Нікола Лардер (Nicola Larder) – виконавча продюсерка хітового серіалу від Netflix та ITV, нуарної детективної драми «Марчелла» (Marcella), що була нагороджена премією «Еммі». Нікола Лардер має неабиякий досвід виробництва серіалів. Вона працювала на ВВС і брала участь в багатьох популярних проектах: «Вулиця Ватерлоо» (Waterloo road), «Катастрофа» (Casualty), «Нові трюки» (New tricks). Пізніше як виконавча продюсерка на Sky Drama Commissioning випустила драми «У Тунелі» (The Tunnel) і «Дракула» (Dracula). Згодом стала незалежною продюсеркою і, спільно із Buccaneer Media, розпочала роботу над серіалом «Марчелла» (Marcella).
«Марчелла» (Marcella) – британський кримінально-детективний серіал у стилі нуар, написаний, спродюсований і знятий відомим шведським сценаристом Гансом Розенфельдтом,головну роль виконує Анна Фріл (Anna Friel). Перший сезон «Марчелли» отримав престижну премію «Еммі».
Вперше «Марчелла» вийшла в ефір британської мережі ITV навесні 2016 року. Тоді серіал зібрав аудиторію 7,6 млн. глядачів, а прем’єра другого сезону – 5,1 млн. Тим часом, серіал з'явився на платформі Netflix, і став доступний на більш ніж 200 територіях по всьому світу. Восени 2019 року очікується прем'єра третього сезону серіалу. Компанія Polar+, що є частиною Canal+ group, нещодавно купила ексклюзивні права на трансляцію першого сезону на території Франції.
На KYIV MEDIA WEEK 2019 Нікола Лардер (Nicola Larder) представить кейс серіалу від Netflix та ITV, нуарної детективної драми «Марчелла» (Marcella).
Для своєї презентації вона обрала формат case study, тому головний акцент буде зроблено на практичних питаннях, продюсерському підході та деталях виробництва. Ця презентація є частиною лінійки заходів KMW, присвячених виробництву телевізійних серіалів, що організована за підтримки Телеканалу «Україна».
Модераторка — Наталя Стрибук, головна продюсерка департаменту кіно-серіального виробництва телеканалу «Україна».
Подробиці тут.
Організовано за підтримки Телеканалу «Україна».
Телеканал «Україна» – провідний національний телеканал країни. За підсумками 2018 року, посідає перше місце в рейтингу загальнонаціональних каналів за всіма основними аудиторіями. В ефірі каналу представлені різні жанри телевізійного продукту: серіали, інформаційні та розважальні програми, соціальні та публіцистичні ток-шоу, музичні, гумористичні, документальні проекти, футбольні трансляції. Канал «Україна» є лідером кіносеріального виробництва. Щороку в ефір виходить близько 1 000 прем’єрних годин серіалів загалом. У 2019 році на каналі заплановано прем’єри понад 80 серіалів, восени – близько 50.
Представники чотирьох найбільших українських медіагруп презентують свої програмні стратегії і розкажуть про найзатребуваніший контент для своїх телеканалів.
У ході панельної дискусії спікери ознайомлять аудиторію KMW з основними особливостями формування своїх ефірних сіток і назвуть найбільш затребувані, з точки зору позиціонування каналів та аналітики телеперегляду, види контенту. Обговорюватимуться ключові фактори, що визначають успіх програмних стратегій в контексті довгострокового планування, зокрема це: вибір жанрів і форматів, ефективне співвідношення між власним виробництвом і закупівлею тощо.
Будуть представлені інсайти і нові підходи до програмування та названі основні складнощі, пов’язані з виробництвом і пошуком контенту, на які наражаються представники телеканалів.
Спікери розповідатимуть про вплив внутрішніх трансформацій у кожній із груп, а також глобальних ринкових тенденцій, зокрема таких, як розвиток технологій та поширення VoD-платформ, на формування програмних стратегій. Чи є в локальних мовників міжнародні амбіції і чи змінилися вподобання української аудиторії за минулий рік? Чи відчувається на ринку брак якогось певного контенту? Запрошуємо виробників, дистрибуторів та представників аудіовізуального ринку долучитися до дискусії!
Панельна дискусія, модератором якої стане Ігор Коваль, директор Індустріального Телевізійного Комітету, відкриє короткий аналітичний звіт про телеперегляд за минулий рік. У звіті будуть представлені: ключові фактори, що впливають на телевізійну індустрію, огляд структури медіаспоживання і глядацьких уподобань, а також рейтинги найпопулярніших шоу топових українських телеканалів.
Учасники панельної дискусії:
Компанія MRM представляє добірку найсвіжішого неігрового контенту різноманітних жанрів з усього світу.
На скринінгу будуть представлені новинки осіннього сезону та хедлайнери каталогів all3media international, Banijay Rights, ITV Studios Global Entertainment, BBC Worldwide, Red Arrow Studios International, FremantleMedia, Endemol Shine Group, Armoza Formats, Dori Media, Eccho Rights, Small World IFT, Global Agency, Fuji Creative Corporation, CBS Studios та багатьох інших.
Куди ведуть нові вектори розвитку української індустрії серіалів? Дискусія про нещодавні прориви, огляд успішних проектів, від малобюджетних до великих міжнародних копродукцій з Україною в рамках KYIV MEDIA WEEK.
Спікери:
Модератор: Артем Вакалюк, керівник аналітичного напрямку MRM, заступник головного редактора MBR
Організовано за підтримки Телеканалу «Україна».
Телеканал «Україна» – провідний національний телеканал країни. За підсумками 2018 року, посідає перше місце в рейтингу загальнонаціональних каналів за всіма основними аудиторіями. В ефірі каналу представлені різні жанри телевізійного продукту: серіали, інформаційні та розважальні програми, соціальні та публіцистичні ток-шоу, музичні, гумористичні, документальні проекти, футбольні трансляції. Канал «Україна» є лідером кіносеріального виробництва. Щороку в ефір виходить близько 1 000 прем’єрних годин серіалів загалом. У 2019 році на каналі заплановано прем’єри понад 80 серіалів, восени – близько 50.
16 вересня на KMW відбудеться презентація-скринінг популярних шоу з Китаю за участю спікерів – провідних представників китайських медіакомпаній, які розповідатимуть про те, як знайти нові привабливі формати для традиційного телебачення.
Стрімкий розвиток інтернет-технологій в Китаї викликав хвилю популярності інтерент-відео і радикально вплинув на традиційне телебачення, що виявилося неспроможним вдовольнити запити сучасного глядача. Зіткнувшись із проблемою втрати аудиторії, продюсери сфокусувалися на пошуку нових засобів і форматів, здатних втримати існуючих та зацікавити нових глядачів. Як результат – були знайдені нові підходи та з’явилися унікальні й різноманітні формати, що дали змогу традиційному телебаченню стати більш привабливим та цікавим для сучасних глядачів.
Третій рік поспіль на KYIV MEDIA WEEK відбуваються тематичні заходи – Focus On China, що надають учасникам форуму можливість зустрітися з провідними китайськими виробниками і дистриб'юторами контенту. Під час скринінгу і панельної дискусії, модератором якої буде всесвітньо відома експертка Вірджинія Муслер (Virginia Mouseler) – генеральна директорка міжнародної аналітичної компанії The Wit (Швейцарія), будуть представлені кейси найбільш успішних китайського контенту, а також цікаві формати різних жанрів, популярних в цьому регіоні, зокрема документальні фільми, талант- та реаліті-шоу. Спікери розповідатимуть про те, як їм вдалося трансформувати традиційне телебачення і поділяться досвідом щодо створення унікальних та успішних форматів різних жанрів.
Організатори заходу – SMG Innovations, iFORMATS за підтримки Управління у справах телебачення та радіомовлення КНР (National Radio and Television Administration, P.R.China) спільно з Українською кіноасоціацією (УКА).
Модераторка: Вірджинія Муслер, генеральна директорка The Wit
Спікери:
Лі Цзін, головна продюсерка, Shanghai Hei U Media Co., Ltd
Бай Юе, режисерка "Magic Chinese Characters", HUNAN TV, Hunan Broadcasting System
Хуан Міньлі, головна режисерка і продюсерка, Guangdong Radio and Television
Лі Ліпін, головна режисерка, Guangdong Radio and Television
Вперше на KYIV MEDIA WEEK відбудеться панельна дискусія, присвячена особливостям індустрії виробництва контенту Молдови, Казахстану, Азербайджану та Киргизстану. Головна тема дискусії, модератором якої буде керівник відділу аналітики медіаконсалтингової компанії Media Resources Management (MRM) Артем Вакалюк, – потенційні можливості для співробітництва країн зазначеного регіону з партнерами з усього світу. Цей регіон викликає велику зацікавленість у представників іноземних компаній як з погляду міжнародної дистрибуції контенту, так і у сфері копродукції. Які нові можливості для міжнародного співробітництва в галузях теле-, кіновиробництва та цифрових медіа відкривають ці території?
Панельну дискусію за участю провідних представників медіаринків кожної з заявлених країн відкриє доповідь Артема Вакалюка, в якій буде представлено основну аналітику, а саме: дані про обсяги рекламного ринку, кількість домогосподарств, структуру телевізійного та продакшн ринку. Спікери також обміняються думками про головні тренди й загальні проблеми, що стосуються основних напрямків медіагалузі, й поділяться досвідом пошуку можливих шляхів їхнього розв’язання. Учасники дискусії предметно обговорять творчі та технічні можливості, які має кожна із заявлених країн, назвуть найбільш перспективні галузі для співробітництва із зарубіжними партнерами (дистрибуція, копродукція, локації тощо) і зроблять акцент на пріоритетах та бажаних векторах розвитку індустрії.
Модератор:
Артем Вакалюк, керівник департаменту аналітики компанії Media Resources Managemen, та MBR, заступник головного редактора MBR
Спікери:
Думітру Цира, генеральний директор Realitatea Media (Молдова)
Микола Пак, директор «Першого Творчого Об'єднання» (Казахстан)
Алі Алієв, виконавчий директор Асоціації учасників ІКТ ринку Азербайджану
Еліна Каракулова, директор представництва Інтерньюз в Киргизстані
Спеціальна презентація та скринінг нового і популярного контенту з Південної Кореї, організована за сприяння KOCCA. Учасникам KMW будуть представлені шоу і серіали різноманітних жанрів від провідних корейських медіакомпаній і виробників, як прем'єрні, так і ті, що вже стали хітами в Кореї і мають великий потенціал завоювати серця глядачів по всьому світу.
Свій контент презентуватимуть такі корейські компанії:
– KBS Media, представник – Dongcheul Moon, менеджер з продажів
– MADMANPOST, представник – Choi Soojin, представник
– KSEEK, представник – Lee Yong Hyuk, представник
– Pictionary Art Factory, представник – Nick Jo, директор
KOCCA (Korea Creative Content Agency) – це урядове агентство, яке займається просуванням корейської креативної індустрії, підтримує і об'єднує виробників різноманітного контенту – відео, ігор, а також проектів з віртуальною і доповненою реальністю.
Вірджинія Муслер повертається до Києва з двома ексклюзивними доповідями про світові тренди індустрії контенту!
В презентації «Глобальні тренди споживання контенту» Вірджинія представить свій свіжий погляд на неігрові шоу. Звідки походять найкрутіші формати? Чи варто уважніше придивитись до корейського контенту? VOD чи ні? Що надихне індустрію на створення нових класних шоу для телебачення і стримінгових платформ? Телебачення приречено тільки на прямі ефіри і секс?
«Молодь, флірт, насильство і самоідентифікація – найгарячіші теми цього року як в телешоу, так і у серіалах. Ринок неігрового контенту стає ще різноманітнішим: більше вибору, більше платформ, більше зірок… Підписники TheWitвсе частіше цікавляться в нас «ДЕ круті шоу?», в той час як раніше питання стояло «ЩО це за шоу?». Де у світі шукати креатив та найкращийконтент для закупок? На KMW2019 я спробую дати вам напрям, куди дивитись», – каже Вірджинія.
The Wit – аналітичний партнер KMW – аналітична компанія, що заснована 1996 року, займається дослідженням світового телевізійного і VOD-контенту. Сьогодні її послугами користуються передові виробники, дистрибутори та мовники по всьому світу. Серед іншого, The Witнадає доступ до Daily Wit – щоденної добірки, присвяченої новинам шоу, серіалів і форматів, що перебувають у розробці; The Fresh TV – онлайн-бази даних по всім новим шоу, які транслюються на ТБ і онлайн-платформах у понад 70 країнах; Fresh Projects – бази даних нових шоу; Cool – аналітики топових креативних трендів; Witspotter – аналітики соціального ТБ; а також до The Wit Schedules – розкладу програмних мереж 80 каналів по всьому світу для ефективних стратегій програмування.
Друга презентація Вірджинії Муслер «Серіали. Глобальні тренди» відбудеться у вівторок, 17 вересня, о 10:00.
Колишній вчений NASA та співзасновник компанії Cinelytic Дев Сен розповість, як алгоритми прогнозують успіх або провал фільму ще на етапі розробки сценарію, а також про інші дива використання штучного інтелекту, котрі сьогодні стали реальністю.
Дев Сен (Dev Sen), фізик за освітою, раніше 15 років працював в одній з найбільш високотехнологічних організацій світу — Національному управлінні з аеронавтики та дослідження космічного простору (NASA), де займався аналітикою операційних ризиків для космічних кораблів наступного покоління й розробляв алгоритми оцінки ризиків у сфері космічних польотів. 2013 року Дев Сен разом із партнером Тобіасом Куайссером (Tobias Queisser) заснували компанію Cinelytic і Дев також став її головним технічним директором.
Cinelytic — компанія, що поєднала можливості big data, штучного інтелекту (Artificial Intelligence, AI), машинного навчання (Machine Learning, ML) та хмарних технологій для створення унікальної платформи, яка дозволяє професіоналам контент-індустрії швидше та ефективніше приймати рішення. Cinelytic стала одним з найуспішніших стартапів у цій перспективній галузі. Наприклад, лише минулого року компанія залучила $2,25 млн інвестицій від T&B Media Global, найбільшого таїландського фонду з питань кіно.
Прогнозування ризиків, тестування сценарних і кастингових рішень, оптимізація моделей дистрибуції — ось далеко не повний перелік питань, для вирішення яких можна застосовувати AI та МL.
У контексті кіно високі технології можуть допомогти прорахувати та спрогнозувати касові збори. Підказати, як правильно влучити в цільову аудиторію: якого актора краще обрати, який жанровий або тематичний акцент зробити, щоб з найбільшою вірогідністю зацікавити той чи інший глядацький сегмент. Дев розповість про провідний досвід мейджорів. Зокрема про те, як саме AI та МL застосовувалися в розробці та виробництві кіноверсії анімаційної класики Disney «Король Лев» (The Lion King, 2019), яка при бюджеті в $260 млн на сьогодні зібрала майже $1,5 млрд, та у фільмі «Геміні» (Gemini Man, 2019) — науково-фантастичному бойовику оскароносного Енга Лі (Ang Lee) з Уіллом Смітом (Will Smith) у головній ролі, що має вийти цієї осені.
Також Дев окремо порушить тему інтеграції AI та МL у роботу стримінгових платформ.
Про все це та багато іншого аудиторія KMW дізнається у презентації Дева Сена «Як штучний інтелект та машинне навчання змінюють контент-індустрію».
Презентація від Мануеля Баделя (Manuel Badel) – відомого експерта з питань фінансування, продакшну та бізнес-моделей у галузі цифрових медіа.
Блокчейн, штучний інтелект (AI) та машинне навчання — це нові актуальні теми, що привертають увагу представників усіх ринків, діяльність яких тісно пов’язана із використанням новітніх технологій. Бурхливий розвиток digital-напрямків та їхнє застосування у світовій практиці змушує гравців медіаіндустрії уважніше придивитися до цих інновацій, оцінити їхні можливості і потенційний вплив на майбутнє. Використання блокчейн-технології може стати вирішенням актуальних проблеми галузі та має потенціал значно вплинути на ринкову ситуацію.
На цій презентації Мануель Бадель (Manuel Badel) розповість про основні переваги технології блокчейн та перспективи її застосування у сучасному медіавиробництві. Будуть розглянуті важливі теми альтернативного фінансування кіноіндустрії, захисту авторських прав та нових можливостей для дистрибуції контенту. Будуть презентовані кейси стартапів та програмні додатки, що базуються на блокчейнах і мають практичне використання у різних сферах медіабізнесу. Спікер торкнеться важливих питань, зокрема, чи зможе блокчейн-технологія стати альтернативою таким платформам, як Netflix та Amazon?
Мануель Бадель (Manuel Badel) — генеральний директор компанії Badel Media та всесвітньо відомий експерт з питань фінансування, продакшну та бізнес-моделей у галузі цифрових медіа. Він отримав ступінь магістра фінансів, маркетингу та електронної комерції Вищої школи комерційних студій (HEC Montréal) та управління проектами університету МакГілл (McGill University). Бадель був консультантом та менеджером у Telefilm Canada, керівником програмного адміністрування у Канадському медійному фонді (CMF) та директором з оподаткування та кредитування у сфері кіно й телебачення Канадського товариства з підтримки розвитку підприємств у сфері культури (SODEC).
Ґрунтуючись на результатах досліджень преміум-секції C21 Schedule Watch, яка аналізує глобальні ТБ-тренди і програмні сітки у всьому світі, в ході своєї презентації Ед Воллер розповість про тенденції, можливості та виклики сучасної контент-індустрії. Які глобальні місії і стратегії найбільш активних мовників і платформ у всьому світі, і, що більш важливо, як долучитися до цих процесів та отримати з цього вигоду?
C21Media – міжнародний медіапартнер KMW – надає щоденні новини та аналітичні матеріали на своїх онлайн-ресурсах, мобільних додатках і в друкованих виданнях. З моменту створення в 1997 році, C21Media побудувала універсальний, ефективний і мультиплатформенний консультаційний бізнес для тих, хто займається створенням і дистрибуцією контенту на різних платформах. Клієнти і підписники C21Media – від співробітників телеканалів і продакшнів до топ-менеджерів голлівудських студій.
Серіал «Схованки» (HIDE AND SEEK), створений FILM.UA Group — це перша українська нуарна кримінальна драма, яка має всі шанси стати найуспішнішим на сьогодні українським серіалом, що отримав міжнародне визнання. Безпрецедентним для української драми є те, що серіал ще на ранніх стадіях виробництва був узятий на дистрибуцію одним із найбільших європейських медіахолдингів — ZDF Enterprises (дистриб'ютор, який представив світу серіал Міст (THE BRIDGE). Крім цього, проект став першим українським серіалом, що пройшов відбір престижного телефоруму MIP Drama Buyers Summit 2019, який щорічно проводиться в Каннах і є частиною найбільшого ринку контенту MIPTV. Робоча версія проекту ввійшла у скринінг для міжнародних баєрів, разом із серіалами від Netflix, BBC та інших світових компаній. «Хованки» вже неодноразово підтвердили свою художню цінність, пройшовши конкурсний відбір і ставши учасником декількох ключових міжнародних телефестивалів. Щоб показати масштаб, зазначимо, що кейс серіалу «Схованки» із секцією «питання і відповіді» (Q & A), був презентований в рамках великих галузевих івентів: The Great Series Summit (Колон, Німеччина), Series Series (Фонтенбло, Франція). Далі у планах – участь у першому фестивалі телевізійних і онлайн-серіалів Центральної та Східної Європи Serial Killer, який проходить у Чехії, місто Брно.
Case study присвячений міжнародному успіху серіалу українського виробництва, де вперше об'єднаються на одній презентації виступи творців/продюсерів, бродкастерів і міжнародного дистриб'ютора. Учасники форуму матимуть унікальний шанс побачити окремі епізоди серіалу «Схованки» і дізнатися про досвід творців серіалу.
Сase study презентують креативна продюсерка серіалу Олеся Лук'яненко (креативна продюсерка FILM.UA Group), ко-продюсерка серіалу Катерина Вишневська (керівниця відділу розробки і копродакшн FILM.UA), Мірела Настасе (керівниця ZDFE.Drama) і Анастасія Штейнгауз (керуюча директорка телеканалу ICTV). Вони розкажуть про творчий процес, міжнародну і українську стратегії просування та поділяться своїм баченням перспектив розвитку концептуальних серіалів в Україні.
Прем’єра кримінальної восьмисерійної драми «Схованки» відбудеться восени 2019 року на каналі ICTV. Сюжет серіалу розгортається від таємничого зникнення 7-літньої дівчинки із власної квартири. Він поєднує у собі елементи нуару, триллеру, детективу і поступово розвивається в драму, що розкриває соціальні та психологічні проблеми героїв.
В креативних комунікаціях відбувається трансформація за формою та по суті. Кордони між мистецтвом та рекламою продовжують розмиватись. Корпоративні слогани стають кінематографічними метафорами, рекламний ролик перетворюється на короткий метр, документальну стрічку або цілий фільм. Мистецтво потрохи перемагає. Чи це так? Подивимось. Проаналізуємо. Насолодимось.
Представництво Cannes Lions в Україні з 2006 року працює над популяризацією новітніх досягнень і найбільш значущих робіт в області креативних індустрій, а також допомагає українським компаніям достойно представлятися на міжнародній сцені – на фестивалях Cannes Lions, Eurobest, Dubai Lynx та Spikes Asia. Детальніше із діяльністю Представництва можна ознайомитися на сайті.
Cannes Lions – головна нагорода сегменту креативних комунікацій і одна з найпрестижніших в креативних індустріях. Саме на цьому міжнародному фестивалі відзначаються проривні, нестандартні ідеї, підходи і технології, які задають тенденції в розвитку культури, бізнесу і суспільства. Фестиваль проходить з 1954 року і протягом 66 років саме тут збираються найбільш відомі бренди і видатні люди з різних індустрій, щоб познайомитися, поділитися знаннями і продемонструвати силу і ефективність креативного підходу у всіх сферах діяльності.
Ключова тема секції — інтеграція брендів в український контент та створення власного контенту для просування брендів.
У той час як споживачі намагаються всіма можливими способами уникнути контактів із традиційною рекламою, вдаючись до використання різних технік блокування, бренди змушені шукати нові шляхи для взаємодії зі своїми аудиторіями. Брендований контент став ефективним інструментом для формування залученості споживачів, завдяки нестандартним і творчим підходам до розкриття цінності брендів. Творці брендованого контенту не прагнуть використовувати раціональні аргументи, чому їхній бренд краще за конкурентів, але замість цього вони встановлюють зв'язки з аудиторією на більш глибоких та емоційних рівнях.
За оцінками експертів, сегмент брендованого контенту є найбільш швидкозростаючим на українському медійному ринку. Відеоконтент вітчизняного виробництва починає користуватися все більшим успіхом за кордоном, а великі рекламодавці успішно реалізують масштабні кампанії, інтегруючи бренди в контент партнерів та власного виробництва.
Під час нашої секції ви дізнаєтесь про останні кейси використання брендованого контенту в Україні, а також про їхню роль в маркетингових стратегіях компаній від ключових рекламодавців. FILM.UA Group та StarLightMedia представлять своє бачення подальшого розвитку цього сегменту, FILM.UA Group анонсують проекти 2020 та 2021 року.
Модератори:
Юлія Пилипенко, керівник спонсорських проектів FILM.UA Group
Зоя Хілик, маркетинг-директорка StarLight Brand Content
Спікери:
Олена Мартинова, маркетинг-директорка StarLightMedia
Костянтин Лось, бренд-менеджер ТМ «Львівське», Carlsberg Ukraine
Євген Разуваєв, маркетинг-директор Snack Production
Анна Зарицька, маркетинг-директорка Lantmannen
Катерина Бєльська, бренд-менеджерка Carlsberg Ukraine
Конференція «Телебачення як Бізнес» в рамках міжнародного медіафоруму KYIV MEDIA WEEK – щорічна зустріч лідерів телевізійної індустрії, на якій провідні телевізійні бренди і кращі медіаспеціалісти обговорюють актуальні проблеми галузі та способи їх вирішення, специфіку фінансового управління та обмінюються досвідом успішної реалізації медіа проекті,. Крім цього, учасники мають можливість на прикладі реальних кейсів світової практики спільно із провідними експертами в сфері розібрати причини успіхів і невдач різних проектів.
Організатор – Індустріальний Телевізійний Комітет.
Спікери конференції – ТОП-менеджери телеканалів, продакшенів, сейлз-хаусів і рекламних агентств, діячі державних і громадських органів регулювання медіа, представники найбільших телевізійних рекламодавців, українські та іноземні медіаспеціалісти та аналітики.
Програма минулорічної конференції була присвячена законодавчим та регуляторним змінам у сфері, функціонуванню мультимедійних платформ, кращим телевізійним форматам та їх промоушену, пошуку нішевих цільових аудиторій і запуску нових каналів. Крім того, експерти обговорили активність рекламного ринку, оцінивши його розвиток на наступні періоди.
Оновлення програми конференції, спікери, а також новини доступні на офіційному сайті, а також Facebook-сторінці.
З усіх питань конференції «Телебачення як Бізнес», будь ласка, звертайтесь за телефоном +38 044 353-13-98 або за електронною поштою pr@itk.ua.
Більш детальна інформація на сайті конференції за посиланням.
Аліша Нейплс, CXO в Tin Drum (Chief Experience Officer, відповідальна за досвід від користування продуктами та послугами компанії), Immersive Experience дизайнерка та коуч, відвідає KYIV MEDIA WEEK, щоб висвітлити тему VR/AR, дизайну та UX у галузі аудіовізуального контенту та запропонувати нове бачення цієї теми. Штучний інтелект, віртуальна реальність і машинне навчання відкривають нові способи для взаємодії, ведення бізнесу і розуміння навколишнього світу. Віртуальна реальність поступово перетворюється з інновації ігрового світу в провідну технологію. А кіновиробництво є однією з тих галузей, що мають найбільший потенціал для застосування цих інноваційних інструментів.
Спікерка зробить прогноз щодо майбутнього світу, де віртуальна і доповнена реальність стають звичним явищем у спілкуванні та житті людей. У своїй презентації вона ознайомить аудиторію з потенціалом AR та VR та розкаже про те, як ці технології можуть збагатити галузь аудіовізуального виробництва. Вона згадає про загрози, що можуть виникнути у результаті використання цих технологій, залежно від ступеню їхнього впливу на органи сприйняття і психіку людини.
Аліша Нейплс — дизайнерка Immersive Experience та коуч із більш ніж 20-річним досвідом роботи в галузі технологій та дизайну. На попередній посаді старшого директора з досвіду та взаємодії у Magic Leap вона працювала над способами взаємодії для VR та AR інтерфейсів. На теперішній посаді СХО в Tin Drum (студія із виробництва та розробки, що використовує об'ємні рухомі фотографії для створення презентацій, арт-перформансів, лекцій та інсталяцій) Аліша бере участь в інноваційних та мистецьких проектах.
Як міжнародний спікер, Аліша висвітлює складні теми дизайну майбутнього, освіти, інновацій, ролі жінок у технологіях та досвіду в віртуальній та доповненій реальностях.
Організовано за підтримки The Creatives' Catalysts
Жоель Шапрон (Joël Chapron) — провідний спеціаліст UNIFRANCE по країнам Центральної та Східної Європи та по просуванню французького кіно за кордоном. Понад двадцять років Жоель Шапрон співпрацює з міжнародним Канським кінофестивалем, де є членом відбіркової комісії і складає шорт-лист претендентів на участь у конкурсній програмі. Таку саму роботу він виконував для відомого кінофестивалю в Локарно з 2006 по 2012 роки. Жоель Шапрон є автором безлічі книг і статей про французьку кінематографію, систему підтримки кіно, промоцію, дистрибуцію та фінансування. Його роботи перекладені на багато мов.
Жоель Шапрон розкаже про створення міжнародного іміджу національного кінематографа та про роль державної підтримки в цьому процесі. На прикладі організації UNIFRANCE він розповість про головні завдання державної установи, створеної для промоції національного кіно. Зокрема, про спеціальні події, що організовує UNIFRANCE, та основні принципи розподілення між ними фінансової та технічної підтримки. У своїй доповіді пан Шапрон висвітлить два основних компоненти іміджу національного кінематографа за кордоном — дистрибуцію та промоушн. До того ж він розгляне DVD та VOD як можливі способи міжнародної дистрибуції фільмів, що не дійшли до кінотеатрів та роль короткого метру в промоції національного кіно. Жоель Шапрон обговорить, який імідж мають кінематографи інших країн у Франції, та як його можна розбудувати, пояснюючи роль місцевих кінематографістів та державної підтримки в цьому шляху.
Секція за підтримки Держкіно України
Азійський ринок контенту знаходиться на підйомі. Незважаючи на культурні відмінності, які впливають як на історії, так і на смаки глядачів, сотні годин серіалів і розважальних шоу від корейських, китайських та індійських компаній щорічно продаються на інші території в якості готових продуктів і форматів. Так в чому ж секрет успіху? Які бізнес-моделі вони використовують, щоб знайти спільну мову з європейськими та американськими партнерами? Як представники найбільших азійських ринків пристосовуються до нових реалій – глобалізації, злиття компаній і зростаючого попиту на шоу локального виробництва?
На цій панельній дискусії ви дізнаєтеся про нові можливості для бізнесу та отримаєте інсайти про співпрацю із найбільш стрімко зростаючим регіоном світу.
Вдалі рецепти зазвичай народжуються на кухні, найчастіше методом проб і помилок. Гравці серіального ринку Центральної та Східної Європи, схоже, знайшли правильний рецепт виробництва серіалів, які будуть успішними не лише на своїх територіях (ринки з історичними зв'язками, такі як колишня Чехословаччина, колишня Югославія, країни колишнього СРСР), а й на міжнародному рівні.
І це стосується не лише драматичних серіалів, які будуть в центрі уваги даної панелі, але й комедій. Хорошим прикладом успішного серіалу з цього регіону, що ілюструє назву дискусії, є російський серіал «Кухня». Продюсери і творча команда проекту, розпочатого ще в 2012 році, очевидно, знайшли дуже успішний рецепт – серіал було продано на численні території не тільки в якості готового продукту, але і як формат.
Але повернемося до драми. Є один серіал, який підкорив світ телебачення (і не тільки) цього року – це «Чорнобиль». І хоча серіал є міжнародною копродукцією HBO і Sky з мультинаціональною знімальною групою і акторами, велика частина зйомок проходила в Литві. Крім того, маючи 19 номінацій на премію «Еммі» і найвищу серед серіалів оцінку на IMDB, проект розповідає історію про Центральну і Східну Європу. Таким чином, усі тепер безперечно повинні уважніше придивитися до того, що цей регіон пропонує в плані сторітеллінгу.
Отже, які основні зміни на ринку серіалів Центральної та Східної Європи за останні кілька років? Які основні інгредієнти міжнародного успіху для локального продукту? Які найуспішніші серіали є в каталогах учасників дискусії і чому?
Відповіді на ці та багато інших питань – на KMW 17 вересня.
Гай Біссон – виконавчий директор Ampere Analysis і провідний аналітик телеринків поділиться з аудиторією KYIV MEDIA WEEK презентацією про успішні стратегії стримінгового контенту на локальних та глобальних ринках та про досвід дистрибуції локального контенту із країн СНД. Він розкаже про роль оригінального аудіовізуального продукту в розвитку VoD платформ і про те, як контент може перетворитися на інструмент для досягнення успіху у конкурентному середовищі.
На прикладі успішних кейсів локальних і глобальних VoD платформ, спікер проілюструє ефективні стратегії розвитку стримінгових сервісів, і як за допомогою власного виробництва і закупівлі зміцнити свої позиції в умовах високої конкуренції. Гай Біссон зробить акцент на ролі аудіовізуального продукту локального виробництва і розповість про те, як контент з країн СНД сприймається на міжнародній арені. Він розповість про те, як за допомогою ексклюзивності та оригінальності контенту компанії завойовують свого глядача, збільшуючи ринкову частку, і чому провідні світові гравці VoD-індустрії приділяють дедалі більшу увагу пошуку, закупівлі і виробництву неігрових оригінальних форматів і реаліті-шоу.
Презентація створена на основі останніх досліджень у сфері споживання контенту, даних про ринки і унікальній аналітиці програм стримінгового телебачення. Гай Біссон дасть практичні поради, що допоможуть скоригувати стратегію продажів і дистрибуції, а також побачити нові можливості для продакшну і копродукції.
Гай Біссон має більш ніж 25-річний досвід аналітичної роботи в індустрії виробництва та дистрибуції аудіовізуального продукту і спеціалізується на аналітиці у сфері телевізійного бізнесу. Він є доповідачем і модератором багатьох провідних конференцій у сфері теле- і кінобізнесу, спікером і автором численних доповідей і дослідницьких статей про стратегії в телевізійній індустрії. Особливу увагу він приділяє ринку контенту SVoD і впливу нових платформ на традиційні канали дистрибуції. Гай Біссон очолював відділ телевізійних досліджень компаній Screen Digest і IHS, а зараз є виконавчим директором лондонської компанії Ampere Analysis, що спеціалізується на телебаченні і нових медіа та вперше об'єднує Big Data аналітику, дослідження споживачів і ринкові дослідження.
Фінал SMALL WORLD. BIG IDEAS – щорічного конкурсу нових оригінальних концепцій (форматів) розважальних шоу.
Переможець SMALL WORLD. BIG IDEAS – автор найкращої ідеї, на думку експертів і партнерів конкурсу, отримає унікальні можливості для професійного розвитку на міжнародному рівні, а його формат – путівку у світ і шанс підкорити серця глядачів на всіх континентах.
Партнери проекту – міжнародний дистрибутор Small World IFT (США) та найбільший міжнародний ринок аудіовізуального контенту MIPCOM (Франція).
Вірджинія Муслер повертається до Києва з двома ексклюзивними доповідями про світові тренди індустрії контенту!
В ході презентації «Серіали. Глобальні тренди» Вірджинія поділиться своїм баченням тенденцій у сфері серіального виробництва і спробує відповісти на головне питання: які цільові аудиторії, жанри, теми та історії є найбільш затребуваними у серіальній індустрії та на SVOD-платформах?
«Сьогодні весь ринок серіалів одержимий пошуком нових IP, історіями для молоді і про молодь, а також VOD. У своїй презентації я покажу дух часу і проілюструю всі ці категорії на прикладі класних нових шоу з усього світу. Крім того, я покажу способи відстежування та закупівлі найкращого серіального контенту. Це те, чим ми в The Wit займаємося кожного дня, і я вже не можу дочекатися, щоб поділитися всім цим з вами на KMW 2019»,– каже Вірджинія.
Другий виступ Вірджинії Муслер «Глобальні тренди споживання контенту» відбудеться в понеділок, 16 вересня, о 10:00.
The Wit – аналітичний партнер KMW – аналітична компанія, що заснована 1996 року, займається дослідженням світового телевізійного і VOD-контенту. Сьогодні її послугами користуються передові виробники, дистрибутори та мовники по всьому світу. Серед іншого, The Wit надає доступ до Daily Wit – щоденної добірки, присвяченої новинам шоу, серіалів і форматів, що перебувають у розробці; The Fresh TV – онлайн-бази даних по всім новим шоу, які транслюються на ТБ і онлайн-платформах у понад 70 країнах; Fresh Projects – бази даних нових шоу; Cool – аналітики топових креативних трендів; Witspotter – аналітики соціального ТБ; а також до The Wit Schedules – розкладу програмних мереж 80 каналів по всьому світу для ефективних стратегій програмування.
Організовано за підтримки Телеканалу «Україна».
Телеканал «Україна» – провідний національний телеканал країни. За підсумками 2018 року, посідає перше місце в рейтингу загальнонаціональних каналів за всіма основними аудиторіями. В ефірі каналу представлені різні жанри телевізійного продукту: серіали, інформаційні та розважальні програми, соціальні та публіцистичні ток-шоу, музичні, гумористичні, документальні проекти, футбольні трансляції. Канал «Україна» є лідером кіносеріального виробництва. Щороку в ефір виходить близько 1 000 прем’єрних годин серіалів загалом. У 2019 році на каналі заплановано прем’єри понад 80 серіалів, восени – близько 50.
Найновіші тренди світового ринку VoD та експансія стримінгового контенту – у спеціальній презентації від міжнародної медіаконсалтингової компанії K7 Media, Інтелектуального партнера форуму.
Девід Чіарамелла (David Ciaramella), менеджер з комунікацій K7 Media, розповість про особливості розвитку ринку стримінгових сервісів та зробить прогноз щодо можливих наступних кроків провідних гравців індустрії. У фокусі його презентації – стратегії провідних компаній та можливі зміни в правилах гри, що обумовлені появою нових крупних гравців у 2019 році.
Цього року цифрові гіганти продовжують розширювати сферу впливу, приділяючи особливу увагу виробництву та адаптації високоякісного оригінального контенту для потреб локальних ринків. Зокрема, Netflix продовжує працювати над створенням якомога більшої кількості шоу, що за тематикою та змістом близькі локальними аудиторіям, але в той же час зберігають глобальну привабливість. До того ж, компанія розширює свою географію, відкриваючи офіси та продакшн-студії по всьому світу. За схожим алгоритмом діє і його конкурент – компанія Amazon, яка активно відкриває свої представництва у Європі, та робить ставку на оригінальні висококласні шоу власного виробництва.
«Поки більшість представників контент-індустрії минулого року з тривогою очікували якихось рішучих кроків від Facebook, YouTube та Snapchat, що сколихнуть весь телевізійний ринок, на арену стримінгових медіа увірвались нові гравці з очевидними конкурентними перевагами. Напиклад, Disney+, стартує з ексклюзивною бібліотекою шоу і фільмів – як класичних, так і оригінальних — на основі медіафраншиз Disney, Pixar, Lucasfilm, Marvel. І це лише початок», – коментує Девід Чіарамелла.
K7 Media – Інтелектуальний партнер KYIV MEDIA WEEK – міжнародна медіаконсалтингова компанія, що проводить аналітичні дослідження про глобальні тенденції в індустрії контенту для великих світових медіабрендів. K7 Media випускає щорічний звіт Top 100 Traveling TV Formats на основі глибоких знань і досвіду у сфері телебачення та digital, а також готує індивідуальні звіти про шоу, серіали та дитячий контент для мовників, дистрибуторів, продакшн-компаній та digital-сектору.
Мета аналітичного звіту Media Business Reports «Кіно і ТБ України – головні цифри і тренди року» – сформувати комплексне бачення всіх ключових процесів, які відбувалися на українському аудіовізуальному ринку протягом останніх 5 років, а також зафіксувати ключові показники станом на третій квартал 2019 року та окреслити головні тенденції, що визначатимуть розвиток індустрії у найближчому майбутньому.
Які показники та динаміку демонстрував бокс-офіс Україні за останні 5 років і якою була в ньому частка українських фільмів? Як змінювалася кількість кінотеатральних залів та скільки їх налічується на даний момент? Як трансформувалися обсяги і структура держпідтримки українського кіновиробництва, та яким чином це вплинуло на розвиток галузі? Саме на цих ключових питаннях сконцентруються спікери в контексті кіно.
Стосовно телебачення в рамках звіту, зокрема, буде проаналізовано контентне наповнення українського телеефіру за останні роки.Окрім того, на презентації будуть озвучені ключові показники телереклами, а також проаналізовані основні цифри, що дають комплексне уявлення про специфіку телеперегляду та дистрибуції контенту в Україні.
Анастасія Рахманіна
Головний редактор нового спеціалізованого інтернет-видання про медіабізнес та аудіовізуальну індустрію Media Business Reports (MBR), Україна
Артем Вакалюк
Керівник аналітичного напрямку компанії Media Resources Management і видання MBR, заступник головного редактора MBR, Україна
Media Business Reports – нове інформаційно-аналітичне видання про медіабізнес та аудіовізуальну індустрію. Це дочірній проект провідної української медіаконсалтингової компанії Media Resources Management, що стартував у тестовому режимі у вересні 2019 року. MBR проводить постійний моніторинг ринку кіно та телебачення Європи й світу, приділяючи особливу стратегічну увагу Україні, східноєвропейському регіону та пострадянським країнам. MBR – це системна аналітика телеперегляду й бокс-офісу України, надання докладної інформації про можливості та сервіси української індустрії, інтерв'ю з професіоналами аудіовізуальної галузі, репортажі зі знакових індустріальних подій, аналіз актуальних світових трендів, прогнозування їхнього впливу на регіональний ринок і багато іншого.
Боротьба з крадіжкою контенту в Україні – процес безперервний, довготривалий, але перспективний та економічно виправданий. У цьому однозначно переконались учасники III конференції для правовласників «Боротьба з піратством в Україні: 5 «навіщо» та результати боротьби з крадіжкою контенту», яка пройде 17 вересня у раках KMW.
Ділитися досвідом з іншими учасниками ринку, щоб разом посилити та прискорити цей непростий шлях, будуть:
Модератором дискусії буде Катерина Федорова, директор Громадської спілки «Ініціатива Чисте небо».
Питання, які підніматимуться на конференції
Захід є майданчиком для власників бізнесу, юристів українських та міжнародних компаній та всіх, кого стосується тема захисту права інтелектуальної власності. На ньому даються практичні поради, йде конструктивний діалог, приймаються спільні рішення стосовно майбутніх дій.
Організатор — Громадська спілка «Ініціатива Чисте небо», створена з метою розвитку легального аудіовізуального контенту і боротьби з порушенням права інтелектуальної власності.
Керівник департаменту аналітики компанії Media Resources Management Артем Вакалюк виступить з традиційним оглядом результатів кінопрокату в країнах Європи, він зверне увагу на частки національних фільмів у локальному прокаті. Які саме фільми місцевих виробників стають конкурентами американських блокбастерів, які жанри стрічок локального європейського виробництва не поступаються популярністю та, головне, бокс-офісами і посідають лідерські позиції у себе на батьківщині.
Детальний аналіз кожної Європейської країни з фокусом на те, де локальні фільми зайняли топові позиції у місцевих кіночартах з точки зору кількості проданих квитків та касових зборів.
Артем Вакалюк – аналітик, журналіст, керівник аналітичного напрямку компанії Media Resources Management і видання MBR, заступник головного редактора MBR. Більше 10 років працює у сфері медіа, зокрема займаеться аналітикою. Автор більш ніж 1,5 тисячі статей, оглядіві публікацій на медійну та рекламно-комунікаційну тематику. Приєднався до команди Media Resources Management в липні 2010 року, а вже у вересні під його керівництвом вийшов перший номер аналітичного електронного видання Content Report. На KYIV MEDIA WEEK відбудеться презентація нового видання Media Business Reports, що буде виходити під началом Артема.
За підтримки Держкіно України та Media Business Reports
Для обговорення теми рамках панельної дискусії зберуться представники української кіноіндустрії — ті, хто повірив в українське кіно, хто вже сьогодні не боїться вкладати свої ресурси в розвиток галузі і завдяки кому локальне кіно незабаром може стати прибутковим бізнесом. Запросивши до дискусії виробників, прокатників, бродкастерів, кінотеатри та онлайн-сервіси, ми поговоримо з ними про те, чому так важлива синергія між усіма учасниками індустрії і як спільними зусиллями побудувати в Україні ефективний кінобізнес.
Модератор:
Юлія Сінькевич, генеральна продюсерка Одеського Міжнародного кінофестивалю, співзасновниця Української кіноакадемії
Спікери:
Ірина Костюк, продюсерка FILM.UA Group
Андрій Ногін, генеральний продюсер FinalCutMedia
Роман Мартиненко, генеральний директор Multi Media Distribution
Віталій Пiсаренко, генеральный директор Multiplex
Христина Шкабар, керівниця управління виробництва художніх (fiction) проектів 1+1 Продакшн
Олександр Резунов, директор Sweet.tv
Організовано за підтримки Державного агентства України з питань кіно.
Підбірка найкращих нових шоу для дітей з усього світу – у спеціальній презентації від міжнародної медіаконсалтингової компанії K7 Media, Інтелектуального партнера форуму.
Девід Чіарамелла (David Ciaramella), менеджер з комунікацій K7 Media, розповість про тренди в дитячому контенті, його жанрове розмаїття, а також способи його доставки до юних глядачів.
Діти дивляться відео на постійно зростаючій кількості екранів, споживають більше контенту, разом з цим змінюються і патерни перегляду. Сам контент, який тримає дітей перед екраном, теж не такий як раніше: всього кілька років тому хто б міг подумати, що ми будемо з захопленням дивитися, як діти (і дорослі!) розпаковують і грають в іграшки? Не кажучи вже про те, що кількість глядачів такого контенту стрімко зростає. У свою чергу, подібний DIY-підхід до виробництва відео для дітей почав впливати на «традиційні» тайтли, такі як наприклад WildBrain від DHX, а також підштовхувати до створення спін-оффів для digital-платформ – ми можемо спостерігати це з такими проектами як The Moomins і The Clangers.
У цей цікавий час Девід Чіарамелла з K7 Media представить публіці KYIV MEDIA WEEK огляд дитячого контенту, ілюструючи свою презентацію найновішими і найкращими шоу з усього світу, розрахованими для мультиплатформенного і мультиекранного показу.
K7 Media – Інтелектуальний партнер KYIV MEDIA WEEK – міжнародна медіаконсалтингова компанія, що проводить аналітичні дослідження про глобальні тенденції в індустрії контенту для великих світових медіабрендів. K7 Media випускає щорічний звіт Top 100 Traveling TV Formats на основі глибоких знань і досвіду у сфері телебачення та digital, а також готує індивідуальні звіти про шоу, серіали та дитячий контент для мовників, дистрибуторів, продакшн-компаній та digital-сектору.
З кожним роком Україна все більш яскраво і впевнено демонструє свій потенціал на міжнародному ринку виробництва контенту. Адже проекти, створені за участі українських компаній-виробників, продакшн-сервісів та компаній, що займаються постпродакшном і візуальними ефектами, отримують визнання і стають хітами в усьому світі. І про це обов'язково варто говорити.
На панельну дискусію «Український прорив: від Чорнобиля до Китаю» запрошено представників локальних компаній, які залучені до виробництва найбільш резонансних українських і міжнародних проектів. Дарко Скульський, засновник Radioaktive Film — компанії, якій вдалося попрацювати з такими телегігантами, як американський HBO і британський Sky, організувати і забезпечити зйомки серіалу «Чорнобиль» (CHERNOBYL) в Україні, розповість про те, яких зусиль вартувало привезти проект в Україну, з якими викликами довелося зіткнутися під час роботи, чому основною локацією для зйомок все ж стала Литва, і про що варто подбати українській індустрії, щоб залучати в країну такі великі проекти в подальшому.
Українська костюмована драма «Кріпосна», проект студії FILM.UA та StarLight Films, викликала справжній фурор у Польщі. Цього літа показ телесеріалу стартував в ефірі найбільшого польського телеканалу TVP 1, серіал став лідером телеперегляду і продовжує встановлювати нові рекорди. Наскільки очікуваним був такий ефект? Як досягти міжнародного успіху на серіальному ринку — дізнаємося думку Ігоря Сторчака (FILM.UA) та Катерини Шевелюк (StarLightMedia).
Серед лідерів кінопрокату другого за обсягами у світі китайського ринку, цьогоріч — блокбастери The Wandering Earth і Looking up!. Фахівці української компанії Postmodern Digital — одні з тих, хто працював над створенням неймовірних візуальних ефектів для обох фільмів. Генеральний директор компанії, Єгор Борщевський, розповість про те, як українській компанії зайти на закритий і самобутній китайський кіноринок, а також про особливості співпраці з китайськими партнерами.
Модератор: Вікторія Ярмощук, виконавча директорка Української кіноасоціації
Спікери:
Єгор Борщевський, генеральний директор POSTMODERN Digital
Ігор Сторчак, генеральний директор FILM.UA Distribution
Катерина Шевелюк, директорка департаменту з монетизації контенту StarLightMedia
Дарко Скульський, засновник Radioaktive Film
Організовано за підтримки Державного агентства України з питань кіно та Української Кіноасоціації.
Спеціальний гість КМW — всесвітньо відомий кінопродюсер, режисер і медіаменеджер Олександр Роднянський — розповість про вплив глобалізації на кіноіндустрію і про можливості, що з'являються у локальних виробників контенту із розвитком цифрових технологій. Він поділиться своїми роздумами щодо впливу глобалізації на індустрію аудіовізуального контенту і можливостей, що виникають у локальних виробників у зв’язку із розвитком цифрових технологій та про глобальні зміни в споживанні контенту і як це стосується усіх нас, як глядачів, так і виробників.
Олександр Роднянський – один із найвпливовіших кінопродюсерів Східної Європи, спродюсував понад 30 телевізійних серіалів та 40 художніх фільмів, серед них роботи найвідоміших режисерів сучасності. Він народився в Києві, розпочав свою кар'єру як документаліст і працював над багатьма відомими фільмами, серед яких «Місія Рауля Валенберга» (1990) та «Прощання СРСР» (1994), що отримали отримав премію FIPRESCI від Міжнародного фестивалю документального кіно Ямаґаті.
Після низки творчих успіхів, він розпочинає роботу у якості кінопродюсера. Одна з його успішних робіт – фільм грузинської режисерки Нани Джорджадзе «1001 рецепт закоханого кулінара» (A CHEF IN LOVE, 1996), що вперше, для країн Азіатського та Тихоокеанського регіону, отримав номінацію на премію «Оскар» як найкращий фільм іноземною мовою. Згодом Роднянський розпочав роботу як виконавчий продюсер і випускає фільм «Схід-Захід» (EAST/WEST, 1999), створений у копродукції Росії, Франції, України, Болгарії та Іспанії, який теж отримує номінацію на премію «Оскар» як найкращий фільм іноземною мовою, цього разу від Франції.
У 2009 році Роднянський стає засновником компаній «AR Films» та «Non-Stop Production», а з 2004 року обіймає посаду президента провідного Російського національного кінофестивалю «Кінотавр». Паралельно із телесеріалами було випущено кілька знакових фільмів: «Сонце» (2005) російського режисера Олександра Сокурова, що змагався за Золотого ведмедя на Берлінському міжнародному кінофестивалі, «В суботу» (2011) Олександра Міндадзе про Чорнобильську ядерну катастрофу, що також був презентований у Берліні, а «Сталінград» (2013) Федора Бондарчука став першим російським блокбастером, що потрапив у шортліст премії «Оскар» від Росії.
У 2011 було створено фільм «Олена», як перший спільний проект Роднянського та режисера Андрія Звягінцева. Через три роки вийшов «Левіафан», що став міжнародною сенсацією та отримав номінацію на «Оскар», загалом фільм зібрав близько 35 міжнародних нагород, серед яких «Золотий глобус» та BAFTA. Великий успіх принесла його кіноробота «Нелюбов», що була номінована на «Оскар» та BAFTA. Крім того, усі три фільми взяли участь у Канському фестивалі та отримали нагороди. «Нелюбов» стала першим російським фільмом в історії, що був удостоєний французької премії Сезар.
Далі він бере участь у створенні низки проектів, як от документальний фільм «Хай живуть антиподи» (2011) та великобюджетний проект, знятий у технології IMAX — «Дуелянт» (2016). Родянський бере участь у закордонних постановках. У співпраці із режисером Біллі Бобом Торнтоном (Billy Bob Thornton) він створює фільм «Автомобіль Джейн Менсфілд» (JAYNE MANSFIELD’S CAR , 2012), а спільно із Робертом Родрігесом (Robert Rodriguez) «Місто гріхів 2: жінка, заради якої варто вбивати» (SIN CITY: A DAME TO KILL FOR, 2014) та «Мачете вбиває» (MACHETE KILLS, 2013). Він також був копродюсером з адаптації «Хмарного Атласу» (CLOUD ATLAS) від Енді та Лани Вачовські (Andy and Lana Wachowski) та Тома Тиквера (Tom Tykwer).
У 2018 році на Венеційському кінофестивалі відбулася прем’єра кінострічки «Людина, яка здивувала всіх», продюсером якої виступив Олександр Роднянський. Картина здобула приз за найкращу жіночу роль.
У 2019 році Олександр Роднянський заснував міжнародну компанію AR Content, що спеціалізується на дистрибуції високоякісного контенту для кіно та телебачення по всьому світу. Фокусуючись на реальних історіях навколо глобальних подій та висвітленні різноманітних релевантних культурних аспектів, компанія має на меті розвивати напрямок ігрових та жанрових фільмів. AR Content — це творчий хаб для кінорежисерів і сценаристів, де вони можуть спільно розробляти творчі проекти та співпрацювати з продюсерами та дистриб'юторами, що мають спільні творчі погляди.
Серед проектів, що були анонсовані AR Content «Допит Президента» (DEBRIEFING THE PRESIDENT) — розповідь від першої особи від режисера Зіада Дуері (Ziad Doueiri), що отримав «Оскар» за фільм «Образа» (THE INSULT), заснована на матеріалах допиту Саддама Хусейна, драматичний серіал режисера Корнеля Мундруцо (Kornel Mundruczo) «Жінка для всіх» (EVERYBODY’S WOMAN), присвяченому працівницям порноіндустрії і документальний фільм про кризу біженців у Європі, що передувала Голокосту на Другій Світовій Війні.
Фільм «Дилда» від 27-річного режисера Кантемира Балагова і продюсера Олександра Роднянського завоював приз Канського фестивалю за кращу режисуру і премію Міжнародної федерації кінокритиків (FIPRESCI).
Як збільшити об’єм оригінального, розумного і затребуваного контенту на телеканалах України і сформувати до нього стійкий інтерес у глядачів? Цьому питанню буде присвячена панельна дискусія в рамках KMW, до участі в якій запрошені представники телеканалів Європи та України і творці контенту. Під “документальним контентом” ми маємо на увазі широкий спектр документалістики від factual до документального кіно.
Панельна дискусія має на меті вирішити кілька питань. По-перше, показати, що документальний контент може бути досить розважальним і цікавим для широкої телевізійної аудиторії, а не лише для аудиторії нішевих каналів (культура, наука, історії видатних особистостей, природа та її захист і навіть лайфстайл). По-друге, продемонструвати взаємодію телеканалу з аудиторією за допомогою такого контенту поза ефірним лінійним телебаченням (на 360) — на цифрових платформах, в соцмережах тощо. По-третє, обговорити, яким може бути цей контент (формат, тривалість, подача) і яким повинен бути зв’язок контенту лінійного телебачення з його цифровою платформою.
Спікери:
Сюзанна Шпроєр, голова відділу культури онлайн, Deutsche Welle (DW)
Ярослав Лодигін, генеральний продюсер, UA:PBC, UA: ПЕРШИЙ, UA: КУЛЬТУРА (UA: Суспільне)
Катерина Михайлович, головна менеджерка комерційних проєктів Центральної, Східної Європи, Середземномор’я і Центральної Азії, Discovery Inc.
Олена Малкова, продюсерка проекту «Спадок», FILM.UA Group
Модератор: Андрій Куликов, співзасновник Громадського радіо
Дискусія організована за підтримки DW Akademie
DW Akademie – провідна організація Німеччини з розвитку міжнародних ЗМІ, в партнерстві з BBC Media Action, міжнародною благодійною організацією BBC, а також міжнародна міждисциплінарна консалтингова компанія NIRAS підтримують процес реформування НСТУ. Основна мета проекту – просування суспільного мовлення за допомогою створення функціонуючого цифрового мультиплатформенного ньюсруму і навчального центру – Public Media Academy (PMA). Проект спрямований на створення постійної основи для якісних, об'єктивних і неупереджених новин.
Український глядач анімації – виробник – дистриб’ютор – пошуки взаємовигідного партнерства.
Українська анімація набирає стрімких обертів, і сьогодні українські студії можуть запропонувати якісний контент світовому глядачеві. Це привід для дискусії між виробниками анімаційного продукту, дистриб’юторами і бродкастерами.
Учасники дискусії обміняються думками про специфіку виробництва і розповсюдження анімаційних фільмів. Представники провідних українських каналів поділяться досвідом трансляції мультфільмів, а виробники анімації розкажуть про виклики, з якими їм доводиться мати справу під час створення контенту, про спроби донести контент до бродкастера і глядача.
Разом учасники індустрії спробують знайти шляхи вигідної співпраці задля збільшення темпів виробництва української анімації, обміняються думками та оцінками перспектив зростання внутрішнього виробництва і різних форм кооперації, а також, який потенціал мають дистриб’юційні канали і що вони можуть запропонувати вітчизняному виробникові та глядачеві.
На панельній дискусії, окрім того, буде представлено пілотне дослідження образу улюбленого анімаційного героя дитячої аудиторії.
Модератор: Юрій Марченко, журналіст, радіоведучий, головний редактор Platfor.ma
Спікери:
Олена Голубєва, виконавча директорка УАнімА та продюсерка студії Червоний собака
Михайло Маргуліс, продюсер, засновник виробничої анімаційної студії Студіо КАПІ
Іванна Найда, генеральна продюсерка нішевих каналів 1+1 медіа
Віталій Чирков, креативний директор Starlight Digital
Ольга Черепанова, спiвзасновниця, креативна продюсерка Glowberry
Любов Найдьонова, завідувачка лабораторії психології масової комунікації та медіаосвіти Інституту соціальної та політичної психології НАПН України
Дискусійна панель вдруге організована за підтримки Української анімаційної асоціації (УАнімА).
Скринінг найновіших та знакових серіалів, що задають тренди в сфері виробництва, дистрибуції та перегляду ігрового контенту. В ході секції будуть представлені найкращі серіали зі США, Латинської Америки, Європи та Азії, що вже вийшли на екрани або ще готуються до прем’єри.
Презентує Катерина Удут, заступник директора Media Resources Management (Україна).
Організовано за підтримки Телеканалу «Україна».
Телеканал «Україна» – провідний національний телеканал країни. За підсумками 2018 року, посідає перше місце в рейтингу загальнонаціональних каналів за всіма основними аудиторіями. В ефірі каналу представлені різні жанри телевізійного продукту: серіали, інформаційні та розважальні програми, соціальні та публіцистичні ток-шоу, музичні, гумористичні, документальні проекти, футбольні трансляції. Канал «Україна» є лідером кіносеріального виробництва. Щороку в ефір виходить близько 1 000 прем’єрних годин серіалів загалом. У 2019 році на каналі заплановано прем’єри понад 80 серіалів, восени – близько 50.
Ендрю Рейд (Andrew Reid), керівник відділу виробництва національного агентства Northern Ireland Screen (NI Screen), розповість про формування міжнародного іміджу Північної Ірландії як всесвітньо відомого продакшн-центру і про залучення інвестицій в контент-індустрію країни. Окрім цього, він поділиться успішними міжнародними кейсами кількох всесвітньо визнаних проектів, зокрема «Гра престолів» (GAME OF THRONES) від HBO.
Ендрю Рейд (Andrew Reid) почав працювати в кіноіндустрії 1990 року як керівник виробництва, згодом він переїхав до Лондона, де навчався на локейшн-менеджера для виробництва телевізійних серіалів в BBC Академії. У 1997 році він долучився до NI Screen. Як керівник виробництва Ендрю є відповідальним за інвестування (майже $16 млн щороку), а також за фінансову та кадрову політику. Він координує сфери виробництва, розробки проектів, напрям розвитку нових талантів і професійного навчання. Ендрю отримав ступінь бакалавра в галузі драми, кіно і телебачення в Йоркському університеті святого Джона (York St John's University); ступінь MBА в Королівському університеті в Белфасті (Queen's University Belfast). Він є випускником Бізнес-школи Касс (Cass Business School's), членом BAFTA і одним із засновників Ірландської академії кіно і телебачення (Irish Film and Television Academy).
Відомий ексцентрик та візіонер Сергій Ципцин приїде в Київ, аби поділитись своїми інсайтами про те, яке майбутнє чекає на індустрію візуального контенту під впливом сучасних технологій. Сергій прагне змусити своїх слухачів замислитись над тим, що означає активне застосування технології штучного інтелекту для людей як для творців та споживачів контенту. Мова піде не лише про технологічні інновації, а й про творчість, адже навіть у цій, здавалось би, суто людській царині машини вже встигли досягти певних успіхів.
Сергій Ципцин проаналізує, як глибоко штучний інтелект увійшов у сферу комп’ютерної графіки, та що це може поміняти в цій галузі, від якої великою мірою залежить розвиток кіно та телебачення. Насамкінець Сергій виведе гіпотезу щодо того, яким буде візуальний контент, породжений штучним інтелектом «на замовлення» людей та як ми його сприйматимемо. Аби підготуватись до майбутнього, спікер продемонструє, на що здатна технологія штучного інтелекту вже сьогодні та як вона використовується в аудіовізуальній індустрії.
За підтримки CG Event
Спеціальний гість КМW — всесвітньо відомий кінопродюсер, режисер і медіаменеджер Олександр Роднянський — розповість про вплив глобалізації на кіноіндустрію і про можливості, що з'являються у локальних виробників контенту із розвитком цифрових технологій. Він поділиться своїми роздумами щодо впливу глобалізації на індустрію аудіовізуального контенту і можливостей, що виникають у локальних виробників у зв’язку із розвитком цифрових технологій та про глобальні зміни в споживанні контенту і як це стосується усіх нас, як глядачів, так і виробників.
Олександр Роднянський – один із найвпливовіших кінопродюсерів Східної Європи, спродюсував понад 30 телевізійних серіалів та 40 художніх фільмів, серед них роботи найвідоміших режисерів сучасності. Він народився в Києві, розпочав свою кар'єру як документаліст і працював над багатьма відомими фільмами, серед яких «Місія Рауля Валенберга» (1990) та «Прощання СРСР» (1994), що отримали отримав премію FIPRESCI від Міжнародного фестивалю документального кіно Ямаґаті.
Після низки творчих успіхів, він розпочинає роботу у якості кінопродюсера. Одна з його успішних робіт – фільм грузинської режисерки Нани Джорджадзе «1001 рецепт закоханого кулінара» (A CHEF IN LOVE, 1996), що вперше, для країн Азіатського та Тихоокеанського регіону, отримав номінацію на премію «Оскар» як найкращий фільм іноземною мовою. Згодом Роднянський розпочав роботу як виконавчий продюсер і випускає фільм «Схід-Захід» (EAST/WEST, 1999), створений у копродукції Росії, Франції, України, Болгарії та Іспанії, який теж отримує номінацію на премію «Оскар» як найкращий фільм іноземною мовою, цього разу від Франції.
У 2009 році Роднянський стає засновником компаній «AR Films» та «Non-Stop Production», а з 2004 року обіймає посаду президента провідного Російського національного кінофестивалю «Кінотавр». Паралельно із телесеріалами було випущено кілька знакових фільмів: «Сонце» (2005) російського режисера Олександра Сокурова, що змагався за Золотого ведмедя на Берлінському міжнародному кінофестивалі, «В суботу» (2011) Олександра Міндадзе про Чорнобильську ядерну катастрофу, що також був презентований у Берліні, а «Сталінград» (2013) Федора Бондарчука став першим російським блокбастером, що потрапив у шортліст премії «Оскар» від Росії.
У 2011 було створено фільм «Олена», як перший спільний проект Роднянського та режисера Андрія Звягінцева. Через три роки вийшов «Левіафан», що став міжнародною сенсацією та отримав номінацію на «Оскар», загалом фільм зібрав близько 35 міжнародних нагород, серед яких «Золотий глобус» та BAFTA. Великий успіх принесла його кіноробота «Нелюбов», що була номінована на «Оскар» та BAFTA. Крім того, усі три фільми взяли участь у Канському фестивалі та отримали нагороди. «Нелюбов» стала першим російським фільмом в історії, що був удостоєний французької премії Сезар.
Далі він бере участь у створенні низки проектів, як от документальний фільм «Хай живуть антиподи» (2011) та великобюджетний проект, знятий у технології IMAX — «Дуелянт» (2016). Родянський бере участь у закордонних постановках. У співпраці із режисером Біллі Бобом Торнтоном (Billy Bob Thornton) він створює фільм «Автомобіль Джейн Менсфілд» (JAYNE MANSFIELD’S CAR , 2012), а спільно із Робертом Родрігесом (Robert Rodriguez) «Місто гріхів 2: жінка, заради якої варто вбивати» (SIN CITY: A DAME TO KILL FOR, 2014) та «Мачете вбиває» (MACHETE KILLS, 2013). Він також був копродюсером з адаптації «Хмарного Атласу» (CLOUD ATLAS) від Енді та Лани Вачовські (Andy and Lana Wachowski) та Тома Тиквера (Tom Tykwer).
У 2018 році на Венеційському кінофестивалі відбулася прем’єра кінострічки «Людина, яка здивувала всіх», продюсером якої виступив Олександр Роднянський. Картина здобула приз за найкращу жіночу роль.
У 2019 році Олександр Роднянський заснував міжнародну компанію AR Content, що спеціалізується на дистрибуції високоякісного контенту для кіно та телебачення по всьому світу. Фокусуючись на реальних історіях навколо глобальних подій та висвітленні різноманітних релевантних культурних аспектів, компанія має на меті розвивати напрямок ігрових та жанрових фільмів. AR Content — це творчий хаб для кінорежисерів і сценаристів, де вони можуть спільно розробляти творчі проекти та співпрацювати з продюсерами та дистриб'юторами, що мають спільні творчі погляди.
Серед проектів, що були анонсовані AR Content «Допит Президента» (DEBRIEFING THE PRESIDENT) — розповідь від першої особи від режисера Зіада Дуері (Ziad Doueiri), що отримав «Оскар» за фільм «Образа» (THE INSULT), заснована на матеріалах допиту Саддама Хусейна, драматичний серіал режисера Корнеля Мундруцо (Kornel Mundruczo) «Жінка для всіх» (EVERYBODY’S WOMAN), присвяченому працівницям порноіндустрії і документальний фільм про кризу біженців у Європі, що передувала Голокосту на Другій Світовій Війні.
Фільм «Дилда» від 27-річного режисера Кантемира Балагова і продюсера Олександра Роднянського завоював приз Канського фестивалю за кращу режисуру і премію Міжнародної федерації кінокритиків (FIPRESCI).
Досвід Рірдона в індустрії становить понад 30 років. Колись він почав кар'єру як агент з пошуку талантів у MGA Agency і з того часу пройшов довгий шлях, який включав у себе такі значущі віхи, як посада президента компаній IM Global Television, ... and Action! Distribution, GRB Entertainment, віце-президента MTM International Distribution. З 2009 року Рірдон відповідає за напрямок копродакшну та продажів у Incendo – компанії, що спеціалізується на створенні контенту для ТБ: зараз в її портфелі понад 70 телефільмів, серіалів і документальних стрічок.
Найгучніший копродукційний проект Incendo останніх років – серіал «Версаль» (Versailles, 2015–2018). Його було створено у копродакшні Канади та Франції, а головні ролі у ньому зігралили відомі британські актори: Джордж Блаґден (серіал «Вікінги», фільм «Знедолені») зіграв короля Людовика XIV, а Олександр Влахос (серіал «Мерлін») – його брата, герцога Філіппа Орлеанського.
Перший сезон «Версалю» став хітом міжнародного продажу — його транслювали у 135 країнах по всьому світу, він став найрейтинговішим серіалом студії Canal Plus за три останні роки. У Великій Британії на каналі ВВС 2 кожну серію «Версалю» дивились майже 2 мільйони глядачів — за версією Zodiak Rights, «Версаль» став найуспішнішим придбаним серіалом за останні декілька років.
Станом на 2015 рік «Версаль» був найдорожчим серіалом, що будь-коли вироблявся у Франції: за даними The Guardian, загальний бюджет першого сезону склав 30 млн євро.
Без сумніву, «Версаль» – дуже цікавий копродукційний кейс. Саме йому Гевін Рірдон присвятить основну частину свого виступу на KMW, зробивши акцент на практичних моментах продюсування й виробництва цього проекту.
Окрім того, Рірдон розгляне питання дистрибуції в Канаді. Зокрема, зупиниться на темі україно-канадської копродукції, що є особливо актуальною після підписання цього літа державної угоди про спільне виробництво аудіовізуальної продукції, яка значно полегшує процес співпраці двох країн.
Організовано за підтримки телеканалу «Україна»
Телеканал «Україна» – провідний національний телеканал країни. За підсумками 2018 року, посідає перше місце в рейтингу загальнонаціональних каналів за всіма основними аудиторіями. В ефірі каналу представлені різні жанри телевізійного продукту: серіали, інформаційні та розважальні програми, соціальні та публіцистичні ток-шоу, музичні, гумористичні, документальні проекти, футбольні трансляції. Канал «Україна» є лідером кіносеріального виробництва. Щороку в ефір виходить близько 1 000 прем’єрних годин серіалів загалом. У 2019 році на каналі заплановано прем’єри понад 80 серіалів, восени – близько 50.
KMW CoProduction Meetings – це форум, створений для посилення міжнародної копродукції у виробництві кіно та серіалів. Мета заходу – пошук партнерів для міжнародної копродукції і поширення інформації про українські проекти, виробничий та творчий потенціал на міжнародному рівні.
За підтримки Українського культурного фонду.
Вхід вільний за умови попередньої реєстрації. Детальніше про захід та умови участі – на офіційному сайті KMW CoProduction Meetings.
Учасники дискусії:
Учасники дискусії:
Учасники дискусії:
16:00 – 18:30 | Paris conference hall
KMW CoProduction Meetings – День 2 (індивідуальні зустрічі)
KMW CoProduction Meetings – це форум, створений для посилення міжнародної копродукції у виробництві кіно та серіалів. Мета заходу – пошук партнерів для міжнародної копродукції і поширення інформації про українські проекти, виробничий та творчий потенціал на міжнародному рівні.
За підтримки Українського культурного фонду.
Вхід вільний за умови попередньої реєстрації. Детальніше про захід та умови участі – на офіційному сайті KMW CoProduction Meetings.
13-ий Kyiv Media Week відбудеться 4 жовтня 2023 року у Києві
Актуальну інформацію про KMW '23 шукайте на офіційній facebook сторінці форуму