Новий формат копродукційного івенту KYIV MEDIA WEEK дозволить українським продюсерам особисто представити свої проекти зацікавленим закордонним колегам та дізнатись про їхні проекти, що можуть бути реалізовані спільно з українськими партнерами.
KMW CoProduction Meetings відбудеться 18 та 19 вересня 2019 року у Hyatt Regency Kyiv (вул. Алли Тарасової, 5) в межах KYIV MEDIA WEEK (KMW) – найбільшого щорічного медіафоруму Центральної та Східної Європи.
Секція KMW, створена для посилення міжнародної копродукції у виробництві кіно та серіалів, є в програмі форуму з 2013 року. Проте, цьогоріч захід відбудеться в принципово новому форматі. Зокрема, він буде повністю безкоштовним для українських учасників: аби на нього потрапити, потрібно лише зареєструватися онлайн. Це стало можливим завдяки Українському культурному фонду (УКФ), адже проект KMW CoProduction Meetings 2019 здійснюється за підтримки УКФ в рамках програми Підсилення потужності українського аудіовізуального сектору #ЗаПідтримкиУКФ.
«Можна сказати, що KMW CoProduction Meetings певною мірою заощаджує українським продюсерам час та гроші, адже це – унікальна можливість безкоштовно побувати на великому копродукційному івенті міжнародного рівня навіть не виїжджаючи з країни, – підкреслює Алла Преловська, керівниця проекту, менеджерка компанії Media Resources Management, що є організатором KMW. – На індивідуальних зустрічах із закордонними колегами наші продюсери матимуть змогу особисто представити свої проекти та ознайомитися з пропозиціями міжнародних партнерів. Такий формат сприятиме швидшому втіленню копродукційних ідей в реальність».
Як вже зазначалося, KMW CoProduction Meetings 2019 триватиме два дні. Програма обох днів спланована таким чином, аби комплексно охопити весь спектр питань, пов’язаних з темою копродукції в Україні і надати учасникам максимум можливостей для ефективного нетворкінгу та налагодження персональних бізнес-зв’язків.
У перший день відбудеться презентація компаній та міжнародних проектів, що мають потенціал для партнерства або копродукції з нашою країною, панельна дискусія про копродукцію з Україною, а потім учасники матимуть час для неформального спілкування.
А другий день буде присвячено індивідуальним зустрічам з іноземними продюсерами, що мають великий досвід роботи у копродукції та вже засвідчили свій інтерес до співпраці з Україною. Зустрічі триватимуть до 20 хвилин, кожен учасник матиме можливість провести не більше 5 зустрічей, розклад яких формують організатори.
Важливо зазначити, що реєстрація учасників відбувається окремо на кожен день KMW CoProduction Meetings 2019.
Для планування індивідуальних зустрічей другого дня організаторами буде проведено попередній відбір учасників на основі поданих ними онлайн-заявок, в яких необхідно надати інформацію про проекти, які пропонуються на розгляд іноземним продюсерам (максимум – 2), дані про продюсерський досвід і попередні реалізовані проекти.
Проте, реєстрація на перший день заходу не має жодних додаткових умов – треба лише подати онлайн-заявку на участь та дочекатись відповіді з підтвердженням.
Отже, не зволікайте та реєструйтеся: дедлайн для подачі заявок на кожен з днів KMW CoProduction Meetings – 26 серпня 2019 року! Зареєструватися можна на сайті заходу.
Навряд чи можна переоцінити важливість копродукції для розвитку української аудіовізуальної індустрії. Адже сумісне виробництво – це не лише залучення іноземних коштів, а й стимулювання розвитку українських сервісів, популяризація вітчизняних знімальних локацій, та й загалом комплексна інтеграція нашої держави у сучасний світовий контекст. Ось, наприклад, лише декілька проектів, які останнім часом змусили світ говорити про Україну. По-перше, цьогорічний серіал HBO та Sky«Чорнобиль», найретинговіший серіал в історії за версією порталу IMDb: українська компанія POSTMODERN (FILM.UA Group) долучилася до створення CGI для нього, а Radioaktive Film – до зйомок проекту на території України. Також не можна не згадати фільм «Ціна правди» (Mr. Jones) Аґнєшки Голланд із Джеймсом Нортоном, Ванессою Кірбі та Пітером Сарсґаардом (копродукція Польщі, Великобританії та України), що брав участь у головному конкурсі Берлінале–2019.
Цілком можливо, що за результатами KMW CoProduction Meetings 2019 цей список поповниться не менш гучними проектами, адже організатори прагнуть створити всі умови для максимально ефективної співпраці продюсерів з різних країн.
Незабаром буде оголошено імена закордонних учасників KMW CoProduction Meetings 2019, що приїдуть до Києва у пошуках українських партнерів. Аби бути в курсі новин заходу, підписуйтесь на подію KMW CoProduction Meetings 2019 у Facebook, а також слідкуйте за оновленнями на сайті й офіційній Facebook-сторінці KYIV MEDIA WEEK.