19 вересня на KYIV MEDIA WEEK відбудеться панельна дискусія, присвячена питанням платного ТБ в Україні. Її учасники спробують поглянути на тему під новим кутом, сконцентрувавшись на тому, чи є у платного телебачення глядач в Україні і як це впливає на розвиток ринку.
«Чи готовий український глядач платити за телебачення?» — це питання стане відправною точкою для панельної дискусії, участь в якій візьмуть провідні представники ринку платного телебачення, телекому та медіаіндустрії України. У пошуках відповіді на нього, учасники заходу обговорять, яка саме частина української аудиторії готова платити й чому, скільки таких глядачів в країні та як їх виявити в загальній масі потенційних клієнтів.
Також в ході дискусії, модератором котрої стане маркетинг-директор медіагрупи StarLightMedia Орест Білоскурський, буде розглянуто тему того, які інновації пропонує індустрія для стимулювання глядацького інтересу. Ще — питання співіснування на ринку компаній супутникового ТБ і ОТТ-платформ: друзі вони чи вороги? Крім того, учасники обговорять тему кодування каналів — відлякне це глядача або навпаки спонукатиме дивитися більш якісний контент. І — чи важлива для дійсно якісного контенту специфіка каналу доставки.
Згідно з даними звіту за другий квартал—2017 міжнародної дослідницької компанії Dataxis, минулого року кількість передплатників послуг платного телебачення по всьому світу досягла позначки в 1,05 млрд людей (знакова відмітка в 1 млрд користувачів була досягнута наприкінці 2016 року). При цьому досі залишається відкритим питання, що більш важливо для платного ТБ — кількість передплатників або дійсне теледивлення, — і це також обговорять у рамках дискусії. А ще — окремо зупиняться на моменті, чи вважати синонімами платне телебачення та платний контент.
Крім того, учасники панелі окремо розглянуть аспект стрімінгових платформ та їхнього впливу на ринок: зокрема — феномен НВО й перспективи для Netfilx в Україні, які наразі виглядають досить туманним. Так, в січні 2018-го виповнилося 2 роки з того моменту, як в Україні офіційно запрацювала американська стрімінговая платформа Netflix. І кількість її передплатників в нашій країні не можна назвати вражаючою: станом на кінець 2017 року за різними даними вона коливалася від 43 тис. людей (дослідження компанії Nakono) до 100 тис. абонентів (дані компанії IHS Markit і підрахунки Liga.net).
Чи існує глобальний ринок платного телебачення, та чи стануть український контент й українські канали його частиною, — ще один стратегічне питання, яке обговорять учасники дискусії. А також — піднімуть тему пріоритетності вивчення глядацьких побажань для максимального успіху платного ТБ та ОТТ.
Панельна дискусія «Ринок Pay-TV в Україні» відбудеться в третій день KYIV MEDIA WEEK (19 вересня) з 11:20 до 13:00.
KYIV MEDIA WEEK відбудеться 17–21 вересня 2018 року в Hyatt Regency Kyiv (Київ, Україна). Зареєструватися на медіафорум можна тут.
За анонсами заходів KMW 2018 стежте на нашому сайті та офіційній Facebook-сторінці.