17 вересня на KYIV MEDIA WEEK відбудеться панельна дискусія, присвячена стратегічним питанням телемовлення в Україні в контексті актуальних трансформацій ринку.
Що відбувається з орієнтирами українських телеканалів в контексті нових умов гри на світовому та внутрішньому ринках? Зокрема – яким чином відображаються на них такі локальні нововведення як відключення аналогового ефіру, кодування супутникового сигналу телеканалів чотирьох українських телегруп, мовні квоти, держфінансування серіального виробництва та ін.
Також – як на фоні всього цього змінюються глядацькі вподобання й на які формати варто робити ставки? Чому віддавати перевагу – власному виробництву чи закупівлям – та як знайти ефективне співвідношення того й іншого при плануванні програмної стратегії? Який він – той унікальний контент, що стане популярним і фінансово успішним як на локальному, так і на міжнародному ринках?
Це – основні, проте далеко не всі питання, на яких зосередяться учасники панельної дискусії «Вішліст українських мовників» на KMW 2018. Участь у панелі візьмуть представники телегруп, популярних українських телеканалів (імена учасників і деталі програми незабаром буде оголошено додатково).
В рамках дискусії мовники розкажуть, як їхні стратегії програмування реагують на зміни, що відбуваються. Разом учасники заходу спробують сформувати комплексне бачення того, як зміни на глобальному й локальному ринках, підкріплені революційним впливом на індустрію популярних стрімінгових платформ – таких як Amazon і Netflix – й трансформацією самого поняття «контент» відображаються на вподобаннях і споживацькій поведінці аудиторії. Та, відповідно, – зрозуміти, яким має бути контент, за котрий глядач готовий платити як зараз, так і в майбутньому.
Панельна дискусія «Вішліст українських мовників» відбудеться в перший день KYIV MEDIA WEEK (17 вересня) з 11:00 до 11:40.
KYIV MEDIA WEEK відбудеться 17–21 вересня 2018 року в Hyatt Regency Kyiv (Київ, Україна). Зареєструватися на медіафорум можна тут.
За анонсами заходів KMW 2018 стежте на нашому сайті та офіційній Facebook-сторінці.