Новини

Міжнародна копродукція та Україна: case study на прикладі фільму «Гарет Джонс»

13 вересня 2018, 16:24

18 вересня на KMW Єгор Олесов, продюсер нового фільму Аґнешки Холланд, детально розкриє кейс картини «Гарет Джонс» і розповість про практичні моменти реалізації такого масштабного копродукціонного проекту.

Над виробництвом нового повнометражного художнього фільму всесвітньо відомого польського режисера Аґнешки Холланд, прем'єра якого відбудеться 2019 року, працюють компанії з 3 країн: польська Film Produkcja, українські Kinorob та FILM.UA Group, шотландська Crab Apple Films, бельгійська Studio Orka. У фінансуванні проекту задіяні Польський інститут кінематографії (Polski Instytut Sztuki Filmowej), Краківське фестивальне бюро (Krakowskie Biuro Festiwalowe) та Державне агентство України з питань кіно.

У проекті, що присвячений розслідуванню уельського репортера Гарета Джонса, який відкрив світові правду про трагедію Голодомору в Україні, зайняті світові зірки. А саме – британець Джеймс Нортон, що прославився головною роллю Алекса Годмана в популярному серіалі «Макмафія» (McMafia) і роллю Андрія Болконського в міні-серіалі BBC «Війна та мир» (War and Peace); британка, лауреатка BAFTA Ванесса Кірбі (серіал «Корона» (The Crown), блокбастер «Місія нездійсненна: Фоллаут» (Mission: Impossible – Fallout)); Пітер Сарсгаард (драми «Хлопці не плачуть» (Boys Do not Cry), «Афера Стівена Гласса» (Shattered Glass)). 

Як вдалося зібрати такий зірковий склад? Як налагодити роботу такого складного міжнародного механізму? Про це та багато іншого на KYIV MEDIA WEEK розповість копродюсер фільму Єгор Олесов.

В рамках свого case study «Міжнародна копродукція. Перспективи для України», організованому за підтримки Держкіно та Української кіноасоціації, Олесов розповість про свій досвід роботи на міжнародних майданчиках і ринках копродукції й про те, якою бачать Україну іноземні партнери: чого вони побоюються, наскільки готові співпрацювати – в яких сферах та на яких умовах. Також він зупиниться на моменті фінансової держпідтримки –  й того, наскільки вона важлива для копродюсерів. Та окремо приділить увагу нюансам, що відрізняють копродукційне партнерство від надання сервісів.

Та, звісно, Єгор Олесов детально розкриє кейс «Гаррета Джонса». Яким був початок проекту, коли й чому до нього приєдналася компанія FILM.UA Group? Як просувалися переговори: на яких етапах і умовах до проекту долучалися різні країни та компанії? Коли творці фільму звернулися за держпідтримкою та які в результаті частка й права України на проект? Як формувалася творча команда: хто працював над сценарієм, на якому етапі було прийнято рішення залучити Аґнешку Холланд, як підбиралися актори? Що потрібно враховувати при плануванні зйомок в Україні та які особливості роботи з іноземної знімальною групою? Яка промо-стратегія проекту та як розподіляється відповідальність сторін? Єгор Олесов детально висвітлить всі ці питання та поділиться з гостями KMW своїм багатим практичним досвідом копродукції.

Case study Єгора Олесова «Міжнародна копродукція. Перспективи для України» відбудеться у другий день KYIV MEDIA WEEK (18 вересня) з 15:10 до 16:00.

KYIV MEDIA WEEK відбудеться 17–21 вересня 2018 року в Hyatt Regency Kyiv (Київ, Україна). Зареєструватися на медіафорум можна тут

За анонсами заходів KMW 2018 та іншими новинами медіафоруму стежте на нашому сайті й офіційній Facebook-сторінці.

Державне агентство України з питань кіно (Держкіно) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра культури України. Державне агентство України з питань кіно реалізує державну політику у сфері кінематографії.

Українська Кіноасоціація (УКА) – фахове неприбуткове відкрите об’єднання продюсерів телебачення і кінематографії, що представляє інтереси галузі виробництва аудіовізуального контенту України. Одним з основних завдань УКА є створення сприятливих умов для вітчизняної індустрії, разом, у співпраці, з органами державної влади та представниками міжнародних структур.