Встигніть зареєструватися на участь у конкурсі неігрових розважальних форматів SMALL WORLD. BIG IDEAS 2019 до 16 серпня!
Бути чи не бути… учасником конкурсу – це питання виникає, напевно, у кожного творця креативних форматів, що має намір подати до участі свій проект. Чи дійсно конкурс надає можливості для міжнародного визнання?
Як відомо, ідеї керують свідомістю людей, а отже, й світом. Якщо ідеї оригінальні та яскраві – вони неодмінно привертатимуть увагу міжнародних експертів і отримають шанс на світову популярність. Саме таку можливість надає міжнародний конкурс розважальних шоу SMALL WORLD. BIG IDEAS, організований компанією Media Resources Management у партнерстві зі Small World IFT (США) та MIPCOM (Франція).
Справи завжди гучніші за слова. Досвід переможців попередніх років свідчить про те, що професійна підтримка партнера конкурсу (Small World IFT) здатна відкрити неабиякі можливості для міжнародної співпраці з топовими гравцями ринку телевізійних форматів.
Так, на формат-переможець конкурсу 2016 року – реаліті-шоу Come to Bed (авторка – Літал Шемеш, Ізраїль) – звернув увагу Джефрі Катценберг (Jeffrey Katzenberg), та замовив його виробництво для показу на своїй новій онлайн-платформі Quibi. Шоу вже знаходиться на стадії розробки в партнерстві з однією із топових продакшн-компаній Mission Control Media, відомою на весь світ своїм хітовим проектом Hollywood Game Night, що неодноразово отримував престижні нагороди від Американської гільдії сценаристів та «Еммі».
Також хороші новини для переможця минулого року Віктора Булиги (Україна). Його ідея розважального шоу про близнюків Switch-a-roo уже зацікавила одну шведську продакшн-компанію (яку саме – поки секрет). Оригінальну ідею було доопрацьовано із залученням експертів компанії Small World IFT, шоу також отримало нову назву, біблію формату та промо-ролик.
«Відверто кажучи, не вірилося, що саме мій формат переміг, – зазначив автор проекту-переможця Віктор Булига. – Ідеї форматів моїх конкурентів насправді досить оригінальні та професійні, а послужний список їх авторів був вельми солідним і вражаючим».
Здобувши перемогу в конкурсі, Віктор отримав нагоду відвідати найбільший ринок аудіовізуального контенту MIPTV у Каннах. «Канни – це просто казка! У це місто просто неможливо не закохатися – ти починаєш сумувати за ним одразу після від’їзду. На MIPTV енергетика дійсно зашкалює, цілий натовп людей, які пропонують і шукають формати, спроможні здивувати весь світ! До того ж це чудове місце для нових знайомств і налагодження зв’язків щодо потенційної реалізації своїх проектів»,– ділиться враженнями Віктор.
Тім Кресценті (Tim Crescenti), співзасновник і президент міжнародної дистриб’юторської компанії Small World IFT (США), за плечима якого 30-річний досвід у медійному бізнесі та 160 реалізованих телепроектів у 63 країнах, вміло виявляє унікальні ідеї: «Не бійтеся виглядати дивакуватими. Адже саме завдяки такій «дивакуватості» Японія, Корея та Китай зараз є лідерами на світовому ринку виробництва контенту».
Вікторія Ярмощук, директор компанії Media Resources Management та організатор форуму KYIV MEDIA WEEK, додає: «Український ринок медійного контенту потребує розвитку, бо саме тут постійно з’являються справді яскраві та креативні ідеї, що потребують лише відповідного професійного оформлення і презентації на міжнародних ринках. І зараз, завдяки нашим партнерам Small World IFT та MIPCOM, це стає реальністю. Ми щасливі, що можемо надати змогу талановитим авторам форматів із різних країн отримати світове визнання».
Конкурс SMALL WORLD. BIG IDEAS присвячений пошуку нових оригінальних ідей розважальних телевізійних форматів – шоу в жанрах game, quiz, dating, travel, survival, reality show тощо. З 2015 року його щорічно проводить медіаконсалтингова компанія Media Resources Management (Україна) в партнерстві з міжнародним дистриб’ютором Small World IFT (США) і найбільшим міжнародним ринком аудіовізуального контенту MIPCOM (Франція).
Серед усіх учасників конкурсу буде обрано п’ятірку фіналістів й оголошено 27 серпня 2019 року на сайті KYIV MEDIA WEEK. Фінальний раунд конкурсу SMALL WORLD. BIG IDEAS відбудеться 17 вересня в рамках KMW 2019, де й буде визначено переможця.
Автор найкращої, на думку експертів і партнерів конкурсу, ідеї отримає унікальні можливості для професійного розвитку на міжнародному рівні, а створений ним формат буде представлено на всіх основних міжнародних ринках контенту й матиме шанс завоювати прихильність світового глядача. А саме:
Small World IFT (США) – партнер конкурсу SMALL WORLD. BIG IDEAS, стане ексклюзивним дистриб'ютором формату-переможця та представлятиме його на всіх основних міжнародних ринках контенту. Також компанія надасть консалтингові послуги з доопрацювання проекту задля його відповідності світовим стандартам і можливості його адаптації на різних територіях світу та профінансує виробництво проморолика. Офіційно міжнародній спільноті ідею переможця буде представлено вже як формат на MIPTV 2020.
MIPCOM (Франція) – міжнародний партнерконкурсу SMALL WORLD. BIG IDEAS та KYIV MEDIA WEEK, надасть переможцю можливість відвідати міжнародний ринок аудіовізуального контенту MIPTV, який відбудеться в березні-квітні 2020 року в Каннах (Франція).
Дізнайтеся більше про конкурс SMALL WORLD. BIG IDEAS та реєструйтеся для участі до 16 серпня на офіційній сторінці конкурсу.