17 та 18 вересня в ході низки скринінгів на KYIV MEDIA WEEK 2018 буде презентовано найбільш актуальний та оригінальний контент різноманітних видів і жанрів від провідних світових виробників і дистрибуторів. На учасників медіафоруму чекають десятки прем'єр телешоу та серіалів: як тих, що нещодавно вийшли в ефір, так і тих, показ яких лише планується.
Перший тематичний блок скринінгів в програмі KMW отримав назву «Нові та популярні шоу з усього світу». Розділений на дві частини, він відбудеться 17 та 18 вересня і розпочнеться в один і той самий час — о 14:00. На цьому скринінгу буде представлений різноманітний неігровий контент — свіжі шоу в жанрах game, quiz, dating, travel, survival, reality тощо. Багато з них розроблені з урахуванням найактуальніших трендів, які виходять за рамки традиційного телебачення: наприклад, кросплатформності, технологій доповненої реальності, нішевості, нових моделей монетизації тощо.
На учасників медіафоруму чекають новинки осіннього сезону та хедлайнери каталогів all3mediainternational, BanijayRights, ITVStudiosGlobalEntertainment, BBCWorldwide, RedArrowStudiosInternational, FremantleMedia, EndemolShineGroup, ArmozaFormats, DoriMedia, EcchoRights, SmallWorldIFT, GlobalAgency, FujiCreativeCorporation, CBSStudiosта інших провідних виробників і дистрибуторів з усього світу.
Другий тематичний блок — це «Скринінг серіалів з усього світу», який стартує 18 вересня о 16:20. Тут представлять найсвіжіші та найцікавіші серіальні проекти в різних жанрах. Так само, як і презентація шоу, скринінг серіалів відбуватиметься в форматі демонстрації трейлерів, які будуть показані один за одним. Цей івент входить до низки подій KMW, присвячених серіалам і організованих за підтримки ТРК «Україна», одного з провідних виробників серіального контенту в Україні.
Третій тематичний блок скринінг-програми KMW 2018 буде присвячений азійському регіону та включатиме два заходи: «Шоукейс китайського контенту» (17 вересня о 12:00), організований за сприяння Української кіноасоціації, та «Шоукейс корейського контенту» (18 вересня об 11:00), що відбудеться під егідою корейського креативного агентства KOCCA (Korea Creative Content Agency). Детальніше про учасників даного блоку, котрі презентуватимуть як шоу, так і серіали – незабаром в новинах KMW.
У попередні роки скринінг контенту був частиною традиційної конференції Format Show. А тепер – в новому форматі KYIV MEDIA WEEK – скринінги розділено за тематичними напрямками та винесено в окремі івенти. Проте, зміна форми не вплинула на зміст: як і раніше, скринінги шоу та серіалів на KMW нададуть максимально повну картину про найбільш знакові проекти та глобальні тренди у виробництві, дистрибуції та споживанні контенту.
KYIV MEDIA WEEK відбудеться 17-21 вересня 2018 року в Hyatt Regency Kyiv (вул. Алли Тарасової 5, Київ, Україна). До 31 липня діє спеціальна ціна на реєстрацію.