Чим цікавий для України китайський контент? Що Україна може запропонувати китайському ринку? Які варіанти взаємовигідного партнерства можливі для двох країн? Ці та інші питання – в рамках спеціальної програми KMW.
Другий рік поспіль KYIV MEDIA WEEK стає зручною платформою для ділових зустрічей і встановлення бізнес-відносин між представниками українських і китайських медіакомпаній. Цього разу в спеціальній програмі Focus on China, що організована Національним управлінням у справах радіомовлення та телебачення КНР (National Radio and Television Administration, PR China) спільно з Національною радою України з питань телебачення і радіомовлення, за участі Shanghai Media Group, iFORMATS і Української кіноасоціації, – ще більше заходів і гостей з азійського регіону.
У складі численної китайської делегації – представники Національного управління у справах радіомовлення та телебачення КНР, а також топ-менеджмент таких великих компаній як Shanghai Media Group (SMG); CCTV Animation Inc .; Youhug Media; Beijing Share Television-Media Cultural Development Co.; Hwachain Culture Communication Co .; Inner Mongolia Radio and TV Station.
Програму відкриє івент «Focus on China. Оригінальні китайські формати», який відбудеться 17 вересня з 12:00 до 12:50. Він дасть гостям медіафоруму можливість зустрітися з представниками китайських компаній – провідних виробників і дистрибуторів контенту. А також – в форматі шоукейсу познайомитися з їхніми успішними, унікальними, жанрово різноманітними форматами: драматичними серіалами, анімаційними проектами, широким спектром культурологічних та культурно-розважальних програм, деякі з яких передбачають можливість міжнародної копродукції.
Обговорити побачене та задати всі питання, які вас цікавлять, в неформальній обстановці можна буде безпосередньо представникам китайської сторони під час званого обіду Focus on China. Screening luncheon party, який відбудеться в головному холі KMW з 13:00 до 14:00. Захід відкриється вітальною промовою пана LIU Chaorong, заступника генерального директора департаменту організації мовлення Національного управління у справах радіомовлення та телебачення КНР, і вступним словом представника української Нацради. А продовжиться – скринінгом китайських проектів і, звичайно, обідом зі смачними та оригінальними стравами.
Третя частина програми – круглий стіл «Focus on China. Співпраця України й Китаю в сфері радіо та телебачення», який відбудеться з 14:00 до 15:00. Наразі китайські медіакомпанії присутні й мають філії та партнерів у багатьох країнах світу, а китайська кіноіндустрія зростає найшвидше в світі. Безсумнівно, що партнерство між Україною та Китаєм є взаємовигідним. Однак, незважаючи на значні зрушення у відносинах між нашими країнами в сфері культури та медіа, Україна як потенційний партнер поки недостатньо відома в азійському регіоні. Учасники дискусії визначать спільні цілі й вектори подальшого партнерства.
Пані YAN Ni, директор департаменту міжнародної копродукції Національного управління у справах радіомовлення та телебачення КНР, в рамках круглого столу проінформує про поточний стан справ в КНР в контексті міжнародного співробітництва в сфері ТБ і радіо. Пані FENG Huan, директор з менеджменту та управління брендами CCTV Animation Inc., розповість про можливості копродукції в сфері анімації: зокрема – на прикладі вже реалізованого проекту Panda Series, що відображає тему міжнародної дружби. Пан LI Yi, керуючий директор Dragon TV (Shanghai Media Group), приділить увагу перспективам культурного співробітництва між двома країнами. Цю ж тему продовжить пані LIU Yihan, фахівець з міжнародного співробітництва Youhug Media: в своєму виступі вона зосередиться на питанні того, як саме налагодити культурний обмін між Китаєм і Україною.
З української сторони спікерами круглого столу будуть Міністр культури України Євген Нищук, радник міністра, виконавчий директор Української Кіноасоціації Вікторія Ярмощук, член Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення Валентин Коваль та генеральний продюсер FILM.UA Group Ірина Костюк.
Крім скринінгу форматів і круглого столу, познайомиться з усім розмаїттям китайського контенту різних форматів і жанрів 17 та 18 вересня також можна буде на окремому стенді КНР на KMW Content Market 2018.
KYIV MEDIA WEEK відбудеться 17–21 вересня 2018 року в Hyatt Regency Kyiv (Київ, Україна). Зареєструватися на медіафорум можна тут.
За анонсами заходів KMW 2018 та іншими новинами медіафоруму стежте на нашому сайті й офіційній Facebook-сторінці.