Новини

KMW Content Market 2018: встигніть зареєструватися за цінами early-bird!

17 липня 2018, 15:23

Тільки два тижні лишилося до кінця знижок на реєстрацію в категоріях учасників Buyer, Producer і Visitor міжнародного ринку аудіовізуального контенту KMW Content Market, який відбудеться 17 та 18 вересня в рамках щорічного медіафоруму KYIV MEDIA WEEK.

KMW Content Market 2018 – унікальний майданчик для бізнесу та нетворкінгу в сфері виробництва і дистрибуції контенту, який з'єднує Україну, держави СНД і Східної Європи з іншими регіонами світу. 

Свою участь вже підтвердили такі крупні продавці аудіовізуального контенту як Global Screen і Red Arrow Studios International (Німеччина), Flame Distribution (Австралія), Small World IFT, Voice of America та Intra Communications (США), TVP (Польща), FILM.UA Distribution та ISLNDTV (Україна), all3media international і FremantleMedia (Великобританія), Zee Entertainment (Індія), Global Agency (Туреччина). 

Також на KMW Content Market 2018 потужно буде представлений азійський регіон. Зокрема, це компанії з Китаю, а також – великий стенд провідних медіакомпаній Південної Кореї, зібраних під егідою KOCCA (Korea Creative Content Agency), найбільшого креативного агентства, яке у співпраці з урядом країни вже багато років підтримує та об'єднує виробників кіно- й телеконтенту, ігор, анімаційних серіалів. Окрім ринку контенту, представники азійського регіону активно братимуть участь і в інших заходах KMW: зокрема, в програмі заплановано два ексклюзивних скринінги-презентації китайського та корейського контенту.

Що ж стосується покупців та інших учасників ринку контенту, то, хоча реєстрація відкрилася не так давно, її вже підтвердили представники медіагруп, телеканалів, продакшн-компаній і креативних агентств з України, Росії, Казахстану, Грузії, країн Балтійського регіону. А також на KMW 2018 очікується велика делегація Молдови, а саме - близько 30 представників медіакомпаній. І це – лише початок.

Важливий бонус – те, що цього року, завдяки новому формату KMW, бейдж учасника в категоріях Buyer, Producer і Visitor надає доступ не лише до ринку контенту, але також абсолютно до всіх інших заходів медіафоруму, які відбуватимуться в обраний день (або – дні , якщо Ви реєструєтеся відразу на кілька). А учасники в категорії Seller автоматично можуть відвідувати всі події ділової програми KMW з 17 по 19 вересня.

Такий формат дозволяє кожному гостю самостійно сформувати свою програму KYIV MEDIA WEEK, орієнтуючись на індивідуальні пріоритети та потреби свого бізнесу. Все, що потрібно зробити, – це знайти в розкладі медіафоруму події, які цікаві саме вам, подумки скласти свій ідеальний графік і, звичайно ж, зареєструватись!

Приєднатися до числа учасників KMW Content Market 2018 у категоріях Buyer, Producer і Visitor за спеціальними цінами early-bird можна до 31 липня включно (надалі ціна зросте).

Зареєструватися на KMW 2018 та ознайомитися з планом ринку

За інформацією про нових учасників KMW 2018 та іншими анонсами медіафоруму слідкуйте на нашому сайті та офіційній Facebook-сторінці.