Чим запам’ятається KYIV MEDIA WEEK 2019? У центрі уваги цьогорічного форуму – сучасні технології і світові тренди, реалізація креативних підходів та впровадження нових ефективних бізнес-моделей у галузях теле- й кіновиробництва. Дев’ятий міжнародний медіафорум зібрав головних гравців медіабізнесу, представників креативних індустрій та всіх, хто цікавиться проблемами сучасної міжнародної та української контент-індустрії. Всього за 4 дні 935 гостей з 38 країн світу відвідали майже півсотні профільних івентів та ринок аудіовізуального контенту, що відбулись в рамках KYIV MEDIA WEEK 16–19 вересня у Києві.
Дводенний KMW Content Market 2019 зібрав понад 40 компаній-продавців з усього світу. Представники телеканалів та продакшн-компаній з України та інших країн нашого регіону (цього року список покупців поповнився чималими делегаціями з Казахстану, Азербайджану, Киргизстану, Молдови, Грузії, Білорусії) мали змогу ознайомитись з каталогами провідних дистрибуторів та медіакомпаній з Європи, Великобританії та США. Також на ринку контенту був активно представлений азійський регіон, зокрема Індія, Південна Корея та Китай.
Уже другий рік поспіль офіційну конференц-програму KMW відкривала Вірджинія Муслер (Virginia Mouseler) – співзасновниця аналітичної компанії The WIT (Швейцарія), що спеціалізується на дослідженнях контенту по всьому світу. Вона розповіла гостям форуму про те, чим живе зараз світова індутрія серіалів та про глобальні тренди споживання контенту. Також серед зіркових спікерів KMW 2019 був колишній аналітик NАSA, а нині – співзасновник компанії Cinelytic Дев Сен (Dev Sen), який познайомив гостей медіафоруму з можливостями використання в контент-індустрії штучного інтелекту та машинного навчання. Ще – case study керівника відділу виробництва національного агентства Northern Ireland Screen Ендрю Рейда (Andrew Reid), який представив унікальний кейс трансформації Північної Ірландії в справжній «дім» для серіалу «Гра престолів», що вплинув не лише на індустрію, а й життя країни в цілому. І, звичайно ж, не можна не згадати надихаючий виступ продюсера Олександра Роднянського, який розповів про нинішню епоху революційних змін глобальної контент-індустрії.
16 вересня на прес-конференції медіафоруму відбувся публічний виступ Міністра культури, молоді та спорту України Володимира Бородянського. Новий міністр, під керівництвом якого об'єдналися три міністерства, розповів про важливість реформування державної підтримки гуманітарної сфери і поділився з учасниками KMW і представниками ключових ЗМІ своїм баченням забезпечення синергії між індустріями.
Як і завжди, програма KMW була насичена серіями тематичних заходів, організованих за підтримки партнерів медіафоруму. Зокрема, в рамках серіальної лінійки івентів, що організована у партнерстві з Телеканалом «Україна», відбулися кейс-стаді всесвітньо відомих проектів, таких як: кримінальна драма від ITV та Netflix «Марчелла» (Marcella), копродукційний серіал «Версаль» (Versailles), а також скринінг нових і трендових серіалів з усього світу та панельна дискусія «Нові горизонти української індустрії серіалів».
Перший український серіальний нуар «Схованки» (Hide and Seek) був представлений окремим кейс-стаді, що можна вважати справжнім проривом, оскільки вперше за всю дев'ятирічну історію KMW окрему секцію присвятили саме українському проекту, на рівні з іншими успішними міжнародними кейс-стаді. Слід зазначити, що в програмі KMW 2019 було багато цікавих заходів, присвячених створенню та просуванню аудіовізуального контенту саме в нашій країні, що свідчить про динамічний і всебічний розвиток вітчизняної теле- та кіноіндустрії.
Важлива місія KMW– всіляко сприяти максимальному включенню України та нашого регіону до європейського та світового контексту. Й задля її реалізації було проведено ряд спеціальних дискусійних панелей та доповідей, орієнтованих на пошук шляхів ефективної співпраці з іншими країнами та регіонами. Зокрема, це такі заходи як «Огляд ринків: Молдова, Казахстан, Азербайджан, Киргизстан», «Співпраця з країнами Азії: копродукція, адаптація, дистрибуція», «Рецепти успіху серіальних хітів з Центральної та Східної Європи» (в партнерстві з CEETV), «Успішні стратегії стримінгового контенту: досвід країн СНД і не тільки», а також вже традиційний для KMW «Вішліст українських мовників», де представники медіагруп та найбільших телеканалів презентували свої програмні стратегії та розповіли про найбільш затребуваний контент.
Традиційно впрограмі KMW 2019 були присутні аналітичні звіти про найбільш актуальні світові тренди контенту від Інтелектуального партнера медіафоруму компанії K7 Media та Міжнародного медіапартнера KMW С21 Media. Ще – масштабні партнерські заходи: конференція «Телебачення як бізнес», організована Індустріальним Телевізійним Комітетом (ITK), та III конференція для правовласників «Боротьба з піратством в Україні», організована Громадською спілкою «Ініціатива Чисте небо».
Також на KMW відбувся фінал міжнародного конкурсу розважальних форматів SMALL WORLD. BIG IDEAS, що проводиться вже 5-й рік поспіль у партнерстві з міжнародним дистрибутором Small World IFT (США) і найбільшим ринком аудіовізуального контенту MIPCOM (Франція). І – форум KMW CoProduction Meetings, створений для посилення міжнародної копродукції у виробництві кіно та серіалів: цього разу він відбувся за підтримки Українського культурного Фонду (УКФ).
Окрім вже традиційного фокусу на виробництві та дистрибуції усіх видів аудіовізуального контенту, цьогорічна програма KMW була насичена заходами, присвяченими темі високих технологій та інновацій. Окрім уже згадуваного ексклюзиву на тему machine learning в кіно та медіаіндустрії, варто згадати презентацію «Технологія блокчейн змінить усе. Чи ні?» від консультанта з цифрових медіа та технології блокчейн у кіноіндустрії Мануеля Баделя (Manuel Badel), та «За межами екрану: про VR/AR, розробку та UX» від Аліши Нейплс (Alysha Naples), CXO в Tin Drum і дизайнера Immersive Experience.
Також на KMW відбулась офіційна презентація нового інформаційно-аналітичного видання Media Business Reports (MBR). Саме тут можна знайти більш розширену інформацію та висновки усіх ключових заходів, що відбулися в рамках найбільшого медіафоруму Східної Європи та СНД – KYIV MEDIA WEEK 2019.
Організатори KMW – компанія Media Resources Management – вдячні всім гостям, учасникам та спікерам заходу!
Також особлива подяка партнерам та спонсорам KMW 2019: Держкіно України, Представництву Європейського Союзу в Україні, Українській кіноасоціації, компанії SES, Інноваційному партеру LG, Jack Daniels, Finlandia, офіційному партнеру вечірки «Вино Молдови. Жива легенда», Business Travel Partner KiyAvia, DW Akademie, міжнародному ТБ-партнеру UA|TV, технічним партнерам Tak Treba Production та Patriot Rental, відеопартнеру Sunrise Film Production та усім-усім, без кого цей медіафорум не був би таким насиченим та продуктивним.
Відчути атмосферу та проглянути фотозвіт з усіх офіційних заходів та вечірки KMW 2019 можна на Facebook-сторінці медіафоруму, а скачати фотографії в найкращій якості – на Flickr.
Слідкуйте за нашими новинами, зовсім скоро будуть оголошені дати десятого ювілейного форуму. До зустрічі на інших проектах та заходах компанії MRM та, звичайно ж, на KYIV MEDIA WEEK 2020!