Конкурс ідей SMALL WORLD. BIG IDEAS проводиться щорічно з 2015 року медіаконсалтинговою компанією Media Resources Management (Україна) в партнерстві з міжнародним дистрибутором Small World IFT (США) і найбільшим міжнародним ринком аудіовізуального контенту MIPCOM (Франція). Конкурс відкриває нові можливості для творців новаторського розважального продукту, зокрема незалежних продюсерів і креативників, представників великих продакшн-компаній і телеканалів, як початківців, так і досвідчених гравців у сфері форматного бізнесу.
Що ми шукаємо? Конкурс SMALL WORLD. BIG IDEAS має на меті пошук нових оригінальних ідей форматів розважального жанру (game, quiz, dating, travel, survival, reality show, тощо) на будь-якій стадії готовності – від ідеї («паперовий формат») до продукту, який вже з'являвся в ефірі.
Усі проекти оцінюються незалежним експертним журі, до складу якого входять представники міжнародної та української медіаіндустрії з багаторічним досвідом в галузі розробки, дистрибуції та адаптації форматів.
Критерії оцінки проектів: оригінальність, креативність, потенціал створення циклу, універсальність ідеї, потенціал застосування інтерактивних технологій.
Фіналістами IV конкурсу ідей розважальних форматів SMALL WORLD. BIG IDEAS стали:
Фінальний раунд SMALL WORLD. BIG IDEAS відбувся в понеділок, 17 вересня с 11:10 до 12:50 в рамках KMW 2018 (Hyatt Regency, Київ, Україна).
Переможець SMALL WORLD. BIG IDEAS – Віктор Булига з проектом «Брат за брата, сестра за сестру» – отримав унікальні можливості для професійного розвитку на міжнародному рівні, а його формат – путівку у світ і шанс підкорити серця глядачів на всіх континентах:
Наступний конкурс SMALL WORLD. BIG IDEAS відбудеться в 2019 році. Слідкуйте за новинами на нашому сайті та на Facebook-сторінці.