Новини

Світовий успіх норвезьких серіалів – case study від продюсера «Ліллехаммеру» та « Мешканців півночі»

13 липня 2018, 10:50

18 вересня Андерс Танген (Anders Tangen), СЕО і продюсер норвезької компанії Viafilm, розповість на KMW про контент за рамками скандинавського нуару, концепцію одночасних зйомок двома мовами та інші тренди серіального виробництва Норвегії, які роблять телепродукти цієї країни світовими хітами.

Останні 20 років Андерс Танген був продюсером багатьох драматичних серіалів, художніх, документальних і короткометражних фільмів, відзначених різними нагородами. 2005 року він заснував міжнародну дистриб'юторську продакшн-компанію Viafilm. Сьогодні вона має офіси не тільки у Норвегії (в Осло та Ставангері), але й у Сполучених Штатах (в Лос-Анджелесі). Компанія створює та поширює телевізійні драматичні серіали й художні фільми, які знімаються в Європі, Африці, Південній і Північній Америці. А також надає послуги з виробництва, ко-продукції та фінансування проектів, котрі знімаються в Скандинавії. Контент Viafilm універсальний, розрахований на глобальну аудиторію та наочно демонструє, що скандинавські серіали – це не лише похмурі історії про поліцейських і маніяків.

Серед найвідоміших проектів компанії – кримінальна драмеді «Ліллехаммер» (Lilyhammer) із зіркою «Клану Сопрано» (The Sopranos) Стівеном Ван Зандтом, драмеді «Даг» (Dag) про шлюбного консультанта з великими проблемами в особистому житті. А також – комедійний серіал про вікінгів «Мешканці півночі» (Norsemen), який 2017-го посів 8-му сходинку в топ-10 кращих міжнародних серіалів року за версією The New York Times.

Серіал «Мешканці півночі» вийшов на Netflix і NRK і став першим серіалом, який був знятий і реалізований двома мовами – англійською та норвезькою – і перетворився на світову сенсацію.

«Бродкастери можуть відразу вибрати англійську або норвезьку версію – це дозволяє нам обійти питання рімейків, плюс – у норвезьких акторів, які добре володіють англійською, з'являється можливість заявити про себе в контексті міжнародної кар'єри», – так пан Танген формулює деякі з причин, що підштовхнули його компанію до інноваційного рішення вести зйомки одночасно двома мовами.

На KYIV MEDIA WEEK він говоритиме про кейси «Ліллехаммера», «Мешканців півночі» та інших цікавих проектів, але основну увагу приділить новій романтичній real-time драмеді «Одна ніч» (One Night). Цей серіал, також знятий одночасно норвезькою та англійською, розповідає про одинаків, жінку та чоловіка «за 30», які не просто шукають кохання, але й водночас намагаються в принципі відшукати для нього місце в своєму усталеному житті.

Для свого виступу пан Танген обрав формат case study, а значить головний акцент спікер зробить на практичних моментах – продюсерському підході, рішенні про зйомки двома мовами, деталях виробництва, промо та дистрибуції обох версій.

Сase study Андерса Тангена «За рамками скандинавського нуару. Серіал "Одна ніч"» відбудеться у другий день KYIV MEDIA WEEK (18 вересня) з 11.00 до 11.50.

Цей виступ входить до ряду заходів KMW, що присвячені виробництву телевізійних серіалів та організовані за підтримки ТРК «Україна», одного з провідних виробників та бродкастерів серіального контенту в Україні. 2018 року до ефіру на каналі заплановано понад 900 прем’єрних годин серіалів, з них 440 годин – україномовні. Загалом 2018 року на каналі відбудеться прем’єра понад 80 серіалів. В осінньому сезоні – близько 50.

За анонсами подальших заходів, присвячених темі серіального виробництва, а також іншими новинами KMW стежте на нашому сайті та офіційній Facebook-сторінці.

KYIV MEDIA WEEK відбудеться 17–21 вересня 2018 року в Hyatt Regency Kyiv (Київ, Україна). До 31 липня діє спеціальна ціна на реєстрацію.