18 вересня на KYIV MEDIA WEEK виступить Лілія Кім – повноправний член Гільдії сценаристів Америки (WGA, West), яка на особистому прикладі довела, що автор з нерідною англійською може вийти на міжнародний ринок і домогтися успіху в Голлівуді.
Виступ Лілії Кім отримав назву «SVOD-революція: коли всім можна!». В контексті стрімкого поширення платформ SVOD (subscription video on demand), що дозволяють глядачеві взаємодіяти з контентом у будь-який зручний для нього час, в будь-якому місці і на будь-якому пристрої, сьогодні найчастіше говорять про те, як дана ситуація позначається на змінах способів дистрибуції. Проте Лілія Кім обрала інший аспект.
А саме – які можливості цей фактор, що кардинально змінив правила гри в глобальній індустрії кіно й ТБ, відкриває для авторів. Адже сьогодні – коли контент може бути створений незалежно, апробований в інтернеті та доставлений глядачам по всьому світу, – відкривається широке вікно можливостей для всіх учасників процесу його створення. І для сценаристів – навіть з нерідною англійською – в тому числі.
Сама Лілія Кім – живий приклад того, як реально скористатися цими можливостями. Російський письменник і сценарист, вона десять років успішно працювала на національному ТБ-ринку як автор прайм-тайм серіалів і спільних проектів, а 2015 року отримала пропозицію роботи в США на проектах, орієнтованих на міжнародну дистрибуцію.
Зараз вона – повноправний член Гільдії сценаристів Америки (Захід), живе та працює в Лос-Анджелесі. До її обов’язків входить продумування та реалізація стратегії просування й дистрибуції контенту – зокрема, серіалів – для максимально широкої аудиторії на цифрових платформах. Розробкою цієї стратегії Лілія Кім починає займатися ще на ранньому етапі створення проекту, а допомагає їй в цьому не лише досвід письменника та сценариста, а й освіта маркетолога.
«Серед усіх, хто обіцяє навчити заробляти на життя створенням історій з будь-якої точки світу, – у мене є робочий proof of concept. Багато в чому це сталося завдяки тому, що я використала такий саме шанс, який є зараз в людей, що пишуть для України, – таке саме вікно можливостей, коли терміново потрібна величезна кількість контенту й водночас відчувається гострий дефіцит людей, котрі здатні його створювати. Момент, коли з вулиці можна зайти відразу в основну обойму й залишитися в ній назавжди, – такий шанс буває раз на кілька поколінь і лише після повного перезавантаження системи», – каже Лілія Кім. Детально про те, як використовувати свої шанси не тільки на локальному, а й на міжнародному ринку, – в її виступі на KMW 2018.
Inspiration talk Лілії Кім «SVOD-революція: коли всім можна!» відбудеться у другий день KYIV MEDIA WEEK (18 вересня) з 12:10 до 13:00.
KYIV MEDIA WEEK відбудеться 17–21 вересня 2018 року в Hyatt Regency Kyiv (Київ, Україна). Зареєструватися на медіафорум можна тут.
За анонсами заходів KMW 2018 та іншими новинами медіафоруму стежте на нашому сайті й офіційній Facebook-сторінці.