливості для них це відкриває, чому така співпраця є вигідною не лише з фінансової точки зору, а також – як і навіщо багато компаній роблять спонсорство та продакт-плейсмент невід'ємною частиною своєї маркетингової стратегії.
В рамках case study відбудеться вступна презентація, присвячена світовому досвіду в цій сфері, а також успішним прикладам українського ринку, підкріплена демонстрацією загального шоурілу реалізованих кейсів продакт-плейсменту та спонсорства в українських фільмах.
Також свої кейси презентують безпосередньо представники великих українських компаній, які зробили ставку на українське кіно. Спікери розкажуть, з якими проектами співпрацювали їхні компанії й чому саме з ними. Також – чого в першу чергу чекали від співпраці, та чи виправдалися ці очікування. А ще – висловлять свої рекомендації кіновиробникам у контексті підвищення привабливості їхніх проектів для брендів.
Модератор – Юлія Пилипенко, керівник напрямку спонсорських проектів, FILM.UA Group
Учасники:
• Юрій Чорненький, начальник департаменту маркетингових комунікацій Київстар
• Марина Волкова, бренд-менеджер ТМ Малинівка
• Діана Ахметова, керівник медіапроектів Wargaming в СНД
За останній рік в українському суспільстві з’явилося розуміння та позиціонування креативних індустрій. Великою мірою це трапилося у зв’язку із зміцненням аудіовізуального ринку. Він зріс завдяки новому Українському культурному фонду, програмам фінансування кіно та міжнародним підпрограмам підтримки та розвитку контенту. Водночас Міністерство економічного розвитку і торгівлі України розробляє експортну стратегію креативних індустрій в межах Експортної стратегії України, затвердженої Урядом 27 грудня 2017 року. Вперше такого роду документ передбачає створення умов для розвитку експорту саме креативної економіки.
Тому 19 вересня, ми пропонуємо долучитися до дискусії про те, як створити сприятливі умови, що стимулюватимуть ринок, торгівлю креативними індустріями, інновації, розвиток послуг , здатних підвищити конкурентоспроможність, а разом з тим поліпшення навиків та компетенції авторів, творчих груп, так необхідних для участі у міжнародній торгівлі. Ми обговоримо, як зробити так, щоб підтримка ринку ззовні стала поштовхом до створення самодостатньої та незалежної креативної індустрії в Україні.
Модератор – Любов Крохмальна, керівниця напрямку з розвитку міжнародного ко-продакшну, MRM
Учасники:
• Юрій Рибачук, заступник Міністра культури України
• Пилип Іллєнко, Голова Державного агентства України з питань кіно
• Діна Попова, директор Департаменту культури Київської міської державної адміністрації
• Ірина Прокоф’єва, керівник програмного відділу ДУ «Український інститут»
• Юлія Федів, виконавчий директор Українського культурного фонду
• Анна Суходольська, керівник програм комунікацій та розвитку Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні
• Бен Лонг, представник USAID в Україні
• Саймон Вільямс, культурний аташе посольства Великої Британії в Україні, директор Британської Ради в Україні
• Анна Карнаух, програмний менеджер проектів з креативної економіки Британської Ради, керівник програми ЄС Сulture Bridges
Ініціатором дискусії є Media Resources Management – медіаконсалтингова компанія, що займається консультуванням, супроводом, аналізом та пакетуванням проектів відповідно до вимог клієнтів, в тому числі потреб фінансування, виведення на міжнародний ринок.
Захід організовано за підтримки посольства США в Молдові.
Як виходити зі спільними проектами на міжнародний ринок і яка в цьому роль держпідтримки? Що дасть запровадження системи cash rebate? Як правильно просувати країни на міжнародному рівні з метою формування міцного бренду для глобального ринку? Відповіді на ці та інші питання шукатимуть учасники спеціальної панельної дискусії в рамках KMW – авторитетні профільні експерти України та Молдови.
Ключовою темою дискусії, модератором якої стане виконавчий директор Української кіноасоціації Вікторія Ярмощук, стане копродукція як можливість взаємовигідного об'єднання творчих і фінансових ресурсів двох держав з метою виробництва контенту, призначеного як для показу на внутрішніх ринках, так і для експорту до інших країн.
Особливу увагу буде присвячено темі виробництва контенту для міжнародного ринку. Представники України поділяться досвідом, який країна вже напрацювала в цій сфері, і тим, яким чином до цього процесу може підключитися Молдова. А представники Молдови, в свою чергу, проінформують про те, як їхня держава готується до введення системи cash rebate – повернення певної частини коштів, витрачених на кіно- і телевиробництво в країні, яка офіційно запрацює з 1 жовтня 2018 року.
Також в ході обговорення буде розглянуто питання держпідтримки галузі в обох країнах, яка має безпосередній вплив на подальший вихід проектів на міжнародний ринок. А ще – стратегічно важлива тема правильного просування держав на міжнародному рівні з метою формування міцного бренду для глобального ринку, що надзвичайно важливо для залучення зовнішніх інвестицій в локальну економіку.
Одразу після заходу представники Молдови запрошують спікерів і гостей заходу, а також всіх учасників медіафоруму на спеціальний нетворкінг-ланч, який відбудеться в головному холі KMW з 13:00 до 14:00.
Партнер заходу – Українська кіноасоціація.
19 вересня Ініціатива «Чисте небо» запрошує всіх, для кого актуальним є захист права інтелектуальної власності, на ІІ Конференцію «Боротьба з піратством в Україні. Що зроблено — Що робити. 2018»
З часу минулорічної конференції боротьба за право інтелектуальної власності активізувалась, і були досягнуті наступні результати:
- вперше за зверненням правовласника український інтернет-хостер заблокував піратський сайт;
- все менше рекламодавців розміщують рекламу на піратських сайтах;
- вже рік працює сервіс щомісячної публікації адрес сайтів, що порушують права інтелектуальної власності, — blacklists.org.ua;
- Українська Антипіратська Асоціація (УАПА) проводить моніторинг розміщення реклами на цих сайтах і надсилає листи-попередження рекламодавцям;
- Gemius запустив нову функцію дослідження gemiusAdReal: реклама на сайтах, що порушують права інтелектуальної власності, відокремлена від загального звіту, вони винесені на окремий лист Pirate Blacklist, а також почав висилати рекламодавцям спеціальний Blacklist E-mail Alert;
- почав працювати новий сервіс: публікація списку провайдерів ТБ послуги, до яких є претензії у правовласників (також на blacklists.org.ua)
- до боротьби з піратством в Україні долучаються банки і платіжні системи;
- представники Європейського Союзу вже вдруге виступали на заходах «Чистого неба», інформуючи про ініціативи ЄС щодо захисту інтелектуальної власності. Цього року ЕС почали складати власний «Список 301»;
- американська ініціатива проти злочинності в інтернеті TAG розширилася в Європу.
Конференція для правовласників «Боротьба з піратством в Україні.Що зроблено—Що робити. 2018» закликає обговорити досягнуті результати та окреслити плани на наступний рік.
Програма
14:00 | Реєстрація, вітальна кава | |
14:30-15:50 | Боротьба з піратством в Україні.Що зроблено | |
Як питання захисту інтелектуальної власності розкритов українському законодавстві.Адміністративна та кримінальна відповідальність за порушення права інтелектуальної власності. Які впроваджуються заходи. Результати для правовласників Богдан Михайлович Падучак, заступник директора департаменту інтелектуальної власності, начальник управління Міністерства економічного розвитку і торгівлі України В’ячеслав Мієнко, заступник генерального директора з правових питань 1+1 Медіа, керуючий партнер АО Smartsolutions Law Group Микола Фаєнгольд, комерційний директор StarLight Digital Володимир Ілінг, Голова Української Антипіратської Асоціації (УАПА) Заур Урусов, заступник начальника управління Департаменту Кіберполіції |
||
Як бізнес підтримує правовласників. Трансформація технологій і форматів споживання контенту, її вплив на ринок та на захист права інтелектуальної власності | ||
Вікторія Цомая, директор з маркетингу компанії ВОЛЯ Олексій Красюк, Заступник Директора з операційних питань та інформаційної безпеки Української Міжбанківської Асоціації "ЄМА" Андрій Бічук, юрист OLX Альтернативні методи боротьби правовласників з піратством: моніторинг порушень, методи попередження піратства, робота з учасниками екосистеми піратства Дмитро Левін, керівник Центру моніторингу контенту StarLight Digital Андрій Бахталовський, ProductOwnerSUDUM Анна Андрющенко, директор з проектів KinolifeDistribution |
||
15:50-16:20 | Кава-брейк, неформальне спілкування | |
16:20-17:00 | Піратство в Україні і світі —стан речей | |
Дослідження українського споживача «Де, як і чому споживають контент». Аналіз споживання піратського контенту у світі | ||
Марта Сулкевич, Директор з продажу продуктів Gemius в регіоні EMEA&APAC |
||
Аналіз потенційних збитків правовласників через піратство. Що робити |
||
Катерина Федорова, директор Громадської Спілки «Ініціатива Чисте небо» |
Програма може змінюватись та доповнюватись.
Цей захід є майданчиком для власників бізнесу, юристів українських та міжнародних компаній та всіх, кого стосується тема захисту права інтелектуальної власності. На ньому даються практичні поради, йде конструктивний діалог, приймаються спільні рішення стосовно майбутніх дій.
Участь у конференції за попередньою реєстрацією https://goo.gl/forms/YFtHTdSkgm8Rmp122. Кількість місць обмежена.
Конференція для правовласників відбудеться 19 вересня, з 14:00 до 17:00, за адресою Hyatt Regency Kyiv, вул. Алли Тарасової, 5, конференц-зал LONDON.
Організатор – Ініціатива «Чисте небо», створена в 2013 році з метою розвитку в уанеті легального аудіо-візуального контенту і боротьби з порушенням права інтелектуальної власності.
Суспільні мовники грають ключову роль в медіасфері демократичних країн. Громади потребують незалежних даних і аналізу, особливо коли мова йде про політичні кризи і виборчі кампанії. Але в епоху інформаційної перенасиченості і заперечення фактів суспільні мовники стикаються зі зростаючими проблемами.
• Як європейські суспільні мовники долають зростаючий скептицизм суспільства щодо їхньої політичної незалежності і нейтрального висвітлення подій? Чи існують кращі практики?
• Як працювати з молодими людьми, які не розглядають телебачення в якості основного джерела інформації, як з аудиторією суспільного мовника? Який німецький та український досвід в цій області?
• 2019 рік буде роком виборів в Україні. Який підхід НСТУ до того щоб щоб повністю задовольнити суспільний інтерес до виборчих процесів, якісно відрізняючись в питаннях висвітлення від приватних мовників?
• Яким чином німецькі суспільні мовники займаються наданням інформації про праву популістську партію «Альтернатива для Німеччини», рух ПЕГІДА тощо? Як НСТУ просуває незалежне подання інформації?
Круглий стіл організовано DW Akademie в рамках проекту «Підтримка Національного суспільного мовника України» (2017-2020), що фінансується Європейським союзом і Міністерством закордонних справ Німеччини, з метою сприяння обміну думками про те, як підвищити вплив суспільного мовлення в Європі. Дискусія буде модеруватися Кирилом Савіним, менеджером по Україні DW Akademie. У заході також візьмуть участь Зураб Аласанія, голова правління НСТУ і Андреас Вайзе (Andreas Weise), старший політичний кореспондент щоденного журналу Heute Journal, німецька телекомпанія ZDF.
DW Akademie, провідна організація Німеччини з розвитку міжнародних ЗМІ, в партнерстві з BBC Media Action, міжнародною благодійною організацією BBC, а також міжнародна міждисциплінарна консалтингова компанія NIRAS підтримують процес реформування НСТУ. Основна мета проекту – просування суспільного мовлення за допомогою створення функціонуючого цифрового мультиплатформенного ньюсруму і навчального центру – Public Media Academy (PMA). Проект спрямований на створення постійної основи для якісних, об'єктивних і неупереджених новин.
Панельна дискусія за участю провідних експертів радіоіндустрії в Україні. В рамках дискусії її учасники обговорять найактуальніші питання галузі, а також перспективи розвитку – як найближчі, так і довгострокові.
Зокрема, одним з питань стане перехід України на цифрове телемовлення з 1 вересня – і, як наслідок, звільнення частот у верхньому FM-діапазоні. Хто візьме участь в конкурсі на них –мережеві станції, місцеві мовники, «Суспільне мовлення»?
Модератор – Дмитро Хоркін, генпродюсер «Українського радіо»
Учасники панельної дискусії:
• Сергій Костинській, член Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення
• Владислав Севрюков, народний депутат, член Комітету Верховної Ради України з питань свободи слова та інформаційної політики
• Катерина Мяснікова, виконавчий директор Незалежної асоціації телерадіомовників (НАМ)
• Володимир Гончаревський, директор з розвитку регіонального мовлення «ТАВР медіа»
• Богдан Болховецький, голова Асоціації цифрових радіомовників
• Микола Чернотицький, член правління ПАТ «НСТУ»
Макс Ховард – гуру анімації, відомий продюсер та консультант із Голлівуду, виступить із майстер-класом «Отже, ви вирішили стати продюсером. Путівник по виробництву анімаційних фільмів від Макса Ховарда».
«Незалежно від обсягу вашого бюджету, завжди є шанс вийти за його межі. Успішний продюсер розуміє головну фішку – те, як потрібно розпоряджатися часом і коштами для досягнення успіху. Але ні того, ні іншого ніколи не буває вдосталь – саме це і є певним викликом. Секрет полягає в тому, щоб уміло та ефективно керувати активами, контролюючи, аби кожна копійка була витрачена за призначенням. Робота продюсера – це баланс між творчим баченням та доступними ресурсами, тобто «час та гроші». На майстер-класі ми розглянемо всі аспекти становлення успішного продюсера, від організації до управління творчим колективом, від розробки до дистрибуції готового кіно. Отже, прагнете ви стати продюсером чи просто волієте дізнатися, як створюється анімаційний фільм, цей майстер-клас, безперечно, для вас», – каже Макс.
Макс Ховард – кінопродюсер з Лос-Анджелеса. Він керував анімаційними студіями Walt Disney в Лондоні, Парижі, Орландо і Лос-Анджелесі, а також був президентом з анімації в Warner Bros. Кар'єра Макса Ховарда в анімаційному бізнесі налічує понад 30 років, а до його фільмографії входять найбільш знакові та успішні проекти, як-от: «Хто підставив кролика Роджера», «Красуня і Чудовисько», «Русалонька», «Аладдін», «Король Лев» та інші.
Як збільшити обсяг оригінального, розумного та затребуваного документального контенту на телеканалах України та сформувати до нього стійку цікавість глядачів? Цьому питанню буде присвячений спеціальний круглий стіл у рамках KMW, до участі в якому будуть запрошені продюсери документального кіно та представники як України, так і інших європейських країн. Зокрема Швеції, країни, яка давно зарекомендувала себе як один із лідерів у цій сфері.
На круглому столі, організованому за підтримки міжнародної профільної платформи Baltic to Black Sea Documentary Network (B2B Doc), представлять кейси документального контенту в різних форматах, розкажуть про особливості їхнього виробництва та специфіку розміщення в сітці мовлення.
Організовано за підтримки Baltic to Black Sea Documentary Network (B2B Doc)
Baltic to Black Sea Documentary Network (B2B Doc) – це міжнародна платформа, ініційована шведськими кінематографістами, з розвитку співпраці між документалістами Швеції, Фінляндії, Естонії, Латвії, Литви, Білорусії, України, Молдови, Грузії та Вірменії з метою розвитку та реалізації спільних проектів з великим міжнародним потенціалом. Шляхом проведення семінарів, майстерень та тренінгів з пітчингу для учасників платформи, B2B Doc допомагає відібраним проектам конкурувати за фінансування на європейському ринку кіновиробництва. Крім того, B2B Doc надає фінансову підтримку проектам на ранній стадії розвитку та гранти на поїздки для участі в пітчингах, фестивалях та форумах зі спільного виробництва.
Спікери:
• Юрій Макаров, член правління НСТКУ, Україна
• Олена Канішевська, креативний продюсер ТРК Україна, Україна
• Стефан Сіоан, режисер документального кіно, Франція/Україна
• Йальмар Пальмгрен, керівник Palmgren Vision, Швеція
• Кенан Аліев, виконавчий редактор Current Time TV (RadioFreeEurope/ Radio Liberty), Чехія
• Сергій Трофімов, менеджер з закупівлі і зовнішнього виробництва Current Time TV і Radio Free Europe/ Radio Liberty, Чехія
Модератор: Алєкс Ширяєв, B2B Doc, Швеція
Сьогодні сектор анімації в Європі стрімко розвивається. Європейський ринок анімації є значною частиною аудіовізуальних індустрій та має достатній потенціал для того, щоб найближчим часом розправити крила і стати серйозною незалежної галуззю. Завдяки використанню передових технологій саме анімація, найчастіше, є локомотивом розвитку індустрії. Саме анімація першою тестує і нові бізнес-моделі.
Для стимулювання зростання ринку анімації (ініціатива CARTOON, Animation in Europe, Annecy Festival MIFA) офісом Creative Europe MEDIA у вересні 2017 року було розроблено План розвитку ринку анімації в Європі (The European Animation Plan), який пропонує механізми і рішення для розвитку галузі на найближчі п'ять років, а також окреслює очікування галузі. Зокрема, в Плані наголошується, що для того, щоб в майбутньому анімація в Європі процвітала, як у вигляді телевізійного контенту, так і авторських короткометражних фільмів і повнометражних проектів, потрібно об'єднати зусилля анімаційних фондів, студій, державних інститутів для:
• сприяння глобальному охопленню і привабливості анімації ЄС
• популяризації європейських країн як відмінних місць для роботи європейських талантів і талантів з-за кордону
• полегшення доступу до фінансів і громадських міжнародних фондів
У грудні 2017 року на підтримку Плану розвитку ринку анімації в Європі представниками національних анімаційних асоціацій 19-ти країн Центральної та Східної Європи (Українською анімаційною aсоціацією від України) у Любляні було підписано угоду (The Ljubljana Accord). Її мета – забезпечення платформи для обміну інформацією, створення мереж для співпраці між країнами, а також заохочення і підтримка зростання сектора шляхом надання всеосяжної інформації як для місцевої, так і для міжнародної аудиторії. Все вищезазначене передбачає ряд зусиль з боку різних суб'єктів анімаційної індустрії всередині країни.
Яким є місце України на європейській карті анімаційного ринку? Що відбувається на нашому ринку сьогодні?
В ході круглого столу обговорюватимуться такі питання:
• анімація як самостійна аудіовізуальна індустрія
• аналіз Плану розвитку ринку анімації в Європі, що він може означати для України
• стан ринку анімації в Україні: зріз ситуації, досягнення, проблеми (дослідження Української Асоціації Маркетингу за ініціативи Української анімаційної асоціації UANIMA)
• суб'єкти анімаційної індустрії (взаємодія анімації з індустріями телебачення і кіно)
• роль держави в розвитку анімаційної індустрії, розробка і прийняття державної цільової програми на 5 років
• шляхи подальшого розвитку українського ринку анімації, як всередині країни, так і на міжнародному рівні
Модератор – Юрій Марченко, журналіст, головний редактор Platffor.ma
Учасники:
• Пилип Іллєнко, Голова Державного агентства України з питань кіно
• Ганна Турло, Проектний менеджер Національного Бюро програми ЄС «Креативна Європа» в Україні
• Олена Голубєва, Виконавчий директор УАнімА, продюсер студії «Червоний собака»
• Валентина Лаврененко, Канд. екон. наук, експерт Української асоціації Маркетингу
• Іванна Найда, Генеральний продюсер нішевих каналів 1+1 медіа
• Єгор Олесов, Директор анімаційної студії Animagrad
• Роман Мартиненко, Генеральний директор «Кінокомпанія ММД»
• Дмитро Лісенбарт, генеральний директор ДП «Укранімафільм»
Круглий стіл «Анімація в Україні: як забезпечити зростання ринку» організовано за підтримки Української анімаційної асоціації УАнімА.
Українська анімаційна асоціація (УАнімА) створена у березні 2017 року. Вона представляє та об’єднує усю анімаційну галузь України. Місією спілки є інтеграція зусиль професійної анімаційної спільноти для сприяння розвитку анімації в Україні.
Партнери в житті та роботі, Марія та Андре Жакметтон – шоуранери серіалу «Божевільні» (Mad Men), що не потребує представлення. Подружжя Жакметтон створювали перші шість сезонів проекту та покинули його перед 7-м, фінальним сезоном, щоб підписати контракт з Warner Bros Television на розробку серіалів для кабельного телебачення.
Саме під керівництвом Жакметтонів серіал став міжнародним хітом. «Божевільні» принесли їм багато номінацій та нагород на найбільш престижних профільних преміях, включаючи WGA Award (TV), PGA Award, OFTA Television Award, а також Primetime Emmy. Крім «Божевільних», в фільмографії цього успішного дуету ще багато відомих проектів. Наприклад, такі серіали як «Рятівники Малібу» (Baywatch), «Мисливці за старовиною» (Relic Hunter), «Зоряний шлях: Ентерпрайз» (Star Trek: Enterprise), «Версаль» (Versailes), «Романови» (The Romanoffs) та багато інших.
«Це була команда, в якій кожен знаходився на піку форми. У нас були люди з неймовірним талантом оповідача та автора історій, кожен з яких мав різний життєвий досвід. Хтось раніше займався рекламою, хтось – сіткомами, хтось – драмою. Важливим правилом в кімнаті сценаристів був так званий «конус мовчання», завдяки якому вона стала простором, повним довіри. Адже часто історія виходить з безпосереднього життєвого досвіду людей, які її пишуть, і дуже важливо, щоб вони могли відчувати себе комфортно, ділячись своїми інтимними спогадами. Крім того, від кожного в команді очікували активної участі в дослідницькій роботі. Така висока увага до деталей була частиною того, що зробило це шоу особливим», – згадують Марія та Андре Жакметтон про роботу над «Божевільними».
В рамках свого виступу на KMW вони розкриють секрети успіху «Божевільних» та розкажуть про специфіку роботи шоуранера на американських каналах.
Організовано за підтримки Vancouver Film School
Vancouver Film School (Ванкуверська школа кіномистецтв) – провідна канадська школа післядипломної освіти в сфері кіно, телебачення та суміжних сфер. На даний момент в ній представлено 13 напрямків післядипломної освіти за найбільш востребуваними спеціальностями, враховуючи акторську та сценарну майстерність, кіно- та телевиробництво, звукорежисуру, інтерактивний та ігровий дизайн та ін. Серед випускників Vancouver Film School – багато професіоналів, що досягли успіху в різних царинах кіно- та телеіндустрії. Наприклад – режисер «Клерків» (Clerks, 1994) та «Догми» (Dogma, 1999) Кевін Сміт і режисер «Района №9» (District 9, 2009) Ніл Бломкамп.
13-ий Kyiv Media Week відбудеться 4 жовтня 2023 року у Києві
Актуальну інформацію про KMW '23 шукайте на офіційній facebook сторінці форуму