Як працює продакт-плейсмент у кіно та чим він корисний брендам і виробникам контенту в контексті стратегії win-win? Про це – на конкретних світових і українських прикладах – 19 вересня на KMW в рамках case study «Спонсорство та продакт-плейсмент у кіно. Реалізовані кейси й перспективи».
Хоча в Україні партнерство брендів і кіновиробників тільки починається, у світовій практиці спонсорство та продакт-плейсмент у кінопроектах – звичний, широко вживаний та ефективний інструмент маркетингу.
Сase study дозволить скласти комплексне, засноване на реальних кейсах уявлення про спектр причин, через які світові бренди зацікавлені у своїй присутності в кіно. Що це за компанії? Найрізноманітніші. Наприклад, за даними щорічного дослідження Brand Tracking маркетингової компанії Concave, присвяченого представленості брендів у фільмах-лідерах американського бокс-офісу, 2017 року найбільшу активність в даній сфері виявили автовиробники (37 компаній з топ-100, що увійшли до рейтингу). На другому місці за чисельністю – виробники електроніки. Далі – бренди одягу, окулярів, а також виробники їжі та напоїв. У першій десятці рейтингу – світові гіганти: Lego (1), Chevrolet (2), Cutler and Gross (3), Apple (4), Ford (5), Sony (6), Under Armour (7), Dodge (8) , Mercedes (9), Dell (10).
До того ж, велика кількість компаній – в лідерах рейтингу не перший рік, що свідчить про те, що для них продакт-плейсмент – невід'ємна складова довгострокової маркетингової стратегії. Воно й не дивно, адже кіно може бути надзвичайно ефективним інструментом продажів. Яскравий приклад – бондіана: наприклад, фільм «Золоте око» (1995), в якому Джеймс Бонд вперше пересів з Aston Martin на BMW. Конкретно – на модель Z3, яка з'явилася у продажу за багато місяців після закінчення прокату картини, проте перші 9 тис. замовлень на неї компанія отримала вже за місяць після прем'єри. Інший приклад – прототип оновленого Chevrolet Camaro, що з'явився спочатку в перших (2007), а потім в других «Трансформерах» (2009). Фізично автомобіль став доступний лише в рік виходу другого фільму, й відразу було продано 60 тис. машин.
В рамках сase studyнаKMW 2018 особливий акцент буде зроблений на тому, які додаткові можливості продакт-плейсмент і спонсорство відкривають для брендів, чому така співпраця є стратегічно важливою та вигідною не лише з фінансової точки зору. А також – на тому, як ці механізми успішно працюють не лише на світовому, але й на українському ринку.
На заході відбудеться вступна презентація, присвячена світовому досвіду в цій сфері, а також – успішним прикладам українського ринку: підкріплена демонстрацією загального шоурілу реалізованих кейсів продакт-плейсменту та спонсорства в українських фільмах.
Також свої кейси презентують безпосередньо представники великих компаній, які зробили ставку на кіно. А саме – Юрій Черненький, начальник департаменту маркетингових комунікацій «Київстар», Марина Волкова, бренд-менеджер ТМ Малиновка, а також Діана Ахметова, керівник медіапроектів Wargaming. Модератором виступить Юлія Пилипенко – керівник напрямку спонсорських проектів FILM.UA Group.
Спікери розкажуть, з якими проектами співпрацювали їхні компанії й чому саме з ними. Також – чого в першу чергу очікували від співпраці та чи виправдалися ці очікування. А ще – висловлять свої рекомендації кіновиробникам у контексті підвищення привабливості їхніх проектів для брендів.
Case study «Спонсорство та продакт-плейсмент у кіно. Реалізовані кейси й перспективи» відбудеться у третий день KYIV MEDIA WEEK (19 вересня) з 17:20 до 18:00.
KYIV MEDIA WEEK відбудеться 17–21 вересня 2018 року в Hyatt Regency Kyiv (Київ, Україна). Зареєструватися на медіафорум можна тут.
За анонсами заходів KMW 2018 та іншими новинами медіафоруму стежте на нашому сайті й офіційній Facebook-сторінці.