Новини

Співпраця з країнами Азії: копродукція, адаптація, дистрибуція

4 вересня 2019, 13:36

Азійський ринок контенту знаходиться на підйомі. Незважаючи на культурні відмінності, які впливають як на історії, так і на смаки глядачів, сотні годин серіалів і розважальних шоу від корейських, китайських та індійських компаній щорічно продаються на інші території в якості готових продуктів і форматів.

17 вересня на KMW представники трьох найбільших азійських ринків – Китаю, Південної Кореї та Індії – розкажуть про переваги і підходи для ведення успішного бізнесу з цим регіоном.

Панельна дискусія присвячена можливостям співпраці з Азією буде корисною та цікавою усім учасникам KMW, адже вона дасть змогу дізнатися про бурхливий розвиток медіаринків Китаю, Кореї та Індії, ознайомитись з основними трендами індустрії регіону, а також довідатися про можливості для спільного виробництва з іншими країнами світу. Усіх цікавить запитання: у чому секрет успіху азійського контенту? Які бізнес-моделі використовуються на цьому ринку і як знаходиться підґрунтя для співпраці з європейськими та американськими партнерами? Як індійські, китайські та корейські медіагіганти пристосовуються до нового ландшафту світового медіаринку, де присутні глобалізація, злиття компаній та одержимість оригінальним контентом локального виробництва? Усе це можна буде з'ясувати на KMW у експертів: 

  • Манджот Сандху (Manjyot Sandhu), регіональний менеджер (Європа), Zee Entertainment, Індія
  • Вінсент Сан (Vincent Sun), продюсер Shanghai Media Group і засновник iFORMATS, Китай
  • Кенні Бей (Kenny Bae), старший продюсер і менеджер з маркетингу, KBS World Marketing & Content Business, KBS Korean Broadcasting System, Південна Корея

Модератором панельної дискусії виступить Нікола Зюдерлунд (Nicola Soderlund), керуючий партнер компанії Eccho Rights, що спеціалізується на міжнародній дистрибуції контенту і має офіси в Стокгольмі, Стамбулі, Мадриді та Манілі. Варто зазначити, що з 2018 року Eccho Rights стала частиною CJ ENM (Південна Корея), одного з найбільших азійських медійних холдингів. Eccho Rights є незалежною компанією у складі CJ ENM, керується та веде діяльність під власним брендом. Нікола Зюдерлунд розповість про переваги такого злиття і дасть кілька підказок, що допоможуть побудувати ефективні бізнес-відносини з партнерами у азійському регіоні. Завдяки своєму досвіду (більш ніж 30 років) та глибоким знанням у сфері міжнародного телебізнесу, Нікола Зюдерлунд допоможе скерувати хід дискусії у відповідному напрямку та сфокусуватися на безперечних перевагах співпраці з одним із найбільш динамічно зростаючим ринком світу.

Панельна дискусія «Співпраця з країнами Азії: копродукція, адаптація, дистрибуція» за участю експертів з Китаю, Південної Кореї та Індії відбудеться 17 вересня о 12:00 (конференц-зал Paris) в Hyatt Regency Kyiv.

Стежте за новинами KMW на нашому сайті та офіційній Facebook-сторінці форуму.

KYIV MEDIA WEEK відбудеться 16-19 вересня 2019 року в Hyatt Regency Kyiv (вул. Алли Тарасової, 5, Київ, Україна).