Вірджинія Муслер (Virginia Mouseler), генеральна директорка міжнародної аналітичної компанії The Wit (Швейцарія), повертається до Києва з двома ексклюзивними доповідями про світові тренди індустрії контенту!
Перший день KYIV MEDIA WEEK відкриє презентація від The Wit «Глобальні тренди споживання контенту», у якому Вірджинія представить свій свіжий погляд на неігрові шоу. Звідки походять найкрутіші формати? Чи варто уважніше придивитись до корейського контенту? VOD чи ні? Що надихне індустрію на створення нових класних шоу для телебачення і стримінгових платформ? Телебачення приречено тільки на прямі ефіри і секс?
«Молодь, флірт, насильство і самоідентифікація – найгарячіші теми цього року як в телешоу, так і у серіалах. Ринок неігрового контенту стає ще різноманітнішим: більше вибору, більше платформ, більше зірок… Підписники The Wit все частіше цікавляться в нас «ДЕ круті шоу?», в той час як раніше питання стояло «ЩО це за шоу?». Де у світі шукати креатив та найкращий контент для закупок? На KMW 2019 я спробую дати вам напрям, куди дивитись», – каже Вірджинія.
Спеціальна доповідь «Глобальні тренди споживання контенту від The Wit» відбудеться у понеділок, 16 вересня, о 10:00.
Друга секція від The Wit буде присвячена серіалам і відбудеться у вівторок, 17 вересня, о 10:00. У презентації «Серіали. Глобальні тренди» Вірджинія поділиться своїм баченням тенденцій у сфері серіального виробництва і спробує відповісти на головне питання: які цільові аудиторії, жанри, теми та історії є найбільш затребуваними у серіальній індустрії та на SVOD-платформах?
«Сьогодні весь ринок серіалів одержимий пошуком нових IP, історіями для молоді і про молодь, а також VOD. У своїй презентації я покажу дух часу і проілюструю всі ці категорії на прикладі класних нових шоу з усього світу. Крім того, я покажу способи відстежування та закупівлі найкращого серіального контенту. Це те, чим ми в The Wit займаємося кожного дня, і я з нетерпінням чекаю, щоб поділитися всім цим з вами на KMW 2019», – коментує Вірджинія.
Вірджинія Муслер – експерт зі світовим ім'ям, чиї регулярні презентації Fresh TV, присвячені найсвіжішим новинкам шоу і серіалів, на найбільших світових кіноринках MIPCOM і MIPTV в Каннах завжди відбуваються з незмінним аншлагом. За першою освітою Вірджинія – філософ і психоаналітик, при цьому вона також закінчила одну з кращих бізнес-шкіл. Такий комплекс професійних компетенцій, що дозволяє їй тонко вловлювати суспільні запити й вимоги часу, а також бачити реальні можливості для їхньої монетизації, зробив Вірджинію Муслер провідним світовим експертом у галузі телетрендів.
Катерина Удут, заступник директора компанії MRM і організатор KMW, додає: «Ми дуже раді знову вітати Вірджинію в Києві. Завдяки їй учасники і гості KMW отримають чудову можливість почати два перших дні такої насиченої програми медіафоруму з огляду найсвіжіших трендів світової індустрії від The Wit!».
The Wit – Аналітичний партнер KMW – аналітична компанія, що заснована 1996 року, займається дослідженням світового телевізійного і VOD-контенту. Сьогодні її послугами користуються передові виробники, дистрибутори та мовники по всьому світу. Серед іншого, The Wit надає доступ до Daily Wit – щоденної добірки, присвяченої новинам шоу, серіалів і форматів, що перебувають у розробці; The Fresh TV – онлайн-бази даних по всім новим шоу, які транслюються на ТБ і онлайн-платформах у понад 70 країнах; Fresh Projects – бази даних нових шоу; Cool – аналітики топових креативних трендів; Witspotter – аналітики соціального ТБ; а також до The Wit Schedules – розкладу програмних мереж 80 каналів по всьому світу для ефективних стратегій програмування.
Презентація Вірджинії Муслер «Серіали. Глобальні тренди» є частиною лінійки заходів KMW, присвячених серіалам, що організована за підтримки Телеканалу «Україна».
Телеканал «Україна» – провідний національний телеканал країни. За підсумками 2018 року, посідає перше місце в рейтингу загальнонаціональних каналів за всіма основними аудиторіями. В ефірі каналу представлені різні жанри телевізійного продукту: серіали, інформаційні та розважальні програми, соціальні та публіцистичні ток-шоу, музичні, гумористичні, документальні проекти, футбольні трансляції. Канал «Україна» є лідером кіносеріального виробництва. Щороку в ефір виходить близько 1 000 прем’єрних годин серіалів загалом. У 2019 році на каналі заплановано прем’єри понад 80 серіалів, восени – близько 50.
Слідкуйте за новинами KMW 2019 на нашому сайті та офіційній Facebook-сторінці.
KYIV MEDIA WEEK відбудеться 16-19 вересня 2019 року в Hyatt Regency Kyiv (вул. Алли Тарасової, 5, Київ, Україна).