Офіційно розпочався прийом заявок на участь у п’ятому міжнародному конкурсі ідей розважальних форматів SMALL WORLD. BIG IDEAS 2019. Змагатимуться як початківці, так і досвідчені гравці у сфері форматного бізнесу. А фінал конкурсу відбудеться в рамках KYIV MEDIA WEEK 2019.
Організатори проекту – компанія Media Resources Management (Україна) спільно із міжнародним дистриб’ютором Small World IFT (США)і найбільшим міжнародним ринком аудіовізуального контенту MIPCOM (Франція)– мають на меті зібрати під одним дахом найталановитіших творців новаторського розважального контенту і дати їм змогу проявити себе. На розгляд експертів приймаються оригінальні авторські ідеї неігрових форматів розважального жанру (game, quiz, dating, travel, survival, reality show тощо). При цьому вони можуть бути на будь-якій стадії виробництва – від ідеї («паперовий формат») до продукту, який уже з'являвся в ефірі.
Заявки на участь приймаються з 8 липня до 16 серпня 2019 року включно. Проекти оцінюватиме незалежне експертне журі, до складу якого увійдуть представники української та міжнародної медіаіндустрії з багаторічним досвідом розробки, дистрибуції та адаптації форматів. Головними критеріями для оцінювання проектів є: оригінальність, креативність, потенціал створення циклу, універсальність ідеї (у контексті можливої адаптації формату в різних куточках світу) та потенціал застосування інтерактивних технологій (трансмедійність / мультиплатформенність).
П’ятірку фіналістів буде оголошено 27 серпня 2019 року на сайті KYIV MEDIA WEEK. Фінальний раунд конкурсу SMALL WORLD. BIG IDEAS відбудеться 17 вересня в рамках KMW 2019, за результатами якого й буде названо переможця. Автор найкращої, на думку експертів і партнерів конкурсу, ідеї отримає унікальні можливості для професійного розвитку на міжнародному рівні, а створений ним формат буде представлений на всіх основних міжнародних ринках контенту й матиме змогу здобути прихильність світового глядача.
Партнер конкурсу SMALL WORLD. BIG IDEAS – компанія Small World IFT (США) стане ексклюзивним дистриб’ютором формату-переможця на міжнародному ринку. Крім іншого, компанія надасть консалтингові послуги з доопрацювання проекту задля його відповідності світовим стандартам і можливості адаптації його для різних регіонів світу, а також профінансує виробництво проморолика. Офіційно ідею переможця буде представлено міжнародній спільноті вже як формат на MIPTV 2020.
Міжнародний партнер SMALL WORLD. BIG IDEAS та KYIV MEDIA WEEK – MIPCOM (Франція) надасть переможцю конкурсу можливість відвідати міжнародний ринок аудіовізуального контенту MIPTV, який відбудеться у березні-квітні 2020 року в Каннах, Франція.
Зазначимо, що торік на конкурс було подано близько 40 заявок від учасників з різних країн. При цьому чотири формати-переможці попередніх років (три з України та один з Ізраїлю), що здобули призові місця в минулих конкурсах, вже успішно подорожують по всьому світу й зацікавили багатьох зарубіжних мовників.
Нагадаємо, що в попередні роки переможцями конкурсу стали: Віктор Булига (Україна) з розважальним шоу про близнюків Switch-a-roo (2018), Олена Малкова й Ігор Сторчак (Україна) – автори тревел-шоу Generations on Tour (2017), Літал Шемеш (Ізраїль), автор реаліті-шоу Come to Bed (2016) Нана Суханова і Павло Пелешко (Україна) з проектом Drive This! (2015).
Умови участі та прийом заявок на офіційній сторінці SMALL WORLD. BIG IDEAS.
Стежте за новинами проекту на нашому сайті та Facebook-сторінці медіафоруму.