Позиціонування видання, розрахованого на професіоналів індустрії, – тільки ті новини, що справді варті уваги. Й не лише новини, а також аналітика, інтерв'ю, репортажі, плюс – корисні робочі інструменти, набір яких буде доповнюватися
Інформаційно-аналітичне видання про медіабізнес та аудіовізуальну індустрію Media Business Reports (MBR) розпочало свою роботу 16 вересня. А наступного дня його представили на найбільшому медіафорумі Східної Європи KYIV MEDIA WEEK 2019. Презентацію поєднали з представленням комплексного дослідження «Media Business Reports: аналітичний звіт про кіно і ТБ України – головні факти та тренди року», підготовленого аналітиками видання. Вже зараз ключові матеріали цього звіту – структуровані дані за останні п'ять років про український бокс-офісі, держпідтримку кіно, розвиток кінотеатрів, статистику телеперегляду тощо, – можна знайти на сайті mbr.com.ua в розділах «Аналітика» та «Відео».
MBR – дочірній проект української медіаконсалтингової компанії Media Resources Management (MRM). Його створено на основі інших медіапроектів компанії: інформаційно-розважального сайту «МедиаНяня» та інформаційно-аналітичних видань Content Report і Media Business Reports. Над новим сайтом працює об'єднаний редакційний колектив всіх трьох видань. Головним редактором MBR стала головний редактор «МедиаНяни» Анастасія Рахманіна, а її заступником і головним аналітиком MBR – Артем Вакалюк, головний редактор Content Report і Media Business Reports та керівник аналітичного відділу MRM.
«Створюючи нове, ми не відмовляємося від добре знайомих ринку брендів, тому назвали нашу нову платформу Media Business Reports, – розповідає про нове видання Анастасія Рахманіна. – На mbr.com.ua ви знайдете системну аналітику ключових показників ринків України та інших східноєвропейських країн, аналіз світових трендів і їхнього впливу на регіональний ринок, інформацію про можливості та сервіси української індустрії, інтерв'ю, а також найважливіші новини – лише ті, які дійсно мають значення».
Видання виходитиме двома мовами – українською та російською – та розповідатиме про індустрії Європи та світу, приділяючи особливу стратегічну увагу Україні, східноєвропейському регіону та пострадянським країнам.
«Довгі роки й компанія MRM, і наші видання були рупором ідеї про те, що досягти найкращого результату можна, лише об'єднавшись. Ось ми й вирішили об'єднати наші ресурси, досвід, експертизу, щоб створити платформу, яка сприятиме формуванню єдиного інформаційного поля, яке допоможе вписати українську індустрію в світовий контекст», – каже Артем Вакалюк.
Матеріали «МедиаНяни» завжди були у вільному доступі, а видання Content Report і Media Business Reports поширювалися за платною підпискою. Нове видання об'єднає ці дві моделі. Частина матеріалів на сайті буде загальнодоступною, а частина – профільна аналітика, ексклюзивний контент – будуть платними. Зараз MBR працює в тестовому режимі, тож всі матеріали доступні безкоштовно. Єдине – деякі з них закриті пейволом. Але все, що потрібно, щоб зараз їх відкрити, – це підписатися на видання: заповнити просту форму реєстрації та авторизуватися за еmail – платити нічого не потрібно. Перед вступом в силу режиму платного доступу (а це планується на кінець поточного – початку наступного року), читачам буде запропоновано оформити підписку.
Платна підписка – не єдиний шлях монетизації, який розглядає редакція. Ще в планах – розвиток напрямку спецпроектів і нативної реклами, куратором креативних аспектів якого буде екс-заступник головного редактора і екс-редактор спецпроектів журналу «Фокус» Анна Давидова, яка також займалася розробкою концепції нового сайту.
«Ми хочемо, щоб платформа MBR не просто розповідала читачам про те, що відбувається, а й стала своєрідною точкою входу на український ринок. Тому звідси читачі мають змогу перейти в базу кінолокацій України, яка вже певний час працює і буде поповнюватися, – розповідає про додатковий функціонал сайту Анастасія Рахманіна. – Також на окремій сторінці можна знайти добірку законів, що регулюють роботу українського медіаринку. А ще в планах – база кінотеатрів України, створенням якої займається MRM».
Сайт запустився в тестовому режимі, тож не весь функціонал вже доступний і працює. Але редакція хоче розвивати проект в режимі реального часу, вдосконалюючи й доповнюючи його на основі фідбеку реальних користувачів.
«Ми вважаємо за краще не пробувати, а робити. Це продуктивніше, ніж витратити набагато більше часу та інших ресурсів на створення ідеального, на нашу думку, сайту в стерильних, відірваних від реального життя умовах, а потім презентувати його й, отримавши зворотний зв'язок користувачів, зрозуміти, що все потрібно переробляти», – пояснює директор MRM Вікторія Ярмощук. Компанія, яку вона очолює, працює на медіаринку понад 12 років, зібравши за цей час величезний багаж експертизи, котрий щодня поповнює й акумулює аналітичний відділ MRM.
«Ми знаємо потреби ринку та розуміємо, що такий ресурс буде затребуваним. І це одна з наших місій – дати ринку додатковий інструмент для розвитку й зростання. Адже ми розглядаємо новий сайт не лише як бізнес-проект – як, в принципі, й все решта, що ми робимо в компанії MRM, – а як такий собі «індустрієбудівний» інструмент», – резюмує Ярмощук.