Новини

Ось таке воно – ТБ в 2019. Ексклюзивна презентація Вірджинії Муслер на KMW

6 вересня 2018, 16:26

Співзасновник The WIT – всесвітньо відомої аналітичної компанії, що спеціалізується на дослідженнях контенту по всьому світу, – відкриє KYIV MEDIA WEEK 2018 ексклюзивною презентацією про телебачення майбутнього.

Ефірне телебачення мертве, як і раніше? Золотий вік серіалів ще триває? Неігрові шоу так само невиразні? Чи скоро відбудеться новий прорив: the next big thing у сфері ТБ – коли й що це буде? Якими будуть тренди в індустрії контенту в новому сезоні? Й, нарешті, – чого ж насправді бажають телеглядачі?

Аргументовані та об'єктивні відповіді на ці питання допоможуть творцям і дистрибуторам контенту скласти правильну бізнес-стратегію, що веде до успіху й прибутку. І саме на них дасть відповідь Вірджинія Муслер (Virginia Mouseler), базуючись на ексклюзивних дослідженнях і даних компанії The WIT – аналітичного партнера KYIV MEDIA WEEK.

«Мені дуже приємно вперше виступати на KYIV MEDIA WEEK з презентацією від The WIT. Зараз як ніколи багато сміливого і свіжого контенту, платформ для його перегляду, а також питань про майбутнє, на які потрібно відповісти. Ефірне телебачення, VOD, OTT... Ось таке воно – телебачення в 2019 році! Але ми все ще не знаємо напевно, чи воно вмирає або навпаки – процвітає, чи витіснять серіали неігровий контент, і коли очікувати The next big thing. І чи очікувати взагалі. На основі даних і експертизи The WIT я покажу, що ринок не такий розрізнений як здається і постараюся представити ясну картину того, як зараз виглядає телебачення», – коментує Вірджинія.

Вона – експерт зі світовим ім'ям, чиї регулярні презентації Fresh TV, присвячені найсвіжішим новинкам шоу і серіалів, на найбільших світових кіноринках MIPCOM і MIPTV в Каннах завжди відбуваються з незмінним аншлагом.

Послугами компанії The WIT, заснованої ще 1996 року, сьогодні користуються передові виробники, дистрибутори та мовники по всьому світу. Основний профіль досліджень The WIT – аналіз трендів і креативних ідей на ТБ. Серед іншого, The WIT надає доступ до Daily Wit – щоденної добірки, присвяченої новинам проектів і форматів, що перебувають у розробці; The Fresh TV – онлайн-бази даних по всім новим шоу, які транслюються в понад 40 країнах; Fresh Projects – бази даних нових ідей; Cool TV – аналітики креативних трендів; Witspotter – аналітики соціального ТБ, інновацій в області телевізійного, digital і брендованого контенту, мобільних додатків тощо; а також –  до The Wit Schedules, розкладу програмних мереж 80 каналів по всьому світу для стратегій програмування.

Сама Вірджинія Муслер за першою освітою – філософ і психоаналітик, при цьому вона також закінчила одну з кращих бізнес-шкіл. Такий комплекс професійних компетенцій, що дозволяє їй тонко вловлювати суспільні запити й вимоги часу, а також бачити реальні можливості для їхньої монетизації, зробив Вірджинію Муслер провідним світовим експертом у галузі прогнозування телетрендів.

У своєму виступі, який можна вважати символічним відкриттям KMW 2018, Вірджинія Муслер розповість, яким же, на її думку, буде телебачення наступного року, а також – як можна використовувати актуальні тренди на свою користь.

Ексклюзивна презентація Вірджинії Муслер «Ось таке воно – ТВ в 2019» відбудеться в перший день KYIV MEDIA WEEK (17 вересня) з 10:00 до 10:40.

KYIV MEDIA WEEK відбудеться 1721 вересня 2018 року в Hyatt Regency Kyiv (Київ, Україна). Зареєструватися на медіафорум можна тут.

За анонсами заходів KMW 2018 стежте на нашому сайті та офіційній Facebook-сторінці.